ZEIK TOPIC, voorheen "Einde nadert..."

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Aangezien ik de laatste tijd veel problemen met mijn Mégane Coupé heb/heb gehad, begin ik er sterk aan te denken mijn Coupé'tje in te ruilen voor een andere auto... Wat precies weet ik nog niet... :(

Momenteel kan ik niet met mijn Coupé rijden, vanwege een defecte startblokkering... Maandagmorgen kan ik bij de dealer terecht voor doormeting en eventueel vervanging...

De versnellingsbak geeft wat problemen, de mechanismen van de electrische achterruitjes zijn zeer kwetsbaar... En de auto heeft al diverse schades gehad (NIET DOOR MIJN SCHULD)...

Dus binnenkort misschien einde Mégane, of zelfs einde Renault !!!!! :( :(
Laatst gewijzigd door Moontje Mégane Coupé op ma 30 sep 2002 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Riël
Über-Spammer

Wat is dat voor gedachte ?? Tjeee moon daar stel je me toch teleur... Maar ... voor die megane krijg je natuurlijk wel een heeeeel mooi 5je ;)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

he einde megane oke maar einde renault dat kun je toch niet menen is een clio niks maar ik zou toch nog even nadenken over de megane is toch een vette bak
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Riël schreef:Wat is dat voor gedachte ?? Tjeee moon daar stel je me toch teleur... Maar ... voor die megane krijg je natuurlijk wel een heeeeel mooi 5je ;)
Ja das waar Is een leuke twingo niks voor jou :lol:
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

PATBAD schreef: Ja das waar Is een leuke twingo niks voor jou :lol:

Neeeeeeeeeeej, het is nog geen Pasen.... :D :D :D :D :D
Riël
Über-Spammer

:lol:

Ruil 'm in voor een 16v
Riël
Über-Spammer

Natuurlijk kan ik onder diezelfde voorwaarden mijn 5 ter beschikking stellen wah ;)
ed_pret

snik...
frank_williams

Moontje Mégane Coupé 2.0 schreef:De versnellingsbak geeft wat problemen, de mechanismen van de electrische achterruitjes zijn zeer kwetsbaar... En de auto heeft al diverse schades gehad (NIET DOOR MIJN SCHULD)...
zelfde gehad met mijn cliootje, alleen maar gelazer mee. alles vervangen, nog meer gelazer. tot 2x toe schade, toen maar ingeruild voor een...megane :D
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

Hey Moniek,
Ik vind het echt jammer hoor.
Tja je hebt er wel veel pech mee gehad, maar als je er weer instapt dan ben je dat weer snel vergeten als hij weer gemaakt is.
Je hebt deze auto natuurlijk niet voor niks gekocht.
Hij ziet er heel erg tof uit dus gewoon blijven rijden die bak. :)
Suc6 met de beslissingen Moon.

Greats
Riël
Über-Spammer

Frank_16v schreef:
Moontje Mégane Coupé 2.0 schreef:De versnellingsbak geeft wat problemen, de mechanismen van de electrische achterruitjes zijn zeer kwetsbaar... En de auto heeft al diverse schades gehad (NIET DOOR MIJN SCHULD)...
zelfde gehad met mijn cliootje, alleen maar gelazer mee. alles vervangen, nog meer gelazer. tot 2x toe schade, toen maar ingeruild voor een...megane :D
Versnellingsbak is 1 ding, achterruitjes ja dat hebben ze allemaal, zijn ze kapot dan?

Je banden kunnen op zijn, tank gaat vaak leeg, aandrijfassen moeten ooit, over 10 jaar zal allicht wat gelast moeten worden, uitlaat gaat eerdaags ook naar de haaien, je boegies moeten vernieuwd, straks zijn de stoelen doorgezakt, vloerbedekking raakt uitgesleten ... Je geeft de moed wel erg snel op he :)
lisa

Versnellingsbak is 1 ding, achterruitjes ja dat hebben ze allemaal, zijn ze kapot dan?

