ik heb een renault clio 2 maar bj 98 en daar zitten die heldere koplampen nog niet in
wie weet hoe je eraan kunt komen in ieder geval via een site want dealer is er vrij duur mee
jullie zijn vast in het bezit van radardetectoren. hoe weten jullie dat ze op die freqentie blijven. stel voor dat ze vanaf volgende maand op een andere freqentie gaan flitsen nou dan ben je er lekker mee want die quintezz draait vast niet mee naar de goede freqentie -weg geld-
De politie veranderd niet zomaar de frequentie.. daar zijn allemaal regels over.
Je kan er wel van uit gaan dat ze na de uitvinding van de laser, geen apparatuur meer zullen ontwikkelen die met andere bandbreedtes werkt.
Je kan er wel van uit gaan dat ze na de uitvinding van de laser, geen apparatuur meer zullen ontwikkelen die met andere bandbreedtes werkt.
Ik heb weleens gehoord dat de politie niet van frequentie mag veranderen omdat ze anders andere dingen gaan storen.
Koplampen, inderdaad de sloop, maar vaak zijn ze dan toch wel kapot.
Bijna altijd voorschades.
Koplampen, inderdaad de sloop, maar vaak zijn ze dan toch wel kapot.
Bijna altijd voorschades.
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Bij de sloop kun je ook vaak nieuwe onderdelen halen, vooral de gangbare verlichting is niet duur.
Moet je maar even naar vragen in de buurt....
Moet je maar even naar vragen in de buurt....
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
De koplampunits zoals in de 16v modellen zit worden volgens mij ook geleverd door morette.
Anders moet je car equiptment in belgie even bellen....
Anders moet je car equiptment in belgie even bellen....