stand van RTC voor meeting's (BELGIE)

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
gille
Contacteer:

geachte heren van het RTC bestuur.
ik wil ff duidelijkheid inverband ,een standje te kunnen krijgen voor het INTERNATIONALE TUNING WEEKEND.ik ondervind dat er daar van bij het bestuur weinig medewerking is,je mag me er persoonlijk over mailen of hier bij posten,maar ik had graag daar meer duidelijkheid van.
thanks en belgische groetjes :wink: :wink:
Mark G
Contacteer:

Sta ik volledig achter.
Als het nog op tijd is.
Wij Belgen hebben ook rechten :wink:
catrinus

Mark G wrote:
Kunnen we er niet met een stand gaan staan? Het is hoog tijd om het aantal Belgische leden omhoog te halen.
Dus daar kan het inschrijven gebeuren! Wil ook zeggen dat Chris automatisch van de partij zal zijn

We hebben met het bestuur gekozen om twee evenementen dit jaar te doen. Dit om beter twee keer ergens goed staan dan overal zijn met een matige stand.

Ook hadden we nog geen idee hoe succesvol het zou worden, de club. (dat het zo goed zou gaan had ik echt niet durven dromen) De evenementen zijn geworden Speed en Automaxx.
We gaan hier dus niet staan als officieel de renault club met stand enzovoorts.

Volgend jaar liggen de kaarten heel anders en denk ikdat we zeker 'iets' in belgie moeten gaan doen, ik zal het in de komende vergadering naar voren brengen.

edit: we doen wel meer dan twee evenementen maar ik bedoel niet door ons georganiseerde evenementen.

Last edited by Ploegah on Mon Jul 01, 2002 8:41 pm, edited 1 time in total
Ik ga er verder niet op in maar deze quote van de international tuning weekend topic(pagina1) lijkt mij duidelijk genoeg.
There will be plenty of time to rest when your dead
gille
Contacteer:

catrinus schreef:
Mark G wrote:
Kunnen we er niet met een stand gaan staan? Het is hoog tijd om het aantal Belgische leden omhoog te halen.
Dus daar kan het inschrijven gebeuren! Wil ook zeggen dat Chris automatisch van de partij zal zijn

We hebben met het bestuur gekozen om twee evenementen dit jaar te doen. Dit om beter twee keer ergens goed staan dan overal zijn met een matige stand.

Ook hadden we nog geen idee hoe succesvol het zou worden, de club. (dat het zo goed zou gaan had ik echt niet durven dromen) De evenementen zijn geworden Speed en Automaxx.
We gaan hier dus niet staan als officieel de renault club met stand enzovoorts.

Volgend jaar liggen de kaarten heel anders en denk ikdat we zeker 'iets' in belgie moeten gaan doen, ik zal het in de komende vergadering naar voren brengen.

edit: we doen wel meer dan twee evenementen maar ik bedoel niet door ons georganiseerde evenementen.

Last edited by Ploegah on Mon Jul 01, 2002 8:41 pm, edited 1 time in total
Ik ga er verder niet op in maar deze quote van de international tuning weekend topic(pagina1) lijkt mij duidelijk genoeg.
iets aan bijvoegen man.
waarom nie het ijzer smeden als het warm is, daarmee bedoel hoe meer leden dat je kunt warm maken hoe beter en daar komt nu heel veel volk naartoe.en het voordeel is,tis op belgische bodem ,dus meer belgische leden.
Anonymous

[joke]Misschien wil de RTC niet meer Belgische leden[/joke] :lol: :p >-)
Dirk (CRX)

Tja, ik snap de RTC wel, totale onverwachte drukte, maar Gille, als jij zo graag leden wilt werven kun je toch ook gewoon mond op mond reclame gaan doen daar als de RTC toch besluit niet als officiele stand op te komen dagen?
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Jesper16v
Contacteer:

Ik denk als je toestemming vraagt om mooie flyers te maken oid
En dan onder elke renault-ruitenwisser doet
Komt het helemaal goed :)

JP
Tijn
Contacteer:

Kan je beter de officiele flyers gebruiken... die kan je zo printen en klaar...

Het is inderdaad zo dat er met het enorme aantal tuningsbeurzen op dit moment bijna iedere week wel een stand opgezet kan worden. Met de organisatie van zoiets (merchandise/clubwinkel ophalen en plaatsen, kas/wisselgeld, flyers, inschrijfformulieren, aankleding, coordinatie, communicatie met de organisatie, standmateriaal, noem maar op) zijn diverse mensen binnen het bestuur al ver voor de meeting meerdere avonden in de week bezig.

Tuurlijk kan er altijd wel een meetingkje bij, maar op dit moment (het is ook nog eens vakantietijd) heeft het in NL aanwezige bestuur zijn handen vol aan het organiseren van de noordmeeting en de UK-meeting en natuurlijk ook om te zorgen dat alle andere zaken voor de club goed geregeld zijn.
Ook zijn er diverse nieuwe dingen in voorbereiding (dat houden we nog even spannend) Die even tijdrovend zijn.

Je kan al je beschikbare tijd in ledenwerven stoppen.
Wij hebben gekozen om ook de bestaande leden de volle aandacht te geven ;-)
there is no spoon.
Matijs
Contacteer:

applaus! 8)
Jesper16v
Contacteer:

Amen!
WIJ worden voorop gesteld leden

BIG UP voor het bestuur!
One big familie

Jesper
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik heb weinig meer aan de woorden van Tijn toe te voegen.
Ik had het een en ander al eens besproken met Mark, en ik dacht ook met Gille.
Er volgen vast nog wel meer van die mooie Belgische meetings. :) Aan het begin van 2002 had het bestuur van de RTC zich voorgenomen om twee niet RTC meetings bij te wonen. En dit werden uiteindelijk Speed 2002 en Automania(AutomaXX). Waar we dan dus ook beide dagen bij aanwezig zijn geweest. En dat leek ons voor 2002 even voldoende. Anders kunnen we, net wat Tijn al zei, elke week wel een RTC stand op gaan bouwen.

Oja, voortaan alles MBT de Renault Tuning club SVP posten op http://www.renault-tuning.nl. Dank U.:)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Plaats reactie