zeer leuke R5GTTurbo filmpjes!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gunther

op deze site:http://www.gt-turbo.fr.st/ kun je een aantal filmpjes zien van GTTkes, leuk hoe ze daar effe een BMW in de tang nemen!! :lol: :lol: :D
Hoge bomen vangen...geen konijnen
Anonymous

ff kijken dan maar :) :lol:
Gunther

yep, op die site moet ge naar medias gaan en dan naar video's, ziet ge de filmpkes :D Wat ik wel minder vond is dat er een GTT afgetroefd wordt door een peug :-* 205 maarja tzal aan de bestuurder liggen he :wink:
gille
Contacteer:

Gunther schreef:yep, op die site moet ge naar medias gaan en dan naar video's, ziet ge de filmpkes :D Wat ik wel minder vond is dat er een GTT afgetroefd wordt door een peug :-* 205 maarja tzal aan de bestuurder liggen he :wink:
maak eens een goeie link gunther
Gunther

sorry hoor maar ik zou nie weten hoe da moet, ben nog ne rookie op gebied van computers he, kun je niks zien dan??
Anonymous

speciaal voor Gille: http://www.gt-turbo.fr.st 8)

Gunther> als je bij het posten van een message/reply kijkt naar de knoppen boven het gedeelte waar je typt, dan hoef je voor het plaatsen van een link alleen maar op de knop URL te klikken, de link naar de site te typen en dan nog een keer de URL knop in te drukken. (tussen de 2x knop indrukken moet je geen spaties geven.
gille
Contacteer:

hubo schreef:speciaal voor Gille: http://www.gt-turbo.fr.st 8)

Gunther> als je bij het posten van een message/reply kijkt naar de knoppen boven het gedeelte waar je typt, dan hoef je voor het plaatsen van een link alleen maar op de knop URL te klikken, de link naar de site te typen en dan nog een keer de URL knop in te drukken. (tussen de 2x knop indrukken moet je geen spaties geven.
met dank man maar ben al aan't kijken :D :D
Gunther

thx hubo, bij deze weet ik dat ook weer :)
Riël
Über-Spammer

Haha die zijn echt leuk!!!
Joentjuh!

test
Rudo

hubo schreef:speciaal voor Gille: http://www.gt-turbo.fr.st 8)

Het kan nóg makkelijker! De link naar de site ga je naturlijk niet typen, maar als je op de pagina staat met de cursor dan klik je op de rechter muisknop, kiest vervolgens "properties" of "eigenschappen" en je ziet vervolgens de complete adresregel. Vervolgens gebruik je Copy en Paste om de regel op de juiste plek te plakken :) .
Gunther

Denk dat er weer nieuwe op staan :) :)
Hans R.

Er staan hier nog meer leuke dingen zoals documantatie en een handleiding voor het ombouwen van de gtt naar groep N
Rudo

De meeste filmpjes zijn ergens opgenomen op een soort van cirquit, heeft iemand toevallig kunnen achterhalen waar dat cirquit zich ergens (in Frankrijk) moet bevinden?? Lijkt me wel geinig om eens met een groep naartoe te karren :)
Maarten Henderieckx
Contacteer:

Rudo schreef:De meeste filmpjes zijn ergens opgenomen op een soort van cirquit, heeft iemand toevallig kunnen achterhalen waar dat cirquit zich ergens (in Frankrijk) moet bevinden?? Lijkt me wel geinig om eens met een groep naartoe te karren :)
Ligt in de buurt van Laon. Circuit Folembray. Vanaf Den Haag ongeveer 4 uur rijden. Wij racen zelf op het circuit van Croix en Ternoise in Frankrijk. Is minder ver en er zijn veel Renault's aanwezig. Belgie, Frankrijk, Engeland en Nederland. Wij gaan op 1 september. Voor 100 euro kun je een hele dag racen daar op het circuit. 8 x 20 minuten. en voor 70 euro 4 x 20 minuten. De dag is verdeeld in 3 klassen: formulewagens, amerikaanse wagens en tourwagens (competitie en straatwagens). Iedereen kan hier dus 't circuit op (zonder licentie). Als je echt eens wil gassen....
catrinus

