F.I.A. gekeurd materiaal
ga ik in duitsland eens kijken voor kuipstoelen en gordels, zie ik nergens fia gkeurd materiaal. dus ik rage want ik ben verliefd op de sparco corsa, zegt die man dat je met fia gekeurde materialen niet over de weg mag rijden. deze lijken mij juist sterker dus ik vraag me af waarom mag dat nou niet?????
Mag zeker weten WEL!!!!!!!!!!!!!!!martin rs schreef:ga ik in duitsland eens kijken voor kuipstoelen en gordels, zie ik nergens fia gkeurd materiaal. dus ik rage want ik ben verliefd op de sparco corsa, zegt die man dat je met fia gekeurde materialen niet over de weg mag rijden. deze lijken mij juist sterker dus ik vraag me af waarom mag dat nou niet?????
Ben ik ook maarja ik wil toch als het kan een kuipstoel met het Renault Sport logo erin. Weet iemand waar deze nieuw tekoop zijn ?? Tijn heeft ze ergens vandaan gebitched, maare nieuw is da ook mogelijk ??martin rs schreef:ga ik in duitsland eens kijken voor kuipstoelen en gordels, zie ik nergens fia gkeurd materiaal. dus ik rage want ik ben verliefd op de sparco corsa, zegt die man dat je met fia gekeurde materialen niet over de weg mag rijden. deze lijken mij juist sterker dus ik vraag me af waarom mag dat nou niet?????
die stoelen enzo is allemaal niet moeilijk te krijgen alleen de vraag of het mag. ik heb de politie gebeld en die zei dat het niet mocht omdat je iets aan de auto veranderd. als je een nieuw gat in de bodemplaat boort moet je hem volgens hun opnieuw rdw keuren. maar jah ik ben de paus niet
Ik weet dat sommige wijzigingen een herkeuring noodzakelijk maken, en bij stoelen is men kritisch, maar een gat boren in de bodemplaat lijkt me niet zoiets. Misschien dat je met de Renault stoelen de oroiginele gaten kunt gebruiken ?martin rs schreef:die stoelen enzo is allemaal niet moeilijk te krijgen alleen de vraag of het mag. ik heb de politie gebeld en die zei dat het niet mocht omdat je iets aan de auto veranderd. als je een nieuw gat in de bodemplaat boort moet je hem volgens hun opnieuw rdw keuren. maar jah ik ben de paus niet
[offtopic]He gummen-man alles goed ??? I hope so, heb je 2 weken geleden op FNB ineens niet nmeer gezine, maar dat kan ook wel aan mij gelegen hebben hoor, wou iedereen spreken
[/offtopic]
Maarja weet iemand waar je die stoelen met Renault Sport Logo nieuw kunt krijgen ??

Maarja weet iemand waar je die stoelen met Renault Sport Logo nieuw kunt krijgen ??
NNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NIET DIE !!! Gewone kuipen van sparco zijn ze geloof ik allesn dan met Renault Sport Logo, dus echte kuipen en niet van die nep-verstelbare dingen 

Dit is weer de zoveelste lulverhaal van de politie. Die gasten worden nu wel erg irritantmartin rs schreef:die stoelen enzo is allemaal niet moeilijk te krijgen alleen de vraag of het mag. ik heb de politie gebeld en die zei dat het niet mocht omdat je iets aan de auto veranderd. als je een nieuw gat in de bodemplaat boort moet je hem volgens hun opnieuw rdw keuren. maar jah ik ben de paus niet

There will be plenty of time to rest when your dead
Ehm, de mijne zijn een paar jaar oud (megane cup) en oorspronkelijk van Stand 21, een merk wat bij mijn weten tegenwoordig geen stoelen meer maakt....Matthijs schreef:Ben ik ook maarja ik wil toch als het kan een kuipstoel met het Renault Sport logo erin. Weet iemand waar deze nieuw tekoop zijn ?? Tijn heeft ze ergens vandaan gebitched, maare nieuw is da ook mogelijk ??martin rs schreef:ga ik in duitsland eens kijken voor kuipstoelen en gordels, zie ik nergens fia gkeurd materiaal. dus ik rage want ik ben verliefd op de sparco corsa, zegt die man dat je met fia gekeurde materialen niet over de weg mag rijden. deze lijken mij juist sterker dus ik vraag me af waarom mag dat nou niet?????
helaas zijn na een HD-crash mijn foto's verloren gegaan...
there is no spoon.
-
- Contacteer:
Mmm, het lijkt me grote bull-shit. Rally wagens moeten namelijk ook apk gekeurd worden. Onze wagen dus ook, wat gaan ze dan doen? Vragen of we alle FIA spullen eruit kunnen halen?
Gijs
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Owja IDD dat van die politie is IDD BULLSHIT !!!!!!!!!! Maar dat neem tnog niet weg dat ik nog steeds op zoek ben naar die machtigmooie STOELEN !!!!!!!!!!!!!!!

-
wat voor sportstoel je voor dagelijks gebruik neemt, maakt niet uit. Je stoel moet gewoon goed bevestigd zijn en dan is er no problemo.