Hehe, heb weer eens tijd voor mn GT.
Heb sinds een halfjaar al een goede gepolijste krukas liggen, maar kan nu pas weer verder......
Ik wil dus het vliegwiel af laten draaien en daarna laten balanceren met krukas en drukgroep. WAAR kan ik dit het beste laten doen? Wie heeft er goede ervaringen met welk bedrijf.
Het vliegwiel afdraaien kan elke malloot, ik zelfs nog op mn werk, maar zorgvuldig balanceren met krukas is natuurlijk een ander verhaal!
adres voor krukas + vliegwiel + drukgroep balanceren
Je kan eens informeren bij limpex zit bij jou in het dorp. http://www.limpex-sport.nl
Reinier kun je me even een mailtje stuur met je telefoon nummer of Imail adres, want ik heb nog een paar vraagjesaan je.
Welkom terug lang niets meer van je gehoord, of lees je alleen maar de laaste tijd?
S
nder
Welkom terug lang niets meer van je gehoord, of lees je alleen maar de laaste tijd?
S

-
Kosten tot nu toe?? hmm, moeilijk.....
Heb gewerkt bij een motorrevisie bedrijf dus krukas polijsten was voor niks. Zuigers en bussen geloof ik iets van 1200 gulden, ONGEVEER......
Lagers (hoofd- en drijfstang) iets van 150
En Limpex is niks, zit bij mij in het dorp, maar verkoopt sprookjes.
En Sander: Email adres is reinier26@hotmail.com.
En ja, kheb de laatste 2 maanden alleen af en toe meegelezen.......
groeten Reinier
O, en over die krukas balanceren: Ik ga komende week eens kijken bij Tuning Centre Tilburg of dat iets is. Hij zegt in ieder geval dat hij het kan.
Heb gewerkt bij een motorrevisie bedrijf dus krukas polijsten was voor niks. Zuigers en bussen geloof ik iets van 1200 gulden, ONGEVEER......
Lagers (hoofd- en drijfstang) iets van 150
En Limpex is niks, zit bij mij in het dorp, maar verkoopt sprookjes.
En Sander: Email adres is reinier26@hotmail.com.
En ja, kheb de laatste 2 maanden alleen af en toe meegelezen.......

groeten Reinier
O, en over die krukas balanceren: Ik ga komende week eens kijken bij Tuning Centre Tilburg of dat iets is. Hij zegt in ieder geval dat hij het kan.
Ik heb het bij het revisie bedrijf hier in de buurt laten doen. Kosten waren 400 gulden. Dus valt nog wel mee vindt ik zelf
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538