Kreeg vandaag van mijn collega een boekje.
Hij wist nl. dat ik een 5GTT heb, en dacht ach dit vind'ie wel leuk.
Het heet Renault 5 'le car'
Door David Sparrow.
Geinig boekie, en je snapt natuurlijk wel dat deze collega voortaan door het leven gaat als een vriend.......
Boekie gehad
Heb nog niet echt goed kunnen kijken, maar wat ik ervan gezien heb staan alle modellen erin.
Ook de 'dikke' turbo's.
Een beetje een informatief boekje met een verhaal over de Renault 5 met daarin volgens mij alle 5 modellen ( inclusief de 5GTT Cabrio, errug strak )
Ook de 'dikke' turbo's.
Een beetje een informatief boekje met een verhaal over de Renault 5 met daarin volgens mij alle 5 modellen ( inclusief de 5GTT Cabrio, errug strak )
Ja die zijn er geweestMerijn schreef:Cool!Wil ik ook wel hebben!
Is er trouwens een GTT Cabrio geleverd vanaf de fabriek?
Er zijn er 1400 gebouwd, waarvan er 30 naar de UK zijn gegaan, in nederland werden er 37 geregistreerd en in belgie 64.
( handig zo'n boekie

Er staat trouwens ook een 5GTT in met een blokkie dat iets gekieteld is ( mwoah de auto heeft maar zo'n 400 Pk.

Nee hoor niet direct af fabriek (vraag maar aan Martijn Berk) ze zijn vanaf fabriek naar een bedrijf in België gegaan waar er een cabrio van gemaakt werd. Werden wel door de dealer verkocht, maar kregen dus een tussenstop van fabriek af!Eric H schreef:Ja die zijn er geweestMerijn schreef:Cool!Wil ik ook wel hebben!
Er zijn er 1400 gebouwd, waarvan er 30 naar de UK zijn gegaan, in nederland werden er 37 geregistreerd en in belgie 64.
( handig zo'n boekie)
Er staat trouwens ook een 5GTT in met een blokkie dat iets gekieteld is ( mwoah de auto heeft maar zo'n 400 Pk.)
Hee das niet eerlijk, dat staat er bij mij niet injeroen.k schreef:Nee hoor niet direct af fabriek (vraag maar aan Martijn Berk) ze zijn vanaf fabriek naar een bedrijf in België gegaan waar er een cabrio van gemaakt werd. Werden wel door de dealer verkocht, maar kregen dus een tussenstop van fabriek af!Eric H schreef:Ja die zijn er geweestMerijn schreef:Cool!Wil ik ook wel hebben!
( handig zo'n boekie)
Er staat trouwens ook een 5GTT in met een blokkie dat iets gekieteld is ( mwoah de auto heeft maar zo'n 400 Pk.)

Oh sorry het staat er bij mij wel in, het is gedaan door het bedrijf EBS in Belgie.
Boekie heb ik ook, 6jr terug gekocht bij de Slegte voor slechts 5 piekjes.
Ook de clio 16v staat er in.

dat was um ja EBS!Eric H schreef:Hee das niet eerlijk, dat staat er bij mij niet injeroen.k schreef:Nee hoor niet direct af fabriek (vraag maar aan Martijn Berk) ze zijn vanaf fabriek naar een bedrijf in België gegaan waar er een cabrio van gemaakt werd. Werden wel door de dealer verkocht, maar kregen dus een tussenstop van fabriek af!Eric H schreef:Ja die zijn er geweestMerijn schreef:Cool!Wil ik ook wel hebben!
( handig zo'n boekie)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh sorry het staat er bij mij wel in, het is gedaan door het bedrijf EBS in Belgie.

wel geinig boekie BTW! kun je hem niet ff inscannen en on-line zetten? (als je toevallig vanavond nix beters te doen heb?)

