Passen deze velgen??

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Ok zal je denken heb je er weer een met een vraagje over velgjes.

Ja ik weet het, en ja ik heb al gezocht met de search.

Maar dit is het probleem.

Ik rij rond in een clio 1 1.8 rt. En heb hier nog een setje velgen liggen 195/50/15 steek 100 breedte 7J. Naaf is nog niet goed maar dat zijn andere ringen er in is geen probleem. Maar met een ET van 30 passen ze er onder??

Ik heb geen zin om de ringen te gaan halen ze te laten spuiten en er achter te komen dat ze niet passen.

Kan je wel zeggen probeer het maar dat heb ik al eens gehad. Velgen toen voor een andere auto gekocht, ringen er bij. Kom thuis bouw de boel om en kom er achter dat ze aanlopen op mijn achterschermen. :(

Dus deze keer doe ik het anders!!! En vraag jullie om hulp dus bij deze HELP !!!.

Gr. Frits
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

1 kijk op de velgen die er nu op zitten
2 denk dat het et 35 of 36 is dus met 7 j velgen kom je niet uit aan de achterkant
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

Zijn nu nog de originele velgen. En heb nog redelijk wat ruimte aan de binnenkant van mijn achterschermen.
Heb de auto niet verlaagd of wat dus daar zou ook het probleem niet liggen.

Dat ik achter een probleem kan krijgen is me bekend.
Maar voor dat ik er ook maar iets aan doe wil ik weten of het of kan, zou kunnen of totaal onmogelijk is.
dennis16v

Frits schreef:Zijn nu nog de originele velgen. En heb nog redelijk wat ruimte aan de binnenkant van mijn achterschermen.
Heb de auto niet verlaagd of wat dus daar zou ook het probleem niet liggen.

Dat ik achter een probleem kan krijgen is me bekend.
Maar voor dat ik er ook maar iets aan doe wil ik weten of het of kan, zou kunnen of totaal onmogelijk is.
ja. kan. snap het alleen niet helemaal. heb et 37 met 7j 16 inch eronder. past net wel.

maar ja t kan met een setje spoorverbreders. ff mreten wat je tekort komt. en dan weer melden hoeveel je nodig hebt.
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

dennis je geeft de jongen valse hoop
je hebt een 16v daar het je meer de ruimte
deze heer heeft een normale 1800
daar kan je met et waarde van 35 of 36 een 7 j velg met maximale band breedte van 195 onder kwijt
bij verlaging of hevig inveren kan de band het scherm net wel raken
dus die velgen die hij heeft kan dus niet
en met de naaf diameter moet je ook goed uitkijken
renault heeft namelijk een vrij grote naafdiameter
dus niet iedere velg past zomaar
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

Het zou dus niet moeten kunnen passen.
:(
Jammer dan heb er toch ook al een koper voor die ze voor een redelijk prijsje wil kopen dus dat komt wel goed.
:)
Vond de velgen zelf wel mooi maar als het never nooit past doe ik ze weg.
:p
Sven & dennis bedankt.

Gr. Frits
Anonymous

ik heb zelf een 1.4rt met OZ's 195/50/15 et 35 7j, deze passen best goed eronder, alleen moet je wel ff je wielkas aanpassen, voor bij maximaal indraaien raakt hij de kant en dus ook (zoals gezegt) bij inveren...(leuk op de snelweg trouwens met 140, 4 man er in een een brug hobbel, schamp...)

al met al kan het best, als je je wielkas maar aan past, fohn erop ofzo

[edit] die naaf diameter is groter dan dat van een opel ofzo..heb dus adaptieringen hiervoor gekocht(die van mij kwamen van een slopel af, hebben nu een beter leven :p) [/edit]
Plaats reactie