kan iemand me wat tips en evt wat adressen geven om onderdelen te bekomen om een GTE wat meer te geven.
tweedehands is ook goed en tips zijn zeker welkom.
opvoeren GTE
-
- Contacteer:
Hmmm.. Je kunt natuurlijk ook een GT Turbo kopen... Is standaard al wat sneller... 

Hee nee zeg hij heeft al een leuke wagen
!! 
Ergens op 't forum stond een chip te koop voor de gte, kan het topic niet meer vinden.
Patrick L. heeft op zijn gte een spaghetti-spruitstukje gehad, vraag bij hem es voor info daarover.
Katalisator -- weg ermee.
Ander filter.
Ik denk dat je deze 4 dingetjes heel aardig gaat merken hoor!

Ergens op 't forum stond een chip te koop voor de gte, kan het topic niet meer vinden.
Patrick L. heeft op zijn gte een spaghetti-spruitstukje gehad, vraag bij hem es voor info daarover.
Katalisator -- weg ermee.
Ander filter.
Ik denk dat je deze 4 dingetjes heel aardig gaat merken hoor!
er moet toch meer zijn dan de gewone dingen zoals de kat weg en chip ik dacht aan een nokkenasje zoals eerder genoemd spaghetti spruistukje en wie weet wat nog meer
maar de kat en luchtfilter en chip komen zoiezo alleen de chip hangt van de prijs af denk ik. tenzij de microbe me echt bijt en niet meer loslaat
maar de kat en luchtfilter en chip komen zoiezo alleen de chip hangt van de prijs af denk ik. tenzij de microbe me echt bijt en niet meer loslaat

er zal best wel wat meer te krijgen zijn voor de GTE, maar verwacht niet al te veel. Het is en blijft een NA-motor. En er is niet echt veel behoefte aan snelle dingen voor deze motor. Want een nokkenstok en een chippie en een uitlaat is al evenduur als dan niet duurder dan een GTT blokkie. En ik wil je wel eens met een chip, nokkenstok en uitlaat 25 pk zien winnen. Dat is wat het blok van een GTT meer heeft standard. Als je bij dit blok nog eens 100 piek aan spulletjes tegen aan gooit heb je al snel 20 PK meer op de 120 standard pk.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Zeg ook niet dat het zich niet loont om een niet turbo op te voeren.Menno schreef:volgens mij heeft elia er een nokkenas kitje voor(gehad).
Ennu, leuk hoor al die gtt's, maar auto's zonder turbo verdienen 't ook om op te voeren hoor
Maar het is allemaal een stuk duurder om hetzelfde vermogen eruit te halen.
Goedkoopste tuning in dit geval is de GTT motor.
Maar effe over Bas hagen zijn auto. Die is even snel als een standard GTT. Maar Bas heeft wel een aantal kilo's bespaard of niet?
Je hebt geen idee hoeveel dat uitmaakt of misschien wel.

M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Menno schreef:volgens mij heeft elia er een nokkenas kitje voor(gehad).
Ennu, leuk hoor al die gtt's, maar auto's zonder turbo verdienen 't ook om op te voeren hoor
daarom wil ik net een gte een turbo lijkt hier zo voor de hand te liggen lijkt me. maar in belgie raak ik niet meer gekeurd als ik een turbo in de gte monteer dus geen turbo