[gesloten] Verloren van een CRX uitgebouwd

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Serge1916V

Ik reed vrijdag hier in eindhoven en stond voor het stoplicht en hoor een knettergeluid langs mij.
Zie ik een ECHT VET uitgebouwde CRX met 2 dikke uitlaten achter(het was een andere uitlaat dan die bekende 2 dikke pijpen ;) ) Hij wilde racen zo te zien hehehe Dus ik ook gas geven. Ik had best wel flink verloren, maar hij zat in z'n eentje in die auto en wij zaten met z'n 3-en in mijn 19 16V En als ik in mijn eentje erin zit dan scheelt dat echt wel veel.
Een CRX is ook echt wel een klein wagentje :lol:
Daar kan je niet met z'n 3-en in , alleen met z'n 2-en of je moet iemand opvouwen in de kofferbak :D

Ik hoop dat ik de volgende keer in mijn eentje ben als ik hem tegenkom, want volgens mij kan ik hem wel bijhouden.

Als je alleen ebnt en je trekt hem open dan voel je de auto evenveel woorden dan daden maken, want vanaf de 4500 toeren begint ie dan het asvalt op tevreten :D, dat doet ie niet als je met z'n 2 of 3-en in de auto zit jammer genoeg haha.

Grtzzz
Serge
Nick (germanstyle)

Gewoon een smoesje dat je met 3 man in de auto zat :lol: :wink:

Maar hier is al een topic voor, ..... VS een andere auto (zoiets is de naam van het topic)
jeroen.k

Volgens mij is hier een apart topic voor. (mmerdere zlefs) ;

Bijv. "jouw auto vs. andere auto"
Gesloten