Extreme Drivers Challenge
ik zag laatst op tv bij rtl5 een reclame over een programma waar je voor in kon schrijven. Je maakte dan kans op een officiele race licentie + een plaats in een team om een jaar lang te racen !!!! Daar wilde ik me natuurlijk wel voor in schrijven... maar toen ik bezig was met de gegevens in vullen zag ik ineens dat de inschrijf kosten 25 euro waren, en dat terwijl je niet eens zeker weet of je uberhaubt wel geselecteer wordt,nu is mijn vraag heeft iemand hier al zich voor ingeschreven ? en zoja heb je er nog iets van gehoord. Hier is de link waar je je kunt inschrijven http://www.opan.nl
dus......zodoende
ja als ik nu zeker wist dat ik geselecteerd zou worden om aan de 1e ronde mogen deel te nemen, maar anders is het 25 euro echt helemaal weg gegooid, maar op zich de heeeeel kleine kans dat je echt gaat racen 

dus......zodoende
Ik herb me hier dus voor ingeschreven, idd wie niet waagt wie niet wint! Als je mee doet met de staatsloterij heb je nog minder winkans...ik was inschrijfnummer 7913, dus verwachtte er weinig van, maar...
Kreeg vandaag een brief binnen van de organisatie en...
IK BEN GESELECTEERD VOOR DE EERSTE RONDE!!!
moet aanstaande zondag (13 oktober) naar een evenemententerrein ergens bij Tilburg (om 08:00 's ochtends al, pffff) maar dat is die 25 euro meer dan waard denk ik, quoad-rijden en 4x4 rijden...nu nog hopen dat ik ook verder kom!

Kreeg vandaag een brief binnen van de organisatie en...
IK BEN GESELECTEERD VOOR DE EERSTE RONDE!!!
moet aanstaande zondag (13 oktober) naar een evenemententerrein ergens bij Tilburg (om 08:00 's ochtends al, pffff) maar dat is die 25 euro meer dan waard denk ik, quoad-rijden en 4x4 rijden...nu nog hopen dat ik ook verder kom!

Jammer, maar ik heb het vandaag pas gehoord, dus mischien hoor jij het nog? Zou wel makkelijk zijn, want jij woont aardig daar in de buurt (en 08:00 is best vroegStefijn schreef:FOK!niks gehoord

ff duimen dan maar!
extreme drivers challenge schreef:De kwalificatie
De eerste kwalificatie zal bestaan uit een zware conditietest op een grote survivalbaan op het 44 hectare grote evenemententerrein ’t Blauwe Meer bij Kaatsheuvel.
Deze test zal bestaan uit onder meer hardlopen, commandobaan, quadrijden, touwklimmen en 4x4 terreinrijden. Hier komen 250 geselecteerde deelnemers aan de start.
De jury selecteert de 50 beste deelnemers, die zullen deelnemen aan de tweede kwalificatieronde, de kartrace. Op basis van de beste tijden blijven de 16 meest talentvolle kandidaten over, die gaan deelnemen aan de rijvaardigheidscursus.
De jury zal selecteren op basis van talent, lichamelijke en geestelijke conditie, motivatie, doorzettingsvermogen, uitstraling en prestaties.

anyway .... slim concept, schat zo'n 8000 inschrijvingen, maal 25 euro = 200000 euro.
Die eerste ronde voor 250 man kost zo'n 100 euro p.p dus 25000 euro, tweedde ronde voor 50 man karten zeg nog eens 25000 euro om die baan een dag af te huren,
er blijft dus nog 150000 euro over om de laatste 16 personen te vermaken .....
there is no spoon.
idd, heel slim concept. kost op deze manier bijna geen geld lijkt me...verder wordt er ook nog een hoop gesponsortTijn schreef:extreme drivers challenge schreef:De kwalificatie
De eerste kwalificatie zal bestaan uit een zware conditietest op een grote survivalbaan op het 44 hectare grote evenemententerrein ’t Blauwe Meer bij Kaatsheuvel.
Deze test zal bestaan uit onder meer hardlopen, commandobaan, quadrijden, touwklimmen en 4x4 terreinrijden. Hier komen 250 geselecteerde deelnemers aan de start.
De jury selecteert de 50 beste deelnemers, die zullen deelnemen aan de tweede kwalificatieronde, de kartrace. Op basis van de beste tijden blijven de 16 meest talentvolle kandidaten over, die gaan deelnemen aan de rijvaardigheidscursus.
De jury zal selecteren op basis van talent, lichamelijke en geestelijke conditie, motivatie, doorzettingsvermogen, uitstraling en prestaties.hardlopen
![]()
anyway .... slim concept, schat zo'n 8000 inschrijvingen, maal 25 euro = 200000 euro.
Die eerste ronde voor 250 man kost zo'n 100 euro p.p dus 25000 euro, tweedde ronde voor 50 man karten zeg nog eens 25000 euro om die baan een dag af te huren,
er blijft dus nog 150000 euro over om de laatste 16 personen te vermaken .....
Jammer kan ik dus geen RTC-trui aantrekken!uit de brief schreef:De organisatie verstrekt je een hesje met de namen van onze sponsoren, deze dien je te allen tijde over uw eigen kleding te dragen. Het is niet toegestaan andere reclame-uitingen te tonen.

Maar tel bij die 200.000 nog maar een paar ton op. je moet er alleen wel rekening mee houden dat er op die 8000 mensen (of meer) natuurlijk ook een hoop mensen zijn die niet betaald hebben of de brief niet (op tijd) opgestuurt hebben, maar blijft evengoed genoeg over.
Maar ja, ik heb nu 25 euro betaald en dan mag ik toch ff lekker quad-rijden en 4x4 rijden. Lijkt me toch wel tof! Alleen snap ik het nut van dat hardlopen, touwklimmen en de commandobaan niet helemaal, maar ja het zal wel grappig om te zien zijn op tv hoe iemand zich af laat peigeren en daar nog voor betaald ook

Zou alleen wel leuk zijn als ik ook mag karten!

-
- Über-Spammer
en wat mogen we dan doen?rasit.. schreef:hierbij open ik Rasit's Extreme Drivers Challenge, inschrijvingen maar 20 euro
met jou auto scheuren??
oja welke clio? met of zonder motor.
want anders heb je zo'n flinstone mobiel

Maik (WOOFER wrote..
en wat mogen we dan doen?
met jou auto scheuren??
oja welke clio? met of zonder motor.
want anders heb je zo'n flinstone mobiel hihi