Versterker maken ?

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
My_Key

ff een vraagje over de magnat classic 360, ik heb er dus nog 1 thuis liggen. ik heb hem 3 maanden gebruikt, de laatste keer zette ik hem aan en kwam er ineens rook uit, ik heb hem nooit heel erg hard gezet dus ik denk dat het stof ofzo geweest is. Ik heb net een advertentie gezien hier op het forum van dezelfde versterker voor deze werd 200 euro gevragen.

Nu is mijn vraag aan jullie zal ik de moeite nemen om hem proberen te maken, er zijn voor zover ik kan zien 4 ic's verbrand , en nog 1 wazig ding. maar of het hij het hierna weer doet dat weet ik niet. en het probleem is dat ik niet weet wat het wazig ding is bij de electro zaak wisten ze het ook niet ( het is een soort metalen vorkje met 2 uiteinden ). De 4 ic's kosten geloof ik 20 euro. dus heeft iemand hier ervaring mee ??? maken of weggooien ???
dus......zodoende
illuminator

ik zag mijn eerste versterker ook in rook opgaan toen ik dacht dat ie vast wel te bruggen was. daar heb ik toen 2 nieuwe eindtrappen in gesoldeerd. er zaten in de 3055.. en de 29nogwat.
toen die er nieuw inzaten heeft ie nog zeker een jaar perfect gespeeld. Je kunt het dus proberen. Weggooien kan altijd nog :)
My_Key

ok bedankt, ik ga nu toch proberen hem te maken , want inderdaad weggooien kan ik altijd nog :)
dus......zodoende
Plaats reactie