Heeft er iemand ervaringen met een dergelijke startblokkering als degene op de foto hieronder (deze komt uit de conrad catalogus).
Hoe is de kwaliteit van zoiets?
Hoe zit het met aansluiten. Is dat makkelijk te doen in een GTT?
[img]http://members.home.nl/t.hofkens/startb ... conrad.jpg[/img]
startblokkering
Lijkt me echte :-* zooi.
Als je dan een startblokkering wilt hebben, zou ik er eentje nemen met 2 afstandsbedieningen, kun je ook gelijk je c.p.v op aansluiten.
Of je koopt een compleet alarm, ben je in 1 keer klaar.
Als je dan een startblokkering wilt hebben, zou ik er eentje nemen met 2 afstandsbedieningen, kun je ook gelijk je c.p.v op aansluiten.
Of je koopt een compleet alarm, ben je in 1 keer klaar.
-
Kan je inderdaad beter een type 2 of 3 alarm nemen. Scheeld je ook nog geld bij je verzekering als hij gejat wordt (als je hier dekking voor hebt bij je verzekeringsmaatschappij).robclio16V schreef: Of je koopt een compleet alarm, ben je in 1 keer klaar.
-
- Moderator
- Car: MB
Tja, ik vind namelijk dat ik eens iets aan beveiliging moet doen. Voor welk bedrag kun je dan een goed alarm systeem kopen met startonderbreking en eventueel afstandsbediening?
<< verkopen jullie overigens alarm bij jullie in de zaak Rob??>>
<< verkopen jullie overigens alarm bij jullie in de zaak Rob??>>
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
tja beetje prutswerk vind ik.Michiel schreef:Haal je benzinepomprelais eruit en wedden dat er niemand mee wegkomt!! Kost niets en zeeeeer effectief!!
Zo'n startonderbreker als die in de conrad staat is uiteraard wel effectief, ze kunnen je auto gewoon niet jatten, tenzij ze hem wegslepen ofzo.
Alarm kan natuurlijk ook maar dat kost weer een hoop geld.
-
- Contacteer:
Nee... Helaas..
Op mijn Mégane Coupé zat standaard een startblokkering, en das een andere dan jij bedoelt !!!

Op mijn Mégane Coupé zat standaard een startblokkering, en das een andere dan jij bedoelt !!!