Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Michel S.
Contacteer:

WIe houdt de horror gallery bij.

ik heb namelijk toen eens iemand wat gestuurd wat defenitief in de horror gallery thuis hoort.

ik hoor het wel

Mzzl
mathijs

ik heb laatst ook een paar fotos van een uitgebrandt 5gtt gezonden zie het er ook nog niet bij staan
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Dat doet bas maar gun die gozer ook eens effe wat tijd om zijn vriendin te vermaken en om aan zijn gt turbo te sleutelen :smile:
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Kan de Marum meeting ook nog in NL-Meetings geplaatst worden? Thnx :smile:

Rene
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Rene, sorry voor de afwezigheid(even een korte vakantie gehad), volgende keer als er wat is post ik het voor je in NL-meetings, stuur het me dan even via mail!

Groet.
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Ik heb die meeting al gepost.

De horror gallery hou ik ook bij, maar ik heb van jullie nog geen mail gezien??

Ik zou zeggen, stuur het nog even, dan voeg ik het toe!
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Michel S.
Contacteer:

hey Bas,

Ik heb je de foto's op de mailt gedaan. Kijk maar wanneer je tijd hebt.

groetjes
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ben benieuwd wat voor foto's er allemaal verzonden worden.

Van de 21 toevallig MCClain?
Michel S.
Contacteer:

2 maal 21T in de prak

en 1 r5je wat gesloopt is.

Was helaas te rot om te fixxen.

Mijn broer heeft nu die Peugeot 306 cabrio(geel). Laten we hopen dat hij hier wel iets rustiger mee doet en iets voorzichtiger.

ik heb ook nog een foto van een 5je die om een paal is gevouwen. Ook opsturen voor in de gallery???

Groetjes
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik vind die Horror- gallery wel goed.
Leren wij tenminste eens om wat rustiger te rijden misschien..... en de spullen heel te houden, van mij mag je de foto van die 5 ook opsturen is het een GTT?
Michel S.
Contacteer:

yepz, een GTT. Echt helemaal rond een paal gebogen. Die jongen heeft het volgens mij niet overleeft, en dat vindt ik wel shit.

<!-- BBCode Start --><A HREF="http://members.home.nl/mclain/r5dood.jpg" TARGET="_blank">Hier</A><!-- BBCode End --> staat die

mzzl
Laatst gewijzigd door Michel S. op zo 24 jun 2001 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

SLIK!!!!!

Aardig gek!

Waar/wanneer/ hoe is het gebeurd dan?
(of weet je dat niet)

SLIK!!!!!
Laatst gewijzigd door Chris op zo 24 jun 2001 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Michel S.
Contacteer:

Helaas weet ik niks van het ongeluk. Ik kreeg die foto naar mij toegestuurd van en vriend van me. Hij had deze foto in de telegraaf zien staan dacht ik.
Maar verder weet ik er niks van.

Groetjes
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Die persoon kan het bijna niet overleefd hebben, is echt helemaal omgebogen die 5.
che

Overleven? Nee...dat kan haast niet, het stuur komt door de voorkant...
Hoe hard moet ie gereden hebben?? Wist al dat ik geen ongelukken moest maken met de 5, maar dit zet je toch even aan het denken.......

Maar de plek is ook heel raar... alsof ie de bocht om ging, maar de weg gaat rechtdoor voor nog een paar tiental meters... gek..

Vooral de uitdrukkingen op de gezichten.....
Laatst gewijzigd door che op zo 24 jun 2001 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Menno

Hoef je niet echt hard voor te rijden hoor. Auto's (vooral oudere) zijn gewoon erg zwak zijdelings. Ik denk dat een gangetje van 60km/h voldoende is om 'm zo krom te krijgen.

Maar inderdaad, banden en brandstof verstoken is leuk, maar wel met beleid, svp.
rev it like a rental
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Inderdaad Nils, als je die uitdrukkingen van de gezichten leest, dan vrees je het ergste voor de bestuurder.....
marco

slik,slik,dubbel slik, dit ziet er beangstigend uit,denk ook niet dat die het overleefdt heeft, en ja zonde weer van die turbo he ,alweer een minder ,thats the way life goes,groetjes marco
Pieter
Contacteer:

Shit zeg.

Dat is echt erg. De bestuurder moet wel heel erg vreemd gestuurd hebben om hem zo om een paal te draaien.

Aan de andere kant: je bent de macht over je stuur zo kwijt als je hard rijdt en ergens voor uit moet wijken.