-
Ja daar heb ik em ook van, van de Slegte, en in het nederlandsZeeuw schreef:Boekie heb ik ook, 6jr terug gekocht bij de Slegte voor slechts 5 piekjes.![]()
Inscannen.........niets te doen hebben.........
We hebben het over een boekie van 128 blz.
Ben je helemaal #$^#$&^*($% geworden. (
)
Ik kan het wel gewoon vast in de 5 leggen.
Als ik er dan eens mee naar een meeting ga dan heb ik het in ieder geval bij me.......
( als ik nog eens een goede lasser of carroserie vind, HINT HINT HINT )
We hebben het over een boekie van 128 blz.
Ben je helemaal #$^#$&^*($% geworden. (
Ik kan het wel gewoon vast in de 5 leggen.
Als ik er dan eens mee naar een meeting ga dan heb ik het in ieder geval bij me.......
( als ik nog eens een goede lasser of carroserie vind, HINT HINT HINT )
Dat was ook de prijs bij de witte boekenhal/Kruidvat/V&D. Ze zijn helaas niet meer te krijgen. Ik heb hem ook nog in het Engels met een harde kaft. Erg gaaf boek.Zeeuw schreef:Boekie heb ik ook, 6jr terug gekocht bij de Slegte voor slechts 5 piekjes.![]()
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Als je op bol.com of amazon.com kijkt, kun je ze geloof ik ook nog bestellen. Probeer anders eens Chaters.co.uk /.com . Zijn ook leuke dingen te bestellen.
Bas hagen had er een paar te koop, ik heb er ook een nu.Chris schreef:Dat was ook de prijs bij de witte boekenhal/Kruidvat/V&D. Ze zijn helaas niet meer te krijgen. Ik heb hem ook nog in het Engels met een harde kaft. Erg gaaf boek.Zeeuw schreef:Boekie heb ik ook, 6jr terug gekocht bij de Slegte voor slechts 5 piekjes.![]()
vind het niet zo'n geweldig boekje, beetje weinig info en niet echt mooie foto's. Maar ja, het kost ook geen reet.
Ik vind de foto's super. Maar aangezien jij altijd op alles wat te zeiken hebt zal ik er verder niet op doorgaan.Ploegah schreef:Bas hagen had er een paar te koop, ik heb er ook een nu.Chris schreef:Dat was ook de prijs bij de witte boekenhal/Kruidvat/V&D. Ze zijn helaas niet meer te krijgen. Ik heb hem ook nog in het Engels met een harde kaft. Erg gaaf boek.Zeeuw schreef:Boekie heb ik ook, 6jr terug gekocht bij de Slegte voor slechts 5 piekjes.![]()
vind het niet zo'n geweldig boekje, beetje weinig info en niet echt mooie foto's. Maar ja, het kost ook geen reet.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Moet je idd gelijk geven.Chris schreef:Ik vind de foto's super. Maar aangezien jij altijd op alles wat te zeiken hebt zal ik er verder niet op doorgaan.Ploegah schreef:Bas hagen had er een paar te koop, ik heb er ook een nu.Chris schreef:Dat was ook de prijs bij de witte boekenhal/Kruidvat/V&D. Ze zijn helaas niet meer te krijgen. Ik heb hem ook nog in het Engels met een harde kaft. Erg gaaf boek.Zeeuw schreef:Boekie heb ik ook, 6jr terug gekocht bij de Slegte voor slechts 5 piekjes.![]()
Vindt de foto's ook super. En ach,
Ik ziet niet te wachten op een abc van de 5.
Oftewel leuk boekie
-
- Contacteer:
ps 1400 cabrio's van diverse uitvoeringen, 104 daarvan waren GTTEric H schreef:Ja die zijn er geweestMerijn schreef:Cool!Wil ik ook wel hebben!
( handig zo'n boekie)
maar ja ter info....
Ok voor de echte liefhebber waarvoor geld geen rol speelt:
http://www.chaters.com
RENAULT 5 LE CAR
SPARROW D
Published by OSPREY.
Year of Publication: 1992
ISBN No: 1-85532-230-7
Our Price: £17.50
Woei, das nie mis heej, das bijna 30 euro.
Overigens leuke dingen daar te koop; groep B rallybanden enz enz.
http://www.chaters.com
RENAULT 5 LE CAR
SPARROW D
Published by OSPREY.
Year of Publication: 1992
ISBN No: 1-85532-230-7
Our Price: £17.50
Woei, das nie mis heej, das bijna 30 euro.
Overigens leuke dingen daar te koop; groep B rallybanden enz enz.
Omdat jij verder nooit leest heb je natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal, chrisjeChris schreef:Ik vind de foto's super. Maar aangezien jij altijd op alles wat te zeiken hebt zal ik er verder niet op doorgaan.Ploegah schreef:Bas hagen had er een paar te koop, ik heb er ook een nu.

Maar goed, het staat er wel vrij negatief ja, ik vind het wel ene leuke dingetje hoor.