zoals sommige misschien wel weten heb ik daar een klein ongelukje mee gehad (zie ook hier: http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... php?t=5800 ) nu heb ik er al het een en ander aan vervangen maar nog ias hij verre van goed. ik heb er inmiddels een andere draagarm op gezet een andere veerpoot andere remschijven + blokken en hem 2 keer laten uitlijnen. maar nog steeds heb ik heel erg veel last tijdens het rijden van slingeren hij is dan echt niet onder controle te houden. dit is als ik over iets van een heuvel in een weg rijd en bij hogere snelheid. nu heb ik de vraag hoe kan dit en hoe kan ik dit verhelpen? mijn rechter veerpoot veert minder dan mijn linker maar volgens de garage kon het daar niet aan liggen. mijn stuur staat na TWEE keer uitlijnen nog steeds scheef naar rechts en als ik een beetje heftig rem (zodat de neus iets naar beneden gaat) gaat hij verder naar rechts terwijl ik toch rechtdoor blijf rijden. wat kan dit zijn?!?!?! ik weet het zelf echt namelijk niet meer. is toch gewoon mijn complete auto krom misschien? kan het aan de aandrijfas liggen? is het toch de vering dat de ene zwaarder veert dan de andere (wat ik blijf denken maar bij het remmen zou het stuur dan toch naar links moeten gaan als hij links soepeler veert? of snap ik dat weer verkeert?) Ik hoop dat iemand mij een goed advies kan geven anders ziet het er somber uit voor mij met mijn auto want dan zal hij toch weg moeten