Zet je toch aan het denken om een rolkooi erin te lassen...
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Zal een rolkooi het redden dan?

Genoeg snelheid -----> rolkooi denk ik ook krom.
Menno

vraag me ook serieus af of zo'n kooi dat trekt. gewoon voorkomen lijkt me toch een betere optie.

is 't niet wat om eens collectief een dagje educatief te gaan racen, of een slip cursus te gaan doen? Ik denk toch wel dat je dit soort overstuur avonturen daar ten dele mee kan voorkomen.
rev it like a rental
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

We moeten maar eens kijken hoe groot groepjes mogen zijn en wat zo'n dag kost. Ik wil wel wat aan training doen. Meer voor in de clio diesel dan de gt, want daar rij ik minder in. Gaat mij meer om overall wagenbeheersing....
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Anonymous

Ik heb laatst samen met mijn vriendin de ANWB slipcursus in Lelystad gedaan, kosten voor niet ANWB lid zijn : Fl 375,- , als je wel ANWB lid bent zijn de kosten : Fl 340,- per persoon.
Kan het zeker iedereen aanraden, want je leert er altijd wat, en het is gewoon een leuke dag. (alleen jammer dat je in VW's moet scheuren, maar je rijd ze daar dan ook helemaal brak, en dat doe je liever niet met een fijne Renault)

<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.anwb.nl/city/avvt_grip-en-slip.htm" TARGET="_blank">Info</A><!-- BBCode End -->
Laatst gewijzigd door Anonymous op zo 24 jun 2001 23:34, 2 keer totaal gewijzigd.
Michel S.
Contacteer:

Ik heb dat al eens aangekaart, maar was geen reactie op. Dat ging dus over http://www.333events.nl
Daar zijn leuke events. B.V. race en rally event. Denk wel dat je daar een heel stuk veiliger over de weg rijdt.

Kijk zelf maar eens

Groetjes
che

Mclain, wat was dat precies...... 333events.nl
Ben zeker geinteresseerd om zo'n cursus te doen...
Laatst gewijzigd door che op zo 24 jun 2001 23:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

DONDERS, wat een schade . volgens mij is er weinig hoop voor de bestuurder . maar kijk naar die van tjabel (horror gallery) is ie ook zo uit gekomen , dus wie weet
Menno

Sterker nog, als je al tijden op alleen je voorwielen rijdt, kun je gewoon nog op dit forum komen, :smile:Haas:wink:
rev it like a rental
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

help ik ben te traag van begrip , ik snap hem niet
Menno

kijk maar eens hoe je door je eigen icoontje heen beert. :smile: (achterbandjes gaan vast wel erg lang mee)
rev it like a rental
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

kijk een opletter , zo diep had ik het niet gezocht . ja knap he het heeft wat maanden gekost om zo te kunnen rijden maar het scheeld heel wat bandenslijtage :lol:
Tijn
Contacteer:

On 2001-06-24 23:52, che wrote:
Mclain, wat was dat precies...... 333events.nl
Ben zeker geinteresseerd om zo'n cursus te doen...
333EVENTS is mijn werkgever. Er worden cursussen gegeven gericht op wagenbeheersing, met onderdelen als lijnen rijden op een circuit, slipproeven, rallyrijden op onverhard en slalomrijden , om de stuur en remtechniek te verbeteren.

einde van de week is de site voorzien van nieuwe foto's (er ging iets fout met de provider) deze moeten een goed beeld geven van wat er allemaal mogelijk is daar.

Voor grotere groepen is het mogelijk om aparte programma's in elkaar te zetten.
Goof

Wat jij dan natuurlijk met korting weer voor ons (als groep) kan regelen........... :lol::lol:
Anonymous

Wat een nare foto zeg.....

maar hopen dat zoiets nooit met een van ons gebeurd.

Gelukkig is mijn wagen ook getest op side impact <a href="http://www.euroncap.com/details.php3?id ... 7">Test</a>. Helaas scoort t'ie niet zo hoog. Dan maar op de weg blijven...
Anonymous

Ik had wel ens van 33 events gehoord. Lijkt mij erg tof om met z'n alle een dagje te knallen. Kan je wat regelen voor ons als RTC tijn ?
Laatst gewijzigd door Anonymous op ma 25 jun 2001 15:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Marius

Jemig zal wel veel werk in je wagen hebben gezeten na die crash bij Nacap. :wink:
Plaats reactie