Je banden kunnen op zijn, tank gaat vaak leeg, aandrijfassen moeten ooit, over 10 jaar zal allicht wat gelast moeten worden, uitlaat gaat eerdaags ook naar de haaien, je boegies moeten vernieuwd, straks zijn de stoelen doorgezakt, vloerbedekking raakt uitgesleten ... Je geeft de moed wel erg snel op he
:lol: :lol: :lol:

ja, zo kan je het ook bekijken :D
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

Riël schreef:
Frank_16v schreef:

Je banden kunnen op zijn, tank gaat vaak leeg, aandrijfassen moeten ooit, over 10 jaar zal allicht wat gelast moeten worden, uitlaat gaat eerdaags ook naar de haaien, je boegies moeten vernieuwd, straks zijn de stoelen doorgezakt, vloerbedekking raakt uitgesleten ... Je geeft de moed wel erg snel op he :)

Dat hoeft toch allemaal niet.
Je laat hem gewoon reparen en dan zet je hem in een verwarmde garage en dan ga je elke dag een keer kijken. :p

Maar zijn de problemen nu zo erg?
Tja wat onderhoud moet kunnen.
Als het weer gefixt is dan kun je er weer een tijdje tegen. :)
Riël
Über-Spammer

Ikzelf zou de bak uitmekaar halen en reviseren, is het goedkoopste ... je kent vast personen die dat willen fixen? Wat kapot maken doe je toch niet (gauw).
Anonymous

niet zo snel opgeven hoor. Na regen komt zonneschijn, ook bij jou. :)

en over dat inruilen, ik zorg voor een mooiere fiets dan die van ed-pret en je hoeft nix bij te betalen. je krijgt zelfs nog een mooi prijsje voor je auto. :D :p
Troj

Als ik zo zou denken had ik mijn GTT na een maand of 2 weg moeten doen :lol: :lol:
Maar zonder gein, onderhoud hoort er idd bij en het is aan jezelf om te bepalen of het je teveel wordt.
Je kan altijd nog een japanner kopen :wink:
Life is too short to not enjoy :)
Michel Meganefreak
Contacteer:

zoals ik er naar kijk is het zonde om hem weg te doen:

* veel geld in gestoken (krijg je er niet meer voor terug want nu de nieuwe megane eraan komt dalen de 'oudjes' gigantisch in waarde)
* de problemen die je hebt vallen erg mee, voor de startblokkering is er ooit een upgrade geweest, die heeft de jouwe waarschijnlijk nooit gehad, zo niet wordt dit door de dealer gratis uitgevoerd. Versnellingsbakken zijn allemaal gevoelig, regelmatig bakolie verversen evt. met een spec. toevoeging en dan heb je ook geen probleem meer als het goed is. De ruitjes achter, wanneer gebruik je die nou?? Ik wil ook perse dat ze het doen, kost 100 euro per kant om te laten maken dus valt ook in principe mee. En de schades, ja zonde maar als je er nix meer van ziet wat is dan het probleem?? Velgen moet je gewoon meer rekening houden met stoeprandjes en zo want dat is met 9J achter echt meteen gebeurt.........

Laat ik zo zeggen als ik dit soort dingen had *10 ong dan ging ie nog niet weg.............suc6 met je beslissing!
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Ruitjes zijn aan beide kanten een keer kapot geweest.. En beide gerepareerd... Versnellingsbak is al geruime tijd niet meer zoals ie moet zijn... Binnenkort afspraak bij dealer...
gille
Contacteer:

Moontje Mégane Coupé 2.0 schreef:Aangezien ik de laatste tijd veel problemen met mijn Mégane Coupé heb/heb gehad, begin ik er sterk aan te denken mijn Coupé'tje in te ruilen voor een andere auto... Wat precies weet ik nog niet... :(

Momenteel kan ik niet met mijn Coupé rijden, vanwege een defecte startblokkering... Maandagmorgen kan ik bij de dealer terecht voor doormeting en eventueel vervanging...

De versnellingsbak geeft wat problemen, de mechanismen van de electrische achterruitjes zijn zeer kwetsbaar... En de auto heeft al diverse schades gehad (NIET DOOR MIJN SCHULD)...

Dus binnenkort misschien einde Mégane, of zelfs einde Renault !!!!! :( :(
tja wat moet ik er op zeggen,heb zelf al zoveel miserie gehad met die renault,maar hem wegdaan is nog een ander paar mouwen.en zie dat je er wel een goeie prijs voor krijgt, wat mooi is ie wel.suc6 Moontje
Vos

:( :evil:
Clio 16v.....
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Vosje schreef::( :evil:

??????????????????????????????
Riël
Über-Spammer

Vosje boos :)
Ben

Ik geef je groot gelijk weg doen die auto als je het zat bent. Lekker belangrijk wat voor een merk het wordt, ik vind alleen maar de gt turbo en alpine mooi van renault en voor de rest vrijwel niets. Ik zal er geen moeite mee hebben een ander merk te rijden :wink:
Riël
Über-Spammer

Zozo ben ... :) Ach zolang het geen vw of mercedes is ... :wink:
Ben

Zelfs dat maakt me niet uit als de auto naar mijn smaak is koop ik hem :) ALs ik hem kan betalen :wink:
Michel S.
Contacteer:

Ik zou persoonlijk de auto ook een beetje zat worden. Niet door de technische mankementen, maar door de pech. Want de schades wat jij meemaakt is niet normaal he.

De van mij was ook binnen 2 weken 3 of 4 keer aangevallen door een onbekende. Schade krijg ik niet vergoed en ik had er toen echt geen zin meer in. Heb het ding nu behoorlijk lekker gemaakt en ze gaat alleen maar weg als er een quadra zou komen of als ze op is. Maar anders doe ik de 21 echt neit zomaar weg.

En ja, als die weg gaat, meot het een heel erg waardige opvolger zijn. En laten we eerlijk zijn. Vindt jij meer een auto wat die 21 doet overtreffen en dan ook nog rond de 4000 euro zitten. Dan ben je goed.

Moon succes met de auto, en hopelijk maak je een keuze waar je zelf tevreden mee bent.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Patrick

Moontje Mégane Coupé 2.0 schreef:

waarom die vraagtekens,is toch duidelijk dat je niet zo moet reageren met boze smileys,het is een beetje misplaatst vindt ik,heb je geen zin meer in renault is dat okee,maar waarom die boze smileys erachter.
het is hier een renault forum dus is dat een beetje misplaatst om je zo te uiten.
ik had ook pech met de auto maar ga niet met heel renault aan de haal.
keep it 8) moontje,greets pat :wink:
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Vos

patrick 21TURBO schreef:

waarom die vraagtekens,is toch duidelijk dat je niet zo moet reageren met boze smileys,het is een beetje misplaatst vindt ik,heb je geen zin meer in renault is dat okee,maar waarom die boze smileys erachter.
het is hier een renault forum dus is dat een beetje misplaatst om je zo te uiten.
Goh iemand die me snapt :p :D
Clio 16v.....
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

sorry hoor patrick en vosje maar euh!!!

dit is verdrietig >> :( :( :(

DIT IS BOOS!!! >>> :evil: :evil: :evil:

dus jullie zitten allebij fout :p
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

oja moon.

je moet doen wat je zelf het beste lijkt.

heel veel suc6.
-Ray-
Contacteer:

keep
it
real

aight!! :)
Immer wieder die verdammte Holländer
Riël
Über-Spammer

Maar mensen, moontje kennende zal ze die megane voorlopig nie wegdoen... :D
marco

ach kom op moontje,laat de moed niet zakken meid,ik en meerdere met mij weten hoe het is om maar steeds te blijven klooien met je auto,maar wat is er nu leuker dan dat je een beetje bezig bent met je wagen,oke de laatste tijd heb je ook echt veel pech maar dat komt wel goed joh,keep your chin up girl,

greetz marco
gille
Contacteer:

patrick 21TURBO schreef:

aja, en waarom leg me dat eens uit patje???tis nie omdat wij op een renault forum zitten dat we nie mogen zeggen dat het rotbakken zijn ,waar we oooooooo zoo van houden. 8) 8) 8) 8) 8) :( :( :( :( :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

renault en probelemen waarom heb ik dat niet :lol: nee je moet gewoon even slikken moon en dan met volle moet er tegen aan
Gesloten