
Ik zelf heb er al eentje op het oog, deze van forge het is een piston ram dump valve closed bij http://www.biesheuvel.nl
[img]http://nl.magnashop.com/rally2000/image ... MDV006.jpg[/img]
Doe een suggestie met de dumpvalve die jou goed bevallen is !
eten voor dumpvalve is een beetje vet. eventueel om het kwartaal helemaal uit elkaar halen en schoon maken en weer in elkaar. half uur tot een uur werk.Jeroen V schreef:wat versta jij onder eten?, bailey verkopen ze toch alleen bij improve? en wat is de beste bailey?
Nou ik dacht het niet hoorrrrrrrrrrrrrr. Een closed loop hoor je wel degelijk goed, zit ook op de Saab van m'n ouders en die hoor je echt ZEER goed sissenMichel S. schreef:lekker hard geluid en closed loop is dus iets je kunt vergeten. Lekker hard geluid is altijd een open dumpvalve.
meer en sneller druk na een schakelpartij is closed loop.
Persoonlijk raad ik de bailey aan. Lekker hard geluid en als je 1 keer per maand het ding eten geeft zul je geen problemen ermee hebben.
Een closed Loop zal nooit en te nimmmer het geluid kunnen produceren wat een open maakt. Daar hoef je geen expert voor te zijn om dat te begrijpen. Ik zeg niet dat je ze niet hoort, maar een open is toch net wat heftiger qua geluid.Matthijs schreef: Nou ik dacht het niet hoorrrrrrrrrrrrrr. Een closed loop hoor je wel degelijk goed, zit ook op de Saab van m'n ouders en die hoor je echt ZEER goed sissenVerder vind ik een Bailey's ABSOLUUT niet de beste. Ik kan ook group A of N achter de naam van het ding zetten, maar dat maakt hem nog niet de beste
You made my dayrobert schreef: heb ik trouwens al gehad over:
http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... 14#1116514
als een dumpvalve moet werken zoals het moet:
bosch 0280 142 103, brezan, Euro 32,73.
als het moet glimmen want het staat zo leuk en het klinkt machtig kewl, maar je weet niet eens waar het voor nodig is EN je hebt teveel poen: zie voorgaande posts
Met minder druk..kevinb schreef:de laatste week is het meer mark zelf die tssss zegt![]()
--->zie het verloren ringetje topic![]()
Ik heb er ook een steken (week niet welk merk)
en die van mark hoor je wel iets harder.
Ok, voor mij is de keuze gemaakt denk ik.Mark G schreef:Ik kan enkel m'n mening geven over mijn Dump.
Wil je een harde tssssssssssssssssssss...?
Koop een Dump van BBPerformance... (GRP.A)
Het ding maakt volgens mij meer lawaai dan de andere die ik al gehoord heb.
Kwaliteit ligt hoog, en prijs lijkt me laag..
Prijs is ongeveer 160 Euro inc. aansluit-set
[img]http://www.bbperformancetuning.co.uk/pr ... img161.jpg[/img]
ongveer 110 Euro zonder aansluit-set
[img]http://www.bbperformancetuning.co.uk/pr ... img190.jpg[/img]
heb ik ook, en ben t helemaal met m eens!Mark G schreef:Ik kan enkel m'n mening geven over mijn Dump.
Wil je een harde tssssssssssssssssssss...?
Koop een Dump van BBPerformance... (GRP.A)
Het ding maakt volgens mij meer lawaai dan de andere die ik al gehoord heb.
Kwaliteit ligt hoog, en prijs lijkt me laag..
Prijs is ongeveer 160 Euro inc. aansluit-set
[img]http://www.bbperformancetuning.co.uk/pr ... img161.jpg[/img]
ongveer 110 Euro zonder aansluit-set
[img]http://www.bbperformancetuning.co.uk/pr ... img190.jpg[/img]
sorry hoor, maar die zwarte dumpvalve's(standaard 21T) kosten en fortuin dus beter dan een groepA hoor die hoor je tenminsteBen schreef:Je kan hem ook uit een fiat uno turbo trekken daar komt die van mij uit is precies dezelfde als die in saab 9000 te vinden is.
Ik ben trouwens bereid t-stukken te lassen of solderen. Mijn tstuk is van koper en heb het gesoldeerd. We hadden op het dakteras een buis tegen het hek zitten waar me moeder d'r droogmolen in stak. Precies de maat die ik nodig had. Sluiptol gepakt en die buis van het hek gerukt
awel, het gaat toch over die standaard dump-valve's van bosch,die je in veel auto's vind (21T, saab turbo enzo...) daar heb je geen pssssshhhhh geluid mee hoor.en ze kosten nog veel ook ,kun je beter een groepA bailey dumpvalve kopenBen schreef:Ik snap je reactie nietmisschien ligt het aan mij?