Gister aangehouden door meneer agent omdat ik mistlicht aanhad (had het net gefixed en aan laten staan). Ik zeg ow sorry wacht zet het uit ok dan. Was nog wat dom aan't kijken, en ineens:
He jong je mistlampen hebben een andere kleur als je gewone lampen!! Ikke van ?? hij wilde me er een boete voor geven. Na ff gezeur dat ik echt weg moest etc toch door kunnen rijden, maar vraagje, is dit echt zo???
Mzzl!
ow ja misschien kan er nog een nl.xxxx aangemaakt worden met vragen betreffend op overheid/rdw
Witte lampen + gele mistlampen = $$$ ???
ehm .... wordt dat niet standaard zo geleverd door renault sinds jaar en dag? gele mistlampen met witte koplampen ?
there is no spoon.
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Koplamp LI + RE verschillend = bekeuring
Zie verder 't punt van Tijn. Sommige agenten hebben dus echt niets te doen en/of weten niet waar het over gaat (doorhalen wat niet van toepassing is)
Zie verder 't punt van Tijn. Sommige agenten hebben dus echt niets te doen en/of weten niet waar het over gaat (doorhalen wat niet van toepassing is)
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
-
- Über-Spammer
wat is dat voor een bullshit man..
je mag gewoon witte lampen hebben en gele mistlampen.
je mag gewoon witte lampen hebben en gele mistlampen.
- Bas
- Bestuurslid
Gevonden:
http://www.rdw.nl/cgi-bin/search/redir.pl?file=actueel
Hiero:Een ander punt dat nog wel eens wordt vergeten, is dat licht van gelijke functie ook dezelfde kleur moet hebben. Ik tref nog regelmatig aan dat alarmlichten aan de voorkant verschillend van kleur zijn of aan de achterzijde wit zijn geworden.
http://www.rdw.nl/cgi-bin/search/redir.pl?file=actueel
- Bas
- Bestuurslid

-
Renault wordt vaak geleverd met witte koplampen en gele mistlichten. Dit is toegestaan en bovendien komt het de veiligheid ten goede hoor! Wit licht is bij normaal weer beter zichtbaar en geeft meer licht. Bij mist en regenval zie je geel veel beter en door de prismawerking van de regendruppels/mist wordt het witte licht anders gebroken waardoor je geen hol ziet en met geel wel. Het is dus veilig en toegestaan!! Het moet links en rechts wel gelijk zijn, duh!
Rally is NOT a crime!
My only limit, is the limit of my car!
My only limit, is the limit of my car!
Mag je ook gele koplampen & witte mistlampen hebben ?
Dat heb ik namelijk in mn megane coupe...

Dat heb ik namelijk in mn megane coupe...