renault op tv
Ik weet niet wie er zaterdag tv gekeken heeft,maar volgende week zaterdag in de zesde versnelling van sbs 6 een rij impressie van de nieuwe espace,KIJKEN. 

-
- Contacteer:
Ik heb het ook gezien, en volgende week zal ik ook kijken !!!!!!!! 
-
- Moderator
- Car: Megane
Ik ga ook wel effe kijken 

Ik vind hem in het echt meevallen!
De clio is ingeruild!
-
- Contacteer:
jongens die nieuwe espace rijd al rondjes hoor! ben er vandaag 4 tegen gekomen.
-
- Moderator
Ik denk nie dat jij weet over welke espace we het hebben kijk is op deze topic deze is het : http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... php?t=7190tuinkabouter schreef:jongens die nieuwe espace rijd al rondjes hoor! ben er vandaag 4 tegen gekomen.
-
tja en toen ik op vakantie was in frankrijk , in juni dit jaar reden ze daar al met die dingen 

-
Ehhhh, deze heb ik ook al gezien hoor....zag er een staan bij de dealer in woerden vandeweek.P@TB@D schreef:Ik denk nie dat jij weet over welke espace we het hebben kijk is op deze topic deze is het : http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... php?t=7190tuinkabouter schreef:jongens die nieuwe espace rijd al rondjes hoor! ben er vandaag 4 tegen gekomen.
-
- Moderator
Ja klopt ze zijn idd bu te verkrijgen maar het lijkt mij sterk dat je er 4 op een dag ziet toch 
-
- Contacteer:
we hebben het over de zelfde,deze autos 2 stuks naast elkaar op een pakeerplaats in egmond aan zee eentje inderdaad met groene plaat eentje in heiloo (voor de nieuwtjes moet je dan toch in noord-holland zijn
)

-
- Contacteer:
wel een mooie auto zeker de moeite waard om even langs de dealer te rijden

Ik vond die nieuwe Clio V6 wel erg mooi! 

Net bij Waanzinnig verkeer op RTL 5, een donkerblauwe GTT van een Engelse boyracer. was maar kort in beeld, maar toch leuk om te zien. iemand anders die het ook heeft gezien?
ehh... nee!!hubo schreef:Net bij Waanzinnig verkeer op RTL 5, een donkerblauwe GTT van een Engelse boyracer. was maar kort in beeld, maar toch leuk om te zien. iemand anders die het ook heeft gezien?

Immer wieder die verdammte Holländer
was wel een echte boyracer, helemaal trots dat hij op de eerste dag dat hij zijn rijbewijs had gehaald al een bus had ingehaald met 70MphMarc schreef:Yep zag hem idd heel even in beeld, daarna kwam die kroket :-*
Ik heb een klein stukje gezien van dat programma.
Wat dacht je van die gozer in die Boomcar.
Werd een gehoortest bij hem afgenomen. Daaruit bleek dat hij al een gehoorbeschadiging had.
Reactie : dan zal ik wat zwaardere versterkers plaatsen zodat ik toch nog alles kan horen
Wat dacht je van die gozer in die Boomcar.
Werd een gehoortest bij hem afgenomen. Daaruit bleek dat hij al een gehoorbeschadiging had.
Reactie : dan zal ik wat zwaardere versterkers plaatsen zodat ik toch nog alles kan horen

-
- Moderator
Volgende week in stapel op auto's (rtl5) weer een rij inpressie van de nieuwe ESPACE
ik had hem een tijdje geleden al op Tv gezien en hier ergens in een topic geplaatst, een reclame voor BBC Radio 1Xtra. En nu is de reclame eindelijk op internet te zien, nadat ik al 2 mailtjes naar de BBC had gestuurd.
hier is de link

hier is de link

-
- Moderator
- Car: MB
net op Yorin (bij zo'n 112 programma). Een ongeluk tussen een Ford orion en een witte clio 16V met gouden velgen (mooie velgjes, 5spaaks volgens mij, 15 of 16"). Zaten beide goed in mekaar. Iemand van hier?? Was in de buurt van leerdam
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Daarnet op SBS6 RONIN ... Renault 

Ja heb het ook gezien zat echt goed in me kaarTom schreef:net op Yorin (bij zo'n 112 programma). Een ongeluk tussen een Ford orion en een witte clio 16V met gouden velgen (mooie velgjes, 5spaaks volgens mij, 15 of 16"). Zaten beide goed in mekaar. Iemand van hier?? Was in de buurt van leerdam