verlichting schakelaar

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
mark -19- 16v

hoe werkt bij julie de groot lichtschakelaar op de 19 16v?

de mijne krijg ik niet meer op groot ligt en als ik bijv wil seinen kan ik dat alleen nog maar als het stadlicht aan staat.

ps heeft iemand er nog 1? en wat zou hij moeten kosten (nieuw?)
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
jeroen.k

mark -19- 16v schreef:hoe werkt bij julie de groot lichtschakelaar op de 19 16v?

de mijne krijg ik niet meer op groot ligt en als ik bijv wil seinen kan ik dat alleen nog maar als het stadlicht aan staat.

ps heeft iemand er nog 1? en wat zou hij moeten kosten (nieuw?)
Nieuw is beaucoup de euro's! Is het probleem dat met lampen aan hij niet meer "klikt"? en je hem dus niet in groot licht krijgt tenzij je lampen uit zijn? Dit heb ik namelijk al meerdere keren gehad (nu ook weer) is een kwaaltje van die dingen denk ik. Volgens mij is die van een 16v hetzelfde als een gewone 19, dus zou gewoon ff naar de sloop gaan als ik jou was.

Heb één keer zo'n ding opengemaakt om te kijken of het te maken was, springen meteen 20 veertjes om je oren, dus dat kan ik je afraden. Kosten op de sloop: varierend van 5 tot 25 gulden (toendertijd)
mark -19- 16v

krijg hem idd niet meer in het grote licht geklikt zal op de sloop moeten kijken dus enig idee wat voor speciaal gereedschap ik nog heb om hem daar goed te kunne demonteren
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
Plaats reactie