Hoi allemaal, ff een vraag namens CycoMiko, hij kan zelf ff nie posten.
Nadat cyco ff zijn 5 op de staart had getrapt gaat het rode lampje bij de temperatuurmeter niet meer uit.
De temp is lager dan normaal (halverwege) en het niveau van de koelvloeistof is goed.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Volgens mij is het zo dat de temp.sensor op de waterpomp de watertemp meet en dat er een andere sensor ergens anders zit die doorgeeft als de temperatuur te hoog wordt. Wanneer je temp.sensor op je watrepomp niet is aangesloten, doet dat lampje het namelijk nog wel...
Yo, heb et al
bleek de sensor te wezen in de radiator. Deze was altijd al crappy omdat ie niet aansloeg( de fan) maar bleek dus dat 1 van de 2 aders contact maakte met het koper van de radiator. vond et al raar dat ie bij een koude motor ookal brande....
maar in ieder geval bedankt Blasto, Grossie
bleek de sensor te wezen in de radiator. Deze was altijd al crappy omdat ie niet aansloeg( de fan) maar bleek dus dat 1 van de 2 aders contact maakte met het koper van de radiator. vond et al raar dat ie bij een koude motor ookal brande....
maar in ieder geval bedankt Blasto, Grossie
Laatst gewijzigd door Anonymous op do 21 jun 2001 17:44, 1 keer totaal gewijzigd.
daar weet jij alles van of niet mario hahaOn 2001-06-21 18:51, mario wrote:
mooi ben je daar snel vanaf !:)draad breuk of sluiting is altijd wel lastig te vinden
Gelukkig heb ik een electro opleiding en heb een multimeter. Ik had em er al afgehaald om te repareren maar was er nog niet aan toegekomen. Dat geintje laatst met die overdruksensor draden was vet minder.
Had toen even het gevoel dat er wat goed mis zat maar viel gelukkig allemaal weer mee.
groeten,
jeroen
Had toen even het gevoel dat er wat goed mis zat maar viel gelukkig allemaal weer mee.
groeten,
jeroen
Laatst gewijzigd door Anonymous op do 21 jun 2001 23:37, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
He Jeroen, kom je 24 juni ook in Marum?
-
- Contacteer:
Ok
Zet ik je er nog ff bij. Blasto komt ook of die rijdt met je mee?

Zolang Blasto geen turbotje heeft komt ie met mij. Hij is bijna zover om de aanschaf te doen
-
- Contacteer:
Hij kan de verleiding dus ook al niet weerstaan?
Ik zet hem er ook nog ff bij.