Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
Goof

Over zure verhalen gesproken....

Ging eergister in Kwintsheul (westland) ff sleutelen bij een maat waarna ik om een uur of 9 weer terug keerde naar Den Haag Centrum.

Wordt ik toch ff geflits met ong. 83 km op de Erasmusweg
Erasmusweg zal de meeste niks zeggen, maar is een héééle lange brede tweebaansweg die zich er voor leent om 120 te rijden, maar het is bebouwde kom.

Meeste zure van het verhaal is dat ik vorige week een radardetector vaan een maat van mij aan Grossie verkocht heb; omdat ik 'm niet nodig had :sad::sad::sad::sad::sad:
Overigens geen commentaar aan jou adres, Grossie; werkt dat ding inderdaad?

Maarre, 83 is meer dan 30 te hard binnen de bebouwde kom. Volgens mij is dat voorkomen! Ellende :sad::sad::sad:
Laatst gewijzigd door Goof op wo 13 jun 2001 9:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

[quote]
On 2001-06-13 09:00, Goof wrote:
Over zure verhalen gesproken....

Ging eergister in Kwintsheul (westland) ff sleutelen bij een maat waarna ik om een uur of 9 weer terug keerde naar Den Haag Centrum.

Wordt ik toch ff geflits met ong. 83 km op de Erasmusweg
Erasmusweg zal de meeste niks zeggen, maar is een héééle lange brede tweebaansweg die zich er voor leent om 120 te rijden, maar het is bebouwde kom.

Meeste zure van het verhaal is dat ik vorige week een radardetector vaan een maat van mij aan Grossie verkocht heb; omdat ik 'm niet nodig had :sad::sad::sad::sad::sad:
Overigens geen commentaar aan jou adres, Grossie; werkt dat ding inderdaad?

Maarre, 83 is meer dan 30 te hard binnen de bebouwde kom. Volgens mij is dat voorkomen! Ellende :sad::sad::sad:
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo 13 jun 2001 9:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

Op de erasmusweg ? Wat een eikels dat ze daar staan te flitsen. Deze weg leent zich echt uitstekend om even door te trekken, niemand heeft er daar last van.

Sjeezes daar rij ik elke dag 's ochtends. Ik leef met je mee Goof...
Anonymous

Ik leef ook met je mee Goof, laat die struikrovers eens boeven gaan vangen! (tiz een dooddoener ik weet het, maar ik blijf er zo over denken)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Erasmusweg, is dat die weg in de buurt van Madurodam, zeg maar vanuit het centrum en dan met zo'n fly-over erin?

Da's balen Goof.
Goof

Nee, Erasmusweg begint bij Den Haag-Zuid richting Centrum.
Je komt er ook op als je A4 Den Haag Zuid volgt.

En als ik nou nog liep te jakkeren in spits verkeer, maar het was 21 u 's avonds.
Bijna geen kip op de weg.

Goed, laat ik die 400,- maar nemen voor wat het is (en misschien hopen dat het met afronding minder dan 80 is).
Scheelt weer een keer voorkomen........
ed_pret

snik..die 400 piek was een mooie dump valve geweest of iets leuks qua chroomwerk van gt gtuning snik.
Pieter
Contacteer:

Shit Goof,

dat is niet zo mooi. heb je inderdaad net die radardetector vrkocht, krijg je zoiets.

Hij doet het in ieder geval wel.

Ik zag dat de quinzztec in de aanbieding is bij de Makro: 299,- (kweet alleen niet of dat in of ex BTW is)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Makro adverteert altijd ex-BTW.
Anonymous

Goof > als ik jou was zou ik er weer een kopen. Volgens de wet van murphy gebeurt er dan niets meer :smile:
mario

ja wordt je niet vrolijk van :-(,mischien een handige site <a href="http://www.tuftufclub.com" target="_blank" target="_new">http://www.tuftufclub.com</a>
en het verstoren van lazer controle is niet verboden volgens een artikel op deze site8) dus mischien ook ff kijkje nemen op http://www.jamradar.com doe mij dan maar fles wax glimt ie ook gelijk goed !! :-)
-----------------
Laatst gewijzigd door mario op wo 13 jun 2001 20:53, 2 keer totaal gewijzigd.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Leuke site dat tuftufclub.com tijd terug stond er ook iets van een vechtpartij op ofzo tussen de politie en members of tuftufclub.
Anonymous

als je toch weer een quintezz koopt koop dan meteen het nieuwe model lang niet zo irritante tonen
turbo5

FLITZZZZ!!!
Jerk

als je nou een flitsmelder wil koop dan aub geen qiuntezz want dat ding werkt echt niet. Ik vind het zonde van je geld. Mijn zwager heeft er ook 1 maar hij gaat nog geen eens piepen als hij "geschoten" wordt. En bij elk benzinestation gaat hij af en op andere rare momenten. Echt zonde van je geld. Geef dan iets meer uit en koop een goede. Bijv. een Stinger
turbo5

met je een jerk!! ik heb nu een stinger!! werkt perfect!!
Jerk

On 2001-06-19 19:37, turbo5 wrote:
met je een jerk!! ik heb nu een stinger!! werkt perfect!!
Dat bedoel ik. :grin: :grin: :grin: Kost wat maar dan heb je ook wat. :grin: :grin: :grin:
turbo5

dat is het serieuze spul!!
Anonymous

dat is zo jerk maar als je bijna nooit op de autobaan komt is ie toch heel leuk voor in de bebouwde kom bij mij werkt ie wel hoor prima
zo,n target lijkt me ook wel leuk maar of die wel zo goed is
Goof

Het heeft even geduurd, maar ik heb 'm binnen.
De bekeuring dan welteverstaan.

Dacht dat het ongeveer 80 km/u was, maar zal wel scheel gekeken hebben.
Geconstateerde snelheid na correctie: 88 km/u

Oftwel 38 km te hard, is maar liefts Hfl. 465,00!!!!

:sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad:
Pieter
Contacteer:

Dat is minder Goof. Je hebt vast wel eens leukere post gehad...
Anonymous

Kan je beter met 38 kilometer per uur verschil iemand aanrijden, want dan krijg je in dit land twee dagen tuintje schoffelen...
Slaat helemaal nergens op toch?
Goof

Ja, maar da's weer zonde van mijn GTT........
Anonymous

oja....
Beetje handrem erbij en met je achterkant raken...:smile:
André ter Velde

On 2001-08-10 11:39, Sven wrote:
Kan je beter met 38 kilometer per uur verschil iemand aanrijden, want dan krijg je in dit land twee dagen tuintje schoffelen...
Slaat helemaal nergens op toch?
Maar dan heb je wel een vermelding op je strafblad!! Dat kan enorm tegen je werken bij eventuele sollicitaties.
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Ik zou de komende tijd maar rustig aan doen.
De volgende keer >30 te hard is voorkomen!
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Goof

Damn, heb ik toch de verkeerde auto.........(not!)

Ik vrees dat ik er niet langzamer van ga rijden (daar wel, ja........)
Laatst gewijzigd door Goof op za 11 aug 2001 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
mathijs

sonde van het geld je had er veel leukere dingen mee kunnen doen, echt k*t voor je
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

euh ik zou helemaal geen radar shit meer kopen want binnen een half jaar heb je een nieuwe wet . ze worden verboden !!!! bij constateering van zo'n ding in je auto riskeer je een boete van 5000!!!!!!!!!!!! piek . heb ik vorige week op het nieuws gehoord , dus ja wat mot je
Marius

Nee joh was gewoon een oer stuk oost europese propaganda.
Ze mogen die dingen helemaal niet verbieden, maar een paar minister en een rechtertje wouden even naam maken door dat te gaan roepen.
Maak je niet druk, koop gewoon zo'n ding.
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Heeft Stinger laatst niet een rechtzaak aangespand en gewonnen?
Zj*rZ

Nog leuk Flitsverhaaltje :sad:

Maat van me in zwarte 5 GTT hier in Drachten geflitst met 95 op de zuiderhogeweg waar de maximum 50 is :sad:
Das dus 45 km te hard.... Hij had het over +-600 piek boete of voorkomen... dus met die Avo's word het eerst ff niets met hem Job (Jeroen). Moet jij anders niet ook een setje Avo's bij GTTuning weg :smile:

Groeten
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Autoweek juni 2001:
Het verbieden van een radardetector is in strijd met de Europese wetgeving en zelfs met de grondwet. Vooral het mede door Nederland ondertekende verdrag van Rome is hier bij relevant. Artikel 11 bepaalt dat iedereen recht heeft op vrije ontvangst van informatie. Hier valt alleen onderuit te komen wanneer deze ontvangst voor gevaarlijk situties kan zorgen. Dat doet het dus niet. De overheid/polite geeft bovendien zelf ook aan waar geflitst wordt, dus dan zou dat moeten betekenen dat ze zelf ook voor gevaarlijke situaties zorgen.

Het valt dus reuze mee. :smile:

Zie ook de overdruk uit AutoWeek van juni 2001 in GIF-formaat: <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.quintezz.nl/nieuws/autoweek/aw1.gif" TARGET="_blank">pagina1</A><!-- BBCode End -->, <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.quintezz.nl/nieuws/autoweek/aw2.gif" TARGET="_blank">pagina2</A><!-- BBCode End -->
Laatst gewijzigd door Rene (Mr. TX) op ma 13 aug 2001 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie