ACT : ALT. F.N.B

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Anonymous

Zoals iedereen bekend is de wekelijkse FNB om het Mac Donalds terrein in Bodegraven eigenlijk einde verhaal. Dit is ontzettend spijtig, maar dat dit zo gekomen is heeft zo zijn redenen, niet geheel onbegrijpelijk
maar helaas voor de mensen die wekelijks het leuk vonden om elkaar hier te ontmoeten.

Velen vinden dit natuurlijk jammer en proberen op een andere manier een plaats te zoeken om te meeten, hetzij de avond zelf nog na weggestuurd tezijn Hierdoor wordt de sfeer er vaak niet beter om en moet er voor een oplossing gezocht worden. Het lijkt mij, en velen met mij denk ik, toch het leukste om ergens met iedereen samen te kunnen meeten, maar dan wel op gepaste wijze.

Het idee is gegroeid om eens te gaan kijken naar een locatie die aan alle eisen voldoet; voor ons (bereikbaarheid voor idereen), de politie en de desbetreffende gemeente. Ongetwijfeld dat dit natuurlijk een moeilijke kwestie is, maar om nu direct bij de pakken neer te gaan zitten lijkt mij onverstandig dus wagen we een poging.

Eerst zal er natuurlijk een locatie moeten zijn om een begin te kunnen maken. Een locatie kunnen we natuurlijk best vinden, de vraag is alleen of anderen het hier mee eens zijn, ik doel dan niet direct op de mensen die hier zullen meeten, hier wordt ongetwijfeld al rekening mee gehouden, maar eerder op de faciliteiten die deze meeting mogelijk moeten kunnen/gaan maken zoals; politie en gemeente (en omwonenden).

De beste locatie zou zijn Utrecht, waarom ?? om het feit dat het gewoon centraal ligt. Een probleem dat zich voor zou kunnen doen is dat er overlast veroorzaakt kan worden doormiddel van verkeerschaos en dat instanties bij voorbaat al zeggen: NEE. Dit is natuurlijk het laatste wat we willen. Daarom zullen er afspraken gemaakt moeten worden over hoe dit in zijn werk zal gaan. en wat de mogelijk heden zijn. Een locatie op een industrieterrein of een verlaten bedrijfsterrein zouden een goede optie kunnen bieden. Het zou natuurlijk fijn zijn als er iets zoals licht aanwezig zou zijn, maar dit lijkt mij niet onmogelijk, tevens een eettentje laten komen voor de inwendige mens lijkt mij ook een goed plan (en zeker niet onmogelijk).

Nu is de vraag: "Is dit allemaal mogelijk ??" JA! zullen jullie zeggen, dit is alleen nog niet helemaal waar, er zal onderhandelt moeten worden met politie en gemeente.

EN ZEKER DE BEZOEKERS ZULLEN ZICH AAN BEPAALDE REGELS MOETEN HOUDEN, KAN DIT NIET DAN ZUL JE GEWEIGERD KUNNEN WORDEN OF MISSCHIEN DAT ER ANDERE MAATREGELEN GETROFFEN ZULLEN WORDEN.

Verder zal er een gepaste locatie gezocht moeten worden waar we zeker van weten dat we er altijd terecht kunnen.

De opzet lijkt me opzich vrij duidelijk. Het staat allemaal nog in de kinderschoenen, maar er zal vanaf deze kant hard aan gewerkt worden dit idee mogelijk te maken.

In principe zou het erg mooi zijn als we er een officiële meeting van kunnen maken, iedere vrijdag, met een overeenkomst met de mensen die dit mede mogelijk willen maken en met STRIKTE regels voor de bezoekers.

Voor zover de eerste plannen/ideeën. Jullie ideeën zijn natuurlijk altijd welkom en we zullen ze zeker meenemen in het opvolgend beraad.

P.S. Ga nu niet zeggen dit is me te ver rijden, dit klinkt te demotiverend en we proberen het beste te regelen en op poten te zetten. Graag enig begrip hiervoor.

Rudo

Uit wiens naam spreek je nu allemaal? Want ik meen me te herinneren dat Chris en Robert ook al bezig waren om een alternatief te zoeken en het zou jammer zijn als meerdere mensen het wiel opnieuw proberen uit te vinden.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

FNB is FNB omdat hij in BODEGRAVEN was..

en in de buurt van FNB zal dus ook een nieuwe FB? gekozen worden..

verder ben ik het met rudo eens.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

AUB:

F.N.B. Verslag..

*Closed*
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Gesloten