nou die spoiler wil er dus niet af. ik heb die 2 boutjes links ern rechts al los gemaakt. maar hij wil niet los. hij zit nog in het midden op een of andere manier vast.wie heeft die al eens eerder meegemaakt of weet iemand een oplossing. het is trouwens gewoon die standaard spoiler
Johan
[clio 16v] achterspoilertje wil er nie af
zal wel vast gekit zitten
Robclio16v kan je hier alles over vertellen
Gr.
JP 

Gr.

Kijk hier maar eens, staat precies uigelegd hoe het zit en geloof me, je wordt er absoluut niet vrolijk van! 

-
die url werkt helaas niet meer
kan iemand mij vertellen hoe hij er wel af moet want d emijne is helemaal verweert echt geen gezicht een zwarte clio 16v met een grijze spoiler
ik wil hem namelijk spuiten
kan iemand mij vertellen hoe hij er wel af moet want d emijne is helemaal verweert echt geen gezicht een zwarte clio 16v met een grijze spoiler
ik wil hem namelijk spuiten
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
-
- Contacteer:
trekken al geprobeerd?
harder trekken!
harder trekken!
-
- Moderator
- Car: Megane
wat ik heb gedaan.
links rechts boutjes los en dan met een doek op een platte schroevendraaier eronder en dan voorzichtig los klikken (is ene kliksysteem)
links rechts boutjes los en dan met een doek op een platte schroevendraaier eronder en dan voorzichtig los klikken (is ene kliksysteem)

Ik ga zeer binnenkort een Alien spoiler monteren.
Ik heb gisteren al ff gekeken of dat standaard spoilertje er makkelijk afging. Dat was dus niet het geval. Dus heb ik het maar ff laten zitten voor dat alles kapot is.
Maar als die spoiler eraf is, dan zitten er een heleboel gaatjes. Kan deze spoiler over die orginele gaatjes? En moet er nog geboord worden? Want die gaatjes lopen niet helemaal door naar beneden toch?
Gr,
maurice
-
- Moderator
- Car: Megane
muh broertje heeft ook een alien spoiler en die valt perfect over de gaatjes heenMadmaus schreef:![]()
Ik ga zeer binnenkort een Alien spoiler monteren.
Ik heb gisteren al ff gekeken of dat standaard spoilertje er makkelijk afging. Dat was dus niet het geval. Dus heb ik het maar ff laten zitten voor dat alles kapot is.
Maar als die spoiler eraf is, dan zitten er een heleboel gaatjes. Kan deze spoiler over die orginele gaatjes? En moet er nog geboord worden? Want die gaatjes lopen niet helemaal door naar beneden toch?
Gr,
maurice