Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Michel S.
Contacteer:

Hey Jongens,

Ik heb een beetje troubles op het werk en ik denk dat ik er niet meer lang zit. Dus ik zal binnen een niet al te lange tijd een andere baan moeten zoeken. Nu heb ik het wel een beetje gehad met computers, en volgens mijn contract mag ik een tijd nu niet bij een ander computer bedrijf werken i.v.m. geheimhouding. Nu wil ik dus de auto techniek in. Ik weet er best wel wat van, maar heb nergens papieren of diploma's voor. Weet iemand waar en wat voor cursussen/opleidingen ik moet volgen om aan de sslag te kunnen als auto monteur?

groetjes
Tijn
Contacteer:

Ehmm volgens mij is een concurentiebeding (want daar praten we over denk ik) maar zeer beperkt rechtsgeldig hoor. Ik zou je geluk als monteur niet in de weg willen staan, maar als je eigen baas je niet wil hebben is er niets wat je tegenhoud je beroep ergens anders uit te voeren....

win anders eens info in bij een rechtswinkel..
Anonymous

Concurentiebeding valt altijd over te praten, en is ook errug moeilijk af te dwingen...
En meestal kijkt je oude baas niet verder naar je om, en doet ie dat wel, is er altijd iets op te verzinnen bij je nieuwe baas (zogenaamd op een andere afdeling werken ofzow).
Maar een cariere als monteur kan ook leuk zijn, maar volgens mij draait het in die wereld net als bij ons om diploma's en werkervaring.
Succes!
Anonymous

Dat staat in mijn contract ook maar de rechtsgelidgheid van dat soort dingen is inderdaad erg dubieus.

Ik wil je ook niet af raden om automonteur te worden hoor, maar je hoeft volgens mij niet.
Michel S.
Contacteer:

Er is van alles mis bij het bedrijf waar ik werk. De sfeer is helemaal naar de klote daar. Er wordt personeel aangenomen wat een IQ heeft van wc-papier. het huidige personeel is ook niet echt wat het moet zijn. Er zijn natuurlijk een paar uitzonderingen, maar de helft is onder het peil. Iedereen heeft hetzelfde contract en is in principe evenveel, maar omdat ik daar full-timer ben en het meeste ervan af weet daar, moet ik alles runnen en regelen, terwijl iemand anders minder uitvoert, minder taken op zich krijgt en evenveel betaald krijgt. Heb het daar al eens over gehad, maar toen werdt in de strijd gegooit dat ik me nog moest bewijzen. Ik had net mijn proef half jaar erop(van te voren heb ik nog 3 maanden parttime gewerkt) en nu moest ik me maar bewijzen, en dan zou ik wel verbetering zien in mijn loon enzo. Heb nog altijd niet veel verbetering gezien. Nu zit ik ziek thuis, en bellen ze me op wanneer ik weer kom werken, want ze hebben nogal wat twijffels of ik wel echt iets heb. Dus het is weer een lekkere sfeer daaro. Morgen eens effe lekker gaan miepen daar waar ze mee bezig zijn. Ze weten zelf precies hoevaak ik wel niet naar de dokter en ziekenhuis ben geweest en nu krijg je dan zoiets. Lekker he, als je je bijna meer als een jaar kapot werkt voor een kut-loon en alle moeite en energie in een bedrijf steekt, en als je dan ziek bent dat zij je beschuldigen dat je lekker vakantie bent aan het vieren en net doet dat je ziek bent. Maar ja, als iemand wat info heeft over cursussen van autotechniek of tv-monteur, dan hoor ik het graag.

Groetjes
Anonymous

Ik kan wel eens kijken of ik een programmeursvacature kan vinden hier bij ons... maar das wel in groningen.
Je bent/was toch programeur?
Michel S.
Contacteer:

Nee, ben helaas geen programeur. Ik werk op de TD. Dus ik doe diagnoses aan computers, repareer ze, zoek (software)fouten op. installeer ze, assembleer ze. Verkoop producten in de winkel. Geef klanten advies en weet ik wat nog allemaal. Programeren kan ik helaas niet (meer). Heb vroeger wel geprogrameerd met basic/pascal/delphi/assembler. Maar dat is wel heel lang geleden. Heb MTS telematica diploma, maar daar wil ik niet echt in verder, behalve tv-monteur. Dat lijkt me gewoon te gek. Gisteren een monitor moeten fixxen(slechte soldeer verbindingen) en ik voelde me helemaal in mijn nopjes.

Zometeen maar eens zoeken naar wat vacatures.

Groetjes
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

een vriend van mij heeft dus in zeer korte tijd zijn monteurs diploma gehad. Hij is nu ook al eerste monteur.

Zal ik die eens voor je bellen? zodat hij mij kan vertellen welke cursussen je moet doen.

Concurentiebeding is heel erg vaag het staat in elk contract maar stelt helemaal niets voor.

Later,
10o
Anonymous

Wij zoeken nog mensen die willen programmeren. Je krijgt een opleiding van drie maanden, waar je alles bijgebracht word. Je moet alleen een test doen, zodat wij weten dat je niet het IQ hebt van een WC papiertje :smile: Interesse ? stuur mij ff een mailtje dan regel ik een uitnodiging voor de open dag.
Dit is geen cheap ass reclame praatje, ik heb deze opleiding (het is op de HHS, er staan 26 studiepunten voor) zelf ook gedaan hij is helemaal toppie, ik werk nu al ruim twee jaar bij dat bedrijf.
Laatst gewijzigd door Anonymous op do 7 jun 2001 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Michel S.
Contacteer:

Intresse heb ik zeker. Iq van een Wc papiertje heb ik niet, dus die test maak ik me niet druk om. Maar waar is dat bedrijf dan gevestigd, want ik woon namelijk in Limburg, en dat is best een stukje uit de buurt van bij jou dacht ik zo.

Groetjes
Anonymous

Yep, dat is in delft :sad: We hebben ook een vestiging in zwolle

Klik <a href="http://www.exact.nl/Docs/BDDocument.asp ... 1">hier</a> voor meer info over de opleding en de open dag.
Laatst gewijzigd door Anonymous op do 7 jun 2001 14:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie