Zijn er meer mensen die niet kunnen posten of problemen hebben??sinds gisteren kan ik bijna niet meer posten. Ik krijg als ik op de button
submit druk de melding 'Cannot find server or DNS error' of 'Bad request'.
Als ik mijn internet explorer opnieuw opstart gaat het soms weer een keer
goed maar daarna is het weer fout. Het was eerst maar en paar keer mis maar
nu kan ik bijna niet meer posten !! Ik begin al afkickverschijnselen te
vertonen.
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Ik kreeg gisteren mail:
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Ik heb geen problemen, maar ik heb gehoord dat Peter16V steeds een foutmelding kreeg
Leuk bas, vragen of je het wil posten als je niet kan posten.... 

Gisteren was het echt en drama (die qoute is van mij) maar nu gaat het zowaar goed.
<font color=blue>Geen problemen, gaat allemaal lekker! En dat met een 28k8 en noknok-verbinding
JeTab
JeTab
Inderdaad, elke keer als ik ergens een reply
post, krijg ik : Unabled to query db.
Dan moet ik steeds opnieuw opstarten en dan kan ik weer een paar keer posten en dan.....
mzzl Peter's 16v
post, krijg ik : Unabled to query db.
Dan moet ik steeds opnieuw opstarten en dan kan ik weer een paar keer posten en dan.....
mzzl Peter's 16v
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Peter,
Wat voor een browser gebruik jij?
Wat voor een browser gebruik jij?
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.