yep, op die site moet ge naar medias gaan en dan naar video's, ziet ge de filmpkes Wat ik wel minder vond is dat er een GTT afgetroefd wordt door een peug :-* 205 maarja tzal aan de bestuurder liggen he
Gunther schreef:yep, op die site moet ge naar medias gaan en dan naar video's, ziet ge de filmpkes Wat ik wel minder vond is dat er een GTT afgetroefd wordt door een peug :-* 205 maarja tzal aan de bestuurder liggen he
Gunther> als je bij het posten van een message/reply kijkt naar de knoppen boven het gedeelte waar je typt, dan hoef je voor het plaatsen van een link alleen maar op de knop URL te klikken, de link naar de site te typen en dan nog een keer de URL knop in te drukken. (tussen de 2x knop indrukken moet je geen spaties geven.
Gunther> als je bij het posten van een message/reply kijkt naar de knoppen boven het gedeelte waar je typt, dan hoef je voor het plaatsen van een link alleen maar op de knop URL te klikken, de link naar de site te typen en dan nog een keer de URL knop in te drukken. (tussen de 2x knop indrukken moet je geen spaties geven.
Het kan nóg makkelijker! De link naar de site ga je naturlijk niet typen, maar als je op de pagina staat met de cursor dan klik je op de rechter muisknop, kiest vervolgens "properties" of "eigenschappen" en je ziet vervolgens de complete adresregel. Vervolgens gebruik je Copy en Paste om de regel op de juiste plek te plakken .
De meeste filmpjes zijn ergens opgenomen op een soort van cirquit, heeft iemand toevallig kunnen achterhalen waar dat cirquit zich ergens (in Frankrijk) moet bevinden?? Lijkt me wel geinig om eens met een groep naartoe te karren
Rudo schreef:De meeste filmpjes zijn ergens opgenomen op een soort van cirquit, heeft iemand toevallig kunnen achterhalen waar dat cirquit zich ergens (in Frankrijk) moet bevinden?? Lijkt me wel geinig om eens met een groep naartoe te karren
Ligt in de buurt van Laon. Circuit Folembray. Vanaf Den Haag ongeveer 4 uur rijden. Wij racen zelf op het circuit van Croix en Ternoise in Frankrijk. Is minder ver en er zijn veel Renault's aanwezig. Belgie, Frankrijk, Engeland en Nederland. Wij gaan op 1 september. Voor 100 euro kun je een hele dag racen daar op het circuit. 8 x 20 minuten. en voor 70 euro 4 x 20 minuten. De dag is verdeeld in 3 klassen: formulewagens, amerikaanse wagens en tourwagens (competitie en straatwagens). Iedereen kan hier dus 't circuit op (zonder licentie). Als je echt eens wil gassen....
Rudo schreef:De meeste filmpjes zijn ergens opgenomen op een soort van cirquit, heeft iemand toevallig kunnen achterhalen waar dat cirquit zich ergens (in Frankrijk) moet bevinden?? Lijkt me wel geinig om eens met een groep naartoe te karren
Ligt in de buurt van Laon. Circuit Folembray. Vanaf Den Haag ongeveer 4 uur rijden. Wij racen zelf op het circuit van Croix en Ternoise in Frankrijk. Is minder ver en er zijn veel Renault's aanwezig. Belgie, Frankrijk, Engeland en Nederland. Wij gaan op 1 september. Voor 100 euro kun je een hele dag racen daar op het circuit. 8 x 20 minuten. en voor 70 euro 4 x 20 minuten. De dag is verdeeld in 3 klassen: formulewagens, amerikaanse wagens en tourwagens (competitie en straatwagens). Iedereen kan hier dus 't circuit op (zonder licentie). Als je echt eens wil gassen....
Hmmm..
Iets te snel geroepen.
De filmpjes schijnen nog niet te werken.
Als ik het goed begrijp zijn ze van domain name veranderd..
Ze zullen nog een aantal dingen moeten aanpassen denk ik.
Ga dynamisch