Eén van die RX4's was groen en had groene zijpanelen (in plaats van zwart). Ik ben er niet van overtuigd dat dat een doorslaand succes is, aangezien het geheel er een beetje goedkoop uitziet. Voor een auto die zoveel kost als een RX4 heb je dat liever niet.
Verder reden er een paar van de allernieuwste Scénics rond waar de handgrepen in de carrosseriekleur zijn. Da's dus mooi, maar de bumpers en de strips aan de zijkant zijn donkergrijs! Op een donkergrijze auto staat het wel redelijk, maar op een lichtgrijze ziet het best wel raar uit, omdat er ook gewoon het relief op zit en het niet metallic is of zo.
Voor tuning/styling moet je echter niet in Parijs zijn. De enige echt gestylede auto die ik zag was een Golf met een vrij grote dakspoiler, compleet witte achterlichten en een dubbele uitlaat (geen idee of het puur optisch was). Misschien nog een nieuw model Mini dat opviel, maar dat was het dan wel.
De enige getunede Renault die ik zag was de Espace F1 en dat is dan ook een ontzettend mooie auto, alleen al hoe hij uitziet. Helaas staat hij (op dit moment althans) in het Atelier Renault aan de Champs-Elysées en een voorwaarde om daar te werken is dat je een ontzettende arrogante kwal in een hip pak bent. Doe dus ook geen moeite om met die lui te praten.
Er stonden daar nog twee Avantimes en twee nieuw model Espaces. Helaas dat de Grand Espace met drielitermotor zo'n slordige 56.000 euro kost, want het is een hele mooie auto. Allemaal hadden ze een glazen dak over de hele lengte, zodat de auto heel licht van binnen is.
OK... als je je indruk van Renault moet baseren op die twee schlemielen die daar rondhingen, zou er nooi een kopen. Maar dat maakt niet uir, want de uitgestalde modellen zijn toch onbetaalbaar.

Trouwens, als je zuinig op je auto bent, is Parijs ook niet echt de stad voor jou. Ruimte tussen geparkeerde auto's is vaak minder dan 20 centimeter en je hebt zo een kras of een deuk te pakken. Brrr.
Enfin, ik heb mijn witte zijknipperlichten nou, dus voorlopig denk ik dat ik mijn Scénic onder handen ga nemen.
- Peter