Weet iemand ook hoeveel aansluitingen er op het relais van de benzinepomp zitten ?
Mijn pomp doet het niet meer en nu heb ik onder de kap van mijn 11 turbo een kapot relais gevonden (cartier temporisateur 02364). Ik weet alleen niet zeker of dit het relais van de pomp is.
ja denk het wel opschrift komt wel aardig overeen met relais van gt temporisateur
type 12v ref 02374 .maar moet je voor de zeker heid vragen met ovaale plaat uit het motor ruim bij de renault dealer nieuwe was ongeveer 90,-
groetjes mario
type 12v ref 02374 .maar moet je voor de zeker heid vragen met ovaale plaat uit het motor ruim bij de renault dealer nieuwe was ongeveer 90,-
groetjes mario
Never drive faster than your angels can fly
Ik wist dat het nummer redelijk overeen kwam met die van een 5 gt. Dat nummer stond in een ander topic. Ben vandaag bij de dealer geweest met het oude relais. Hij kon zo niet zien wat voor 1 het was. Een nieuw brandstofrelais was volgens de computer 87 piek. Hoe groot is dat relai ongeveer bij een 5 en zitten er ook 4 pootjes aan ?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
het is moeilijk er zijn een soort 2 maten .want bij een vriend was ie ook kapot (blue sport )ik die van mij er in geprobeerd te zetten (een phase 2) maare mooi niet passen ,echt niet . ik er een paar gehaald bij een lokaale renault klus boer maare er paste er maar 1 van de 4 . en die was kapot . en bij een 5 zit ie bij je zekeringkast en niet onder de moterkap , die zijn voor de lampen , mistlichten , caberatuurkoeler, enz .
-----------------
groetjes en veel 5 plezier , jochem
-----------------
groetjes en veel 5 plezier , jochem
Laatst gewijzigd door Jochem de Haas op do 21 jun 2001 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.