Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Hey, ik heb het voor elkaar!
Zou vanmiddag met mn broer het dorp in om wat te halen voor onze ouwe heer. Op weg naar mn broer kwam ik een weg tegen die door de regen compleet blank stond en dus kwam ik op het idiote idee om daar nu eens vet doorheen te rijden :sad:. Het begon allemaal leuk en ging er nieteens zo snel maar halverwege viel de motor even uit en sloeg weer aan. Maar even rustig aan dacht ik nog maar et was al te laat. Motor uit en niet weer willen starten. Stond ik daar middenin een vette plas water van 5 cm diep.
2 minuten doorgestart en nog niets dus ik de schoenen uit, de auto maar uit en duwen.:evil:. stijgerd als een maloot af en toe en maakt een tikkend geluid dat achter het dashbord uit de richting van mn ontsteking komt. Alles gechecked en alles wat enigsinds goed droog. Verdelerkap gechecked en droog. snap er niets van!!
Mischien heeft mn openluchtfiler zich verslikt in een beetje water en zit het in mn cabarateur??, ik weet et niet..
Heb em zonet nog getest en zag er in 1ste instantie weer goed uit maar nadat ik een meter of 10 achteruitgereden had deed ie weer freaky. Hellup!!

Graag zou ik jullie mening en suggesties horen over wat er aan de hand kan zijn.
gegroet,

Jeroen
Laatst gewijzigd door Anonymous op zo 17 jun 2001 0:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

btw, als ik eenmaal op toeren zit boven de 3500 gaat het wel goed maar eronder doet ie raar.
Michel S.
Contacteer:

Klinkt een beetje als dat probleem wat ik toen heb gehad, maar dan in mindere maten. Heb je misschien nog een reserver bobine kabel liggen? Want dan zou ik die eens vervangen.

ik ga nog eens verder denken wat het kan zijn

Groetjes
Job-turbo
Contacteer:

Laatst mijn blok schoongemaak met de hoge druk maar ik had nergens last van het kan zijn dat de filter wat te veel gedrongen heeft, het is het enige wat ik kan bedenken
Anonymous

Je toerenteller is aangesloten op je onstekings computer...

als die raar doet zou ik eens alle aansluitingen van je onstekingscomputer loshalen en controleren..

suc6!
Anonymous

Yoooo, heb et al.
Tijdje geleden is het stekkertje van de overdruk beveiliging aan 1 van de 2 polen gebroken waardoor ik het hele snoertje maar eraf en weggestopt had achter mn luchtfilter.
Schijnbaar niet goed genoeg want kwam er vandaag achter dat dit draadje op mn hitteschild lag en daar kortsluiting maakte waardoor mn onteking de heletijd haperde.
Draadjes doorgeknipt en afgetaped en voila!!
Klaar!!

maar in ieder geval bedankt jongens voor het meedenken>-)

seeya,
jeroen
Zj*rZ

tsjonguhjonguhjonguh!! :smile: lol

Gelukkig maar m8!
Plaats reactie