Stukkie sneller wat te doen
Mensen ik heb een vraagje ik rij een 5je GTE maar ik vind heb toch wat traag het is dan wel geen Turbo maar heb het idee dat ie toch wel wat sneller kan heeft iemand nog wat ideetjes heb al een openlucht vilter en een dikke uitlaat alvast bedankt
Ja een turbo is een optie maar de euro's hangen niet aan me neus mannen ben een leek hoe weet ik of de kat er nog onder zit
Kijken ???Nielz schreef:Ja een turbo is een optie maar de euro's hangen niet aan me neus mannen ben een leek hoe weet ik of de kat er nog onder zit

Katalysator + middendemper eronder uit (maakt wel heel veel herrie dan) en een open luchtfilter. Eventueel een andere chip als die ergens te krijgen is voor de GTE. Dat is het enige ''goedkope'' wat je eraan kan doen
Je kan ook:
een andere nokkenas erop zetten, of een turbo, of je in en uitlaat poorten uitvrezen flowen etc etc :-D maar dat kost je dik geld.
Mazzel
Je kan ook:
een andere nokkenas erop zetten, of een turbo, of je in en uitlaat poorten uitvrezen flowen etc etc :-D maar dat kost je dik geld.
Mazzel
-
- Moderator
- Car: MB
een uitlaat je modificeren oid zou ik nog wel doen (en dan nog scheelt het denk ik niet super. Wel in het geluid
).
Wanneer je echt serieus sneller wil gaan zul je denk ik het beste een andere auto kunnen kopen. Ik weet het, het geld groeit niet op je rug, maar honderden aan deze auto uitgeven met een resultaat dat onder jou maat zal zijn is ook zonde. Spaar anders even lekker door en scoor een strakke GTT (dan weet je ten minste waarom je gespaard hebt
)
Succes

Wanneer je echt serieus sneller wil gaan zul je denk ik het beste een andere auto kunnen kopen. Ik weet het, het geld groeit niet op je rug, maar honderden aan deze auto uitgeven met een resultaat dat onder jou maat zal zijn is ook zonde. Spaar anders even lekker door en scoor een strakke GTT (dan weet je ten minste waarom je gespaard hebt

Succes
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
is misschien niet wat je wil horen, maar andere auto kopen.
GTE is leuk en volgens mij loopt het best leuk en betrouwbaar, maar de snelheid wat je wilt krijg je slechts met een turbo.
Als je die GTE een beetje snel wil maken moet je al de volgende dingen doen:
Chip
luchfilter
uitlaat
port flow
nokkenas
grotere kleppen ?
dan komt het een beetje meer in de buurt, maar dan ben je denk ik ook al 2300 euro verder ofzo.
Kun je beter kijken naar een mooie GTT.
Was laatst een groene te koop. Lijkt me een hele mooie basis om mee te beginnen.
En met een GTT kun je aardig ver qua goedkope tuning gaan.En je voor de GTT zijn nou net iets meer tuningspsulletjes te krijgen. Zowel nieuw als 2de hands wat ook een punt is waar je over na moet denken.
GTE is leuk en volgens mij loopt het best leuk en betrouwbaar, maar de snelheid wat je wilt krijg je slechts met een turbo.
Als je die GTE een beetje snel wil maken moet je al de volgende dingen doen:
Chip
luchfilter
uitlaat
port flow
nokkenas
grotere kleppen ?
dan komt het een beetje meer in de buurt, maar dan ben je denk ik ook al 2300 euro verder ofzo.
Kun je beter kijken naar een mooie GTT.
Was laatst een groene te koop. Lijkt me een hele mooie basis om mee te beginnen.
En met een GTT kun je aardig ver qua goedkope tuning gaan.En je voor de GTT zijn nou net iets meer tuningspsulletjes te krijgen. Zowel nieuw als 2de hands wat ook een punt is waar je over na moet denken.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538