Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
ed_pret

ben ik weer :smile:

Is het me gelukt me cv aan me alarm te krijgen, blijkt nu dat rechts die k%^%* cv niet werkt...

Stekker is geroest en groen(?!?!?!)

Nu betreft het een 5 polige stekker, de betekenis van deze ken ik al via hier. Maar toen ik bij de dealer ff een nieuwe stekker ging vragen bleek dat originele renault maar 2 polig zijn!!

Dus ik heb imitatie..op zich niet erg..maar wie weet waar ik zulke 5 polige stekkers kan halen?? Of wie weet waar ik imitatie motortje kan kopen met 5 polen en die makkelijk past??
2 polige motortjes kosten bij de dealer 170 excl!!!! :sad:
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Ed-pret,

Je moet even Conrad bellen, die heeft wel losse motoren voor fl 35 ofzo dacht ik.

Dat zijn de motoren die ook in de setjes CV van Carpoint zitten, die je bij MURA, Automat of Halfords koopt.

Tot fl 50 is acceptabel voor 1 motor dacht ik toch wel (2 polig dan).

Succes.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Bart V

neem ns een kijkje op de sloop, daar vind je zat ouwe renaults 21 en 25 enzo, die motortjes zijn allemaal hetzelfde ik heb alles uit een 21 en een 5 GTX gehaald en in mn 19 gezet, pas perfect en ik betaalde een geeltje per motortje + slotmechanisme
Plaats reactie