Ik een tijdje terug een r5TR 1.4 gekocht voor 750 euro. Het is een 88'er en rijdt best goed.
Alleen als ik heel licht rem dan