Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Anonymous

ik geloof niet dat dit hier al is een topic geweest is.

Als ik stil sta en draai het stuur van m'n 19 naar links, en ga dan weer rijden, trekt ie naar links. stop ik dan weer. draai het stuur flink naar rechts, gaat ie of goed rechtdoor of trekt ie naar rechts.
Ik heb aan beide kanten de assen voor al vervangen, maar vanmiddag bleek dat dat ook niet ecth de oplossing was. Volgens iemand zal het dan het stuurhuis zijn, maar het schijnt dat dat een @#@(*&^%^ werk is. iemand anders nog een oplossing?

groet
Arjen

Heb je al gekeken of je speling hebt op de binnenste stuurkogels ?
Bart V

Grappig, ik heb ook een 19 met precies hetzelfe probleem, waarschijnlijk heb jij geen stuurbekrachtiging net als ik, ik heb allebei me stuurkogels al vervangen en pas me voorbandenden, maar het hielp allemaal helemaal nix, maak je er maar niet te druk over, het kan verder geen kwaad
Arjen

Heb je alleen de buitenste kogels vervangen of ook de binnenste ?
-----------------
- Renault 19 16v and 11 turbo owner -
Laatst gewijzigd door Arjen op di 12 jun 2001 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Bart V

bedoel je met de buitenste soms de fusee kogel?? ik heb alleen de stuurkogels vervangen. maar dat heb ik gedaan omdat ze ietsie pietsie speling hadden, niet vanwege het stuurprobleem. maar het lag zeker niet aan de stuurkogel dat ie trekt
Arjen

Nee, een stuurhuis heeft aan elke kant 2 kogels.
1 aan de kant van de fusee en 1 aan de kant van het stuurhuis. (onder de rubber balg).
Bart V

De binnenste en buitenste aan de linker kant
Plaats reactie