Ik was voornemens mijn witte '86 gtt te slopen voor de onderdelen. (ik heb ook een zwarte '87 nog). Begint mijn vriendin: "O hij is wel schattig met die witte wieltjs, eigenlijk is het wel zonde om hem te slopen." Tja wat moet ik daar dan mee, dus ik heb gevraagd of ik hem dan op moest knappen zodat ze er mee kon rijden... "Ja, doe maar" (vrouwen

Ik heb van het weekend dus alles onderin losgehaald, olie al afgetapt. Mijn vader liet me zien hoe ik de lagers moest vervangen (hoofd- en drijfstanglagers). Hij keek meteen ook even naar de olie, want die was nogal dun en troebel. Logisch dacht ik, want daar zit koelwater doorheen omdat de koppakking is gaan lekken. Nou niet logisch dus, want in de jerrycan bleek zowat PURE BENZINE te zitten. Ergens hebben eikels dus een verkeerde jerrycan gebruikt voor het afvullen van de olie.... Ongelooflijk, zelfs mijn pa had het nog niet meegemaakt.
Dat was niet alles, bij het verwijderen van de drijfstanglagers bleek dat ze 4 van de 8 lagerschalen verkeerd om gemonteerd hadden, de krukas was dus een flink end op weg naar de eeuwige jachtvelden (of revisievelden, dan

Wat een eikels zijn er toch in Renault-land

Wat is jullie vreemdste verhaal????
Sjonge Sjonge... dat wist ik dus niet.. wat een eikels .. had helemaal geen put meer in die auto wat een ellende.. maar hij is wel hard