Hellemaal vergeten om dit gisteren te melden. Mijn motortje is klaar. Heb het gisteren opgehaald en ik hoop straks effe wat tijd te hebben om wat foto's ervan te maken. Ding is dus van binnen eigenlijk nieuw. Heeft speciale lager erin, zag je ook vaan de prijs. 145 voor de hoofdlagers en iets van 100 voor de drijfstang lager. En dit is dus ex btw. Het is helemaal uitgebalanceerd. Van buiten is die helemaal zwart. Had hem liever een kleurtje gegeven, maar dat gaat vast en zeker niet goed. Ik moest alleen nog zelf de distributie ketting monteren, want ik heb namelijk nog een nieuwe liggen met een nieuwe spanner, dus zet ik die zelf wel erin. Ook de cillinderkop is helemaal bewerkt. Verbrandingskamers zijn helemaal aangepast, Grotere inlaat en uitlaat kanalen, kortere klepgeleiders, nieuwe kleppen, hellemaal gepolijst en loodvrij geschikte klepzittingen. Zitten die sterkere klepveren op voor die scherpe nokken-as. En zoals het cupboek dat aanraadde heb ik de klepsteel rubbertjes eraf gelaten. Zodat de kleppen iets smering krijgen. Is toch maar bitter weinig, maar beter dan niets
Ik ga eerst zwemmen en dan kijken voor foto's
groetjes