Aha dit klinkt als een idee voor een rtc meeting/weekend
There will be plenty of time to rest when your dead
Gunther

als er maar geen op hun dak gaan zoals in da filmpke :lol: :lol:
Rudo

Maarten Henderieckx schreef:
Rudo schreef:De meeste filmpjes zijn ergens opgenomen op een soort van cirquit, heeft iemand toevallig kunnen achterhalen waar dat cirquit zich ergens (in Frankrijk) moet bevinden?? Lijkt me wel geinig om eens met een groep naartoe te karren :)
Ligt in de buurt van Laon. Circuit Folembray. Vanaf Den Haag ongeveer 4 uur rijden. Wij racen zelf op het circuit van Croix en Ternoise in Frankrijk. Is minder ver en er zijn veel Renault's aanwezig. Belgie, Frankrijk, Engeland en Nederland. Wij gaan op 1 september. Voor 100 euro kun je een hele dag racen daar op het circuit. 8 x 20 minuten. en voor 70 euro 4 x 20 minuten. De dag is verdeeld in 3 klassen: formulewagens, amerikaanse wagens en tourwagens (competitie en straatwagens). Iedereen kan hier dus 't circuit op (zonder licentie). Als je echt eens wil gassen....
Kijk, dat klinkt super!!

Is nog betaalbaar óók. :)
Steven
Car: M536

Yeah dat moeten we doen voor volgend jaar!

lekker met een hele groep erheen, beetje scheuren, camperen en dan weer terug. leuk voor een weekendje ofzo?

Ik ben ook voor :)
Gunther

Op http://www.renaultf1.com staan trouwens ook nog zeer leuke filmpkes!! :D maar dat zullen jullie wel al weten zeker?!
Rudo

Gunther schreef:Op http://www.renaultf1.com staan trouwens ook nog zeer leuke filmpkes!! :D maar dat zullen jullie wel al weten zeker?!
Pfff, dat ze ingehaald worden door de MinardiŽs zeker. Het seizoen begon leuk voor Renault, maar de laatste races :(
Gunther

Nee nee ik heb het over de ontwikkeling van hun motoren enz. niet over het seizoen zelf.
Merijn.V
Contacteer:

Steven(ventieldopje) schreef:Yeah dat moeten we doen voor volgend jaar!

lekker met een hele groep erheen, beetje scheuren, camperen en dan weer terug. leuk voor een weekendje ofzo?

Ik ben ook voor :)
Dan ga ik ook mee!!!!
martijn.p
Contacteer:

Heeft iemand ook F1 filmpjes van Renault uit het Turbo tijdperk ?
Gunther

Er staan weer nieuwe filmpjes op deze site!! :D :D
Marcel B.

Zo leuk dat die hele site overbelast is? :)
Don't walk the grass... smoke it
Mark G
Contacteer:

Er klopt inderdaad iets niet met het menu links..
Tom
Moderator
Car: MB

site doet niks :( , krijg alleen een heel smal balkje bovenin beeld, waar je de site kunt beoordelen (goed of slecht en nog iets daar tussen)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Mark G
Contacteer:

Volgens mij is de fout verholpen.
Hier werkt hij toch terug...
Snel allemaal downloaden die handel! :D
Mark G
Contacteer:

Hmmm..
Iets te snel geroepen.
De filmpjes schijnen nog niet te werken.
Als ik het goed begrijp zijn ze van domain name veranderd..
Ze zullen nog een aantal dingen moeten aanpassen denk ik.
Ga dynamisch :wink:
Tom
Moderator
Car: MB

downloaden doet ie idd niet :(
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Mark G
Contacteer:

Nu lukt het downloaden wel :D
Gunther

link werkt niet