Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Michel S.
Berichten: 2932 Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: Gulpen
Contacteer:
za 31 aug 2002 21:09
95 PK
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail
Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Anonymous
za 31 aug 2002 22:36
Is dat nou een beetje leuk rijden zo'n GTE?? Kan me het eigenlijk niet voorstellen, 25 pk minder dan GT Turbo en ook nog zonder Turbo...
-Ray-
Berichten: 21541 Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:
za 31 aug 2002 22:41
loopt op top wel bijna net zo hard als een GT Turbo....
Immer wieder die verdammte Holländer
Anonymous
za 31 aug 2002 22:44
Ahhh, op top, maar ja dat rij ik iig bijna nooit, zeg maar gerust nooit. Vind het wel leuke autootjes en wat minder gevoelig dan de Turbo.
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403 Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born
zo 1 sep 2002 4:03
Wat saaier maar wel relaxter... En echt niet langzaam.
marco
Berichten: 2614 Lid geworden op: do 22 feb 2001 0:00
Locatie: maastricht
zo 1 sep 2002 7:47
nee langzaam zijn ze echt niet,rijdt eigenlijk best relaxt,heb zelf bij riel erin gezeten en het rijdt gewoon lekker nix mis mee met een gte,en zoals gezegt het is wat betrouwbaarder en zuiniger
,
greetz marco
Mrtn
Berichten: 4809 Lid geworden op: vr 23 aug 2002 9:00
Car: R5GTT
Locatie: Lelystad
zo 1 sep 2002 8:21
En als je toch meer wilt zet je er een Volvo-turbo op.
Mrtn = Maarten
Bas Blue Sport
Berichten: 406 Lid geworden op: za 13 okt 2001 0:00
Locatie: Bij het slootje rechts......
zo 1 sep 2002 8:38
Het zijn leuke auto`s die GTE`s.
Goede betrouwbare blokjes, lekker pittig maar om nou te zeggen dat ze zuiniger zijn dan een GTT, nou nee. Een GTE lust ook wel een slokje. Onze GTT loopt rustig 1:12 gemiddeld, en dan rijden we niet als een stelletje oude lullen.
Succes
Bart V
Berichten: 6424 Lid geworden op: wo 18 apr 2001 0:00
Locatie: Graz
zo 1 sep 2002 10:08
Hagen schreef: Michel S. schreef: 95 PK
Yep
Ik denk zonder kat rond de 100 pk.
Rob
Berichten: 1757 Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: Maastricht
zo 1 sep 2002 21:48
Riël schreef: Wat saaier maar wel relaxter...
Vooral het schakelen he Riel
Patrick
Berichten: 3146 Lid geworden op: wo 14 nov 2001 0:00
Locatie: ulestraten
zo 1 sep 2002 22:47
Hagen schreef: Michel S. schreef: 95 PK
Yep
en de baccara 100?
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403 Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born
zo 1 sep 2002 22:59
Zal er niet veel voor onderdoen, als ie dat al doet... wat was dat 90pk?
Patrick L.
Berichten: 3295 Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
Locatie: Bunde (L)
ma 2 sep 2002 18:53
De Baccara heeft de motor v/d GTX, 1700cc met carburateur, dan wel monopoint injektie en goed voor 90pk. De GTE met 1700cc en mpi heeft 95pk, zonder kat denk ik 2 tot 3 pk meer.
Pure Clio Driver
Berichten: 62 Lid geworden op: do 5 sep 2002 18:27
Locatie: Groningen, Nederland
ma 9 sep 2002 11:08
En hoe is een Gte op te voeren naar meer pk's??? Chippie of nog wat andere aanpassingen???
Pure Clio Driver....
Steven
Berichten: 26862 Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar
ma 9 sep 2002 11:43
-Andere uitlaat van voor tot achter
-Kat eruit
-Chip
-Nokkenassen
-Open luchtfilter met koude luchttoevoer
Dan kun je wel aardig wat pk-tjes winnen