Hoi
Dit lijkt mij echt supermooi een metalen plaat over je accu en je krik heen
Weet iemand hoe ik hier aan kan komen?? zag dat turbo 5 er ook een heeft en het lijkt me zeer strak
Als jullie niet weten wat ik bedoel moeten jullie hier maar es kijken:http://www.gttuning.com/engine_dress.htm#
en dan effe het plaatje enlargen natuurlijk voor de duidelijkheid.
Geen ervaringen ???
hey je hoeft dat echt niet bij gt tuning te kopen
je hebt zat metaalbewerkingsbedrijven die dit voor je kunnen maken. Qua kosten weet ik niet echt want dit betreft chroomwerk das altijd een dure grap.
Voorbeeld van een bedrijf is Kokkelink BV in den haag
Ik had indertijd daaro bumpersteuntjes nalaten maken voor 3 tientjes terwijl bij de dealer over bedragen tussen 1/2 meijer en levertijden van 2/3 weken werd gesproken...
Avé!
je hebt zat metaalbewerkingsbedrijven die dit voor je kunnen maken. Qua kosten weet ik niet echt want dit betreft chroomwerk das altijd een dure grap.
Voorbeeld van een bedrijf is Kokkelink BV in den haag
Ik had indertijd daaro bumpersteuntjes nalaten maken voor 3 tientjes terwijl bij de dealer over bedragen tussen 1/2 meijer en levertijden van 2/3 weken werd gesproken...
Avé!
On 2001-06-05 22:43, Job-turbo wrote:
Hoi
Dit lijkt mij echt supermooi een metalen plaat over je accu en je krik heen
Weet iemand hoe ik hier aan kan komen?? zag dat turbo 5 er ook een heeft en het lijkt me zeer strak
Als jullie niet weten wat ik bedoel moeten jullie hier maar es kijken:http://www.gttuning.com/engine_dress.htm#
en dan effe het plaatje enlargen natuurlijk voor de duidelijkheid.
Zoiets is toch niet zo moeilijk om te maken lijkt mij? Of wel Jasper. Als je naar een metaalbedrijf gaat dan kan je heus wel een strook alminium voor weinig meenemen. Dan thuis van karton ff een mal maken en dat aluminium in die maat zagen met een decopeerzaag (met scherp aluminium blaadje natuurlijk

-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Chris wat doe je nou je praat technisch 
maar je hebt helemaal gelijk gozert. Het is een eitje om te maken, net wat chris zegt maak een kartonnen mal en leg die over je metalen plaat en zagen maar.

maar je hebt helemaal gelijk gozert. Het is een eitje om te maken, net wat chris zegt maak een kartonnen mal en leg die over je metalen plaat en zagen maar.
Valt wel tegen Hoor! maar het is te doen ik wil zelf als jullie er interesse in hebben een reeks gaan maken! ik hoor wel wie er allemaal geintereseerd is!! In ieder geval die plaat van mij staat te koop! bied maar een leuk bedrag!
Ik ga het me ook maken, maar dat doe ik zlef met mooi traanplaat ofzo. Of misschien een sun-design erin. Mijn broer kan gratis aan dat alu komen voor eigen gebruik, dus dat zit wel goed. Maar ik maak het wel zelf, als het dan niet goed is, dan ben ik hetzelf geweest.
Groetjes
Groetjes
He 10o kijk is ff goed wie dit zeiOn 2001-06-07 09:50, 10o wrote:

ik wil me nergens mee bemoeien maar je kan ook een tekening maken in bijv. Autocad en deze opsturen naar een metaalboer die kan lasersnijden. (ITM of Blokland) dan krijg je een superstrak resultaat en de prijs valt wel mee
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Ach maak wel eens meer een foutje omdat ik dan weer haast heb enzo..On 2001-06-07 17:44, Roy Steenland wrote:He 10o kijk is ff goed wie dit zeiOn 2001-06-07 09:50, 10o wrote:
maar je hebt helemaal gelijk gozert. Het is een eitje om te maken, net wat chris zegt maak een kartonnen mal en leg die over je metalen plaat en zagen maar.:lol::lol:
Voel je je nu beledigd dat ik je chris genoemd heb

Zal de volgende keer effe opletten.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
je kon het weten tino , chris weet net waar zijn turbo zit dus hoe ie iets moet zagen ofzo nee dat gaat niet goed 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja hij word al wat bijdehandter met de techniek in theorie maar in praktijk nee daar doet ie nog niet veel
hmm, er wordt over me geroddeld!!! 
Ja ik leer wel wat van jullie, ik moet er maar eens een slopertje bijkopen om eens wat te gaan rommelen zelf, dan wortdt ik later als ik groot ben net zo goed als mijn voorbeeld HAAS!
Ja ik leer wel wat van jullie, ik moet er maar eens een slopertje bijkopen om eens wat te gaan rommelen zelf, dan wortdt ik later als ik groot ben net zo goed als mijn voorbeeld HAAS!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
je bedoelt dat toch niet lichaamelijk he ? das jaren kweek 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik heb nog wel een carrosserietje voor weinig
heel weinig sterker nog je mag hem zo hebben
gratis en voor niets .mooi begin project kan je meteen kijken of je kan lassen
gratis en voor niets .mooi begin project kan je meteen kijken of je kan lassen

Met blok dan!On 2001-06-09 01:01, HAAS wrote:
ik heb nog wel een carrosserietje voor weinig
gratis en voor niets .mooi begin project kan je meteen kijken of je kan lassen![]()
En wil hem wel rijdend, anders wordt mijn pa gek!
Hier hebben we het toch al eens over gehad?
Races.....
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nee zonder iets alleen de carros de rest moet in de parelmoere en je pa is toch al prettig gek dus ach