Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Om 19:45 reed ik met mijn laguna en een 19 16v plus 5 GT Turbo (haagse vrienden van mij zonder internet) naar scheveningen. Daar zagen wij gelijk Goof staan dus we hadden ze er naast gezet. Even later kwam een van de haagse contacten aan, mathijs in zijn erg mooie phase 2 met dikke sebring uitlaat. Na een haf uurtje was de rest er ook. Mathijs belde nog even in het rond, waarna er nog twee 5-jes turbo aankwamen, waarvan een met complete groep B uitlaat erop :smile::smile:. Inmiddels waren de motorkappen open en de stoere verhalen werden verteld, het beter meeting werk dus :smile:
Later hebben we even een stukje gereden om een visje te eten. Om een uurtje of 22:30 ging iedereen naar huis. Al met al een zeer geslaagde avond wat mij betreft, eenige minpountje was dat het niet echt warm op de boulevard was (zeg maar koud) dus de volgende keer graag wat meer zon :smile:. De volgende mensen waren aanwezig:

RTC:
- Chris
- Roy steenland
- Joost
- Hubo
- Jeof
- Jean
- Che
- Goof
- Ed_pret
- Ploegah

Niet RTC:
- Pascal (5 GT)
- Jeroen (R19 16v)
- Mathijs (5 GT)
- Nog twee haagse contacten, hun namen ben ik even kwijt. (2x 5 GT)

Ik wilde iedereen bedanken die gekomen is: dankzij jullie is het zo'n toffe meeting geworden !
Laatst gewijzigd door Anonymous op di 19 jun 2001 10:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

Gisteravond was mijn eerste meeting, en ik vond het echt super.
Wat mij betreft gebeurt dit elke dag. :smile:
Goof

FF toelichten maar dan voor wat betreft de Haagsche gasten (buiten de Hagenezen die al op dit forum rondhangen).

Matthijs, met de net gespoten grijze GT
Arthur, de zilveren GT met giga-kachel (115mm geloof ik)
Frank, de witte GT met verstralers in de grille.

Dit is een vrienden groepje, zij zijn de geen die vaak ff rondbellen voor een meeting ins Scheveningen.
Vaak zijn er dan nog een aantal Hagenezen aanwezig.

Ik geloof dat we Matthijs binnenkort wel in dit Forum tegen zullen komen.
Laatst gewijzigd door Goof op ma 16 jul 2001 11:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie