Lekker van school naar huis, neemt iemand de bocht iets te kort... GZZZZZZ.... voorbumper naar de kl#te. Over 1.5 week wil ik op vakantie naar Frankrijk met deze auto, stond al in de planning.
AAAAAARGGGHHH!!!!
haha, grappig Rob! Ik stond stil en er kwam een auto van rechts op een kruising. ik stond voor de streep van de baan die van rechts kwam, gozer neemt de bocht tekort, en raakt me linksvoor, terwijl de auto van rechts kwam... rara... :-*
Floris schreef:toch idd maar ergens snel een bumper vandaan toveren...
hoe erg is ie kapot? met polyestermatten en plamuur kun je veel opknappen, heb er zelf twee ph2 bumpers mee opgeknapt, gaat goed.Wel op je gemak doen en de tijd ervoor nemen.
Hij is aan de buitenkant beschadigd, maar niet doorgebroken... ik had de bumper zelf al een beetje opgeknapt, nieuwe strips besteld (44 euro) dus de bumper zag er wel weer een beetje uit. Nu is dus de ophanging van de linkerkant gebroken. Uiteraard ook weer de gehele strip gescheurd. jammer maarja... De bumper zelf is niet versplinterd.
Ja, wat een prijs voor die strips he, vandaag ok de mijne opgehaald, zelfde prijs. Zitten er nu op. Is de ophangbeugel zelf kapot of zijn die 2 punten afgebroken waar je die torx indraaid?
De "nieuwe" bumper is onderweg! Hij ligt nu al bij de spuiter en dinsdag kan ik hem ophalen! Kan ik toch nog zonder schade naar Frankrijk. Maar om even terug te komen op je vraag, ik heb wel met hem een schadeformulier ingevuld. Hij reed in een Seat Cordoba (lease).
Jawel, ondertussen zit de nieuwe voorbumper erop! Deze voorbumper heeft geen stootstrips meer die er op een normale phase 2 bumper wel op zitten. De onderkant waar de ribbels zitten voor de luchtinlaat zijn in het midden weg. (ziet er op zicht wel leuk uit!) Ook heb ik voor de "grote reis" maar een handmatige fanschakelaar erin gebouwd, want in de spits in Frankrijk weet je het maar nooit!
Mensen, als ik u niet meer spreek, alvast een prettige vakantie!