Clio grill vervangen door racegaas ?
-
- Moderator
- Car: Megane
Heeft iemand weleens zijn gril van zijn clio fase I of II eraf gehaald om daar race gaas in te maken.
Ik zat hier namelijk over te denken om zoiets te doen.
Heeft iemand misschien tips waar je dat gaas kan halen en hoe je het er in kan zetten?????
edit by ploegah > CLIO GRIL VEVANGEN DOOR RACE GAAS????? -> Clio grill vervangen door racegaas ?
svp geen hoofletters en let een beetje op de spelling iig in de topicnaam.
Ik zat hier namelijk over te denken om zoiets te doen.
Heeft iemand misschien tips waar je dat gaas kan halen en hoe je het er in kan zetten?????
edit by ploegah > CLIO GRIL VEVANGEN DOOR RACE GAAS????? -> Clio grill vervangen door racegaas ?
svp geen hoofletters en let een beetje op de spelling iig in de topicnaam.
-
Ik heb racegaas in de grille van mijn 19 zitten (en in de luchthapper en binnenkort in de bumper....).
Mijn racegaas kwam van NLPower http://www.nlpower.com
Marcel
Marcel
-
- Moderator
Ik vraag niet om een mening ik wil volgens mij want anders weten

-
- Moderator
Ik kwam overigens nog een leuk site tegenPATBAD schreef:Ik vraag niet om een mening ik wil volgens mij want anders weten
http://www.csi-auto.nl/carshopping/inde ... index.html
hier is al eens een topic over geweest, ik meen een groene clio1 ph1/ph2 te hebben gezien op een foto met 'racegaas'..ff zoeken dus 

-
- Moderator
EEj effe een vragie ik zie alleen maar grillen voor golfjes en (sl)opeltjesMarcel dLC schreef:Ik heb racegaas in de grille van mijn 19 zitten (en in de luchthapper en binnenkort in de bumper....).
Marcel
-
- Moderator
Sorry ken nix vinden 

-
- Moderator
Tuurlijk is op zich goed maar dan moet je passen en gaan meten en hoe bevestig je zoietsMrtn schreef:Gaas gewoon bij de gamma kopen, koop je zo'n grote mat van 100 bij 75 cm.
Veel goedkoper en PRECIES hetzelfde
op maat knippen, het moet aan de achterkant komen, dus die maat aanhouden + 1 tot 2 cm Xtra elke zijde om het nog vast te kunnen zetten.
Desnoods een beetje omvouwen indien nodig en vastkitten die troep.
Laten drogen en klaar is Patbad
Desnoods een beetje omvouwen indien nodig en vastkitten die troep.

Laten drogen en klaar is Patbad

Mrtn = Maarten
-
- Moderator
Okeej tanx
Mischien dat iemand nog weet waar je dat spul kant en klaar voor je clio ken halen???
Mischien dat iemand nog weet waar je dat spul kant en klaar voor je clio ken halen???
-
- Contacteer:
Beste Pat, echt met alle respect, maarreh ik neem aan dat je een echte Renault liefhebber hebt en graag met iets origineels wil komen he. Dan ga je toch geen kant en klare spullen voor je auto halen? Kijk als het simpelweg niet anders kan met bepaalde onderdelen, dat snap ik wel, bumperkits en dat soort zaken. Maar een zelf een stuk gaas op maat snijden, dat lukt toch wel? Met een beetje creativiteit (en dat van anderen) moet dat wel lukken... KOM OP, JE KAN HET!!! Het geeft je echt bevredigingPATBAD schreef:Okeej tanx![]()

Toch... of ben ik nu maar gek?
-
Mijn broertje heeft het daar gewoon uit de winkel meegenomen voor me, die zat daar toen vlakbij.PATBAD schreef:Sorry ken nix vinden
Zitten in zwolle, wat dus eigenlijk een teringeind is rijden voor me

Bij de bouwmarkten hier hebben ze het niet trouwens hoor!
Bij de gamma!! Is dan wel geen racegaas maar hetzelfde spul. Kost je een paar eurotjes de vierkante meter. Wel zelf knippen dan hé!PATBAD schreef:Okeej tanx![]()
-
- Moderator
Ik hoor het ik ga zelf wel een beetje klojowen 
ik heb andere grill....op me ph.1
(voor mistlampen zijn al vervangen hoor
)
[img]http://yx.gamepoint.net/pics/grill.jpg[/img]
(voor mistlampen zijn al vervangen hoor

[img]http://yx.gamepoint.net/pics/grill.jpg[/img]
-
- Moderator
Dat ziet echt wel strak uit 

-
- Moderator
Ik ben bij de gamma geweest daar hebben ze niks wat er op lijkt ja kippe gaas maar dat is nie goed 

-
- Moderator
heb jij een tip dan hoe heb jij het gedaan ????Jasper clio 16v schreef:je grille eruit halen en dan gaas erin fixen ziet er denk ik niet mooi uit
Ow sorry dat ik je moeite heb laten doenPATBAD schreef:Ik ben bij de gamma geweest daar hebben ze niks wat er op lijkt ja kippe gaas maar dat is nie goed

zoiets:
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/ \/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
damn optisch effect

-
- Moderator
Ja ik weet niet hoe dit in het echt er uit ziet maar hebbie geen picsRiël schreef:Ow sorry dat ik je moeite heb laten doenPATBAD schreef:Ik ben bij de gamma geweest daar hebben ze niks wat er op lijkt ja kippe gaas maar dat is nie goedmaar ik heb er serieus wat gevonden. Is meer het gaas van marco zijn 5je ..
zoiets:
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/ \/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
damn optisch effectlijkt schots en scheef
Je moet ook niet bij de tuin-afdeling kijken waar inderdaad het kippengaas etc. te vinden is. De volgende keer moet je naar de bouw-afdeling. Daar vind je gaas om togen van gips mee te kunnen maken, en dat gaas wordt veel gebruikt.PATBAD schreef:Ik ben bij de gamma geweest daar hebben ze niks wat er op lijkt ja kippe gaas maar dat is nie goed
Overigens heb ik zelf een stuk gaas van Carpoint gekocht bij de Automaterialenzaak. Het is een stukkie duurder, volgens mij iets van 30 euro, maar persoonlijk vind ik het een stuk mooier dan het gaas uit de bouwmarkt. Het is mooier afgewerkt, geen scherpe randjes etc.
-
- Moderator
aan dit soort tips heb ik wat aan tanx 
-
- Moderator
Ik heb gaas kunnen kopen bij een cardesign shop in bergschenhoek. Nu alleen nog in bouwen 
-
- Moderator
Nou ik heb dus dat gaas erin gemaakt vin ik het dus helemaal nix.
Ik probeer het gaas achter mijn bestaande grill te maaken vast gekit pleurt dat ding er gewoon weer af wordt je toch nie lekker van.
Of te wel hoppa 27 euro weg gegooid
Ik probeer het gaas achter mijn bestaande grill te maaken vast gekit pleurt dat ding er gewoon weer af wordt je toch nie lekker van.
Of te wel hoppa 27 euro weg gegooid
-
- Moderator
ik had het redelijk erin gemaakt maar ik vind het er gewoon niet uit zien heb gewoon mijn grill er weer ingezet was toch mooier
En nee hellaas geen foto's van de gaasgrill.
Ik kan je wel; vertellen dat ik 27 euro aan gaas heb verspilt

En nee hellaas geen foto's van de gaasgrill.
Ik kan je wel; vertellen dat ik 27 euro aan gaas heb verspilt
jammer dat het niet mooi geworden is.
Ik twijfel zelf nog een beetje of ik het ga proberen, maar ik heb zelf ook geen idee hoe het eruit zal komen te zien. Maar die 27 euro kan ik ook goed voor iets anders gebruiken, dus ik denk er nog wel even heel goed over na!
Ik twijfel zelf nog een beetje of ik het ga proberen, maar ik heb zelf ook geen idee hoe het eruit zal komen te zien. Maar die 27 euro kan ik ook goed voor iets anders gebruiken, dus ik denk er nog wel even heel goed over na!
-
- Moderator
ik denk niet dat j het helemaal top krijgt maar ja je kan het altijd proberen 
-
- Moderator
-
- Moderator
het zag er een beetje zo uit:
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/44_DSC03381.jpg[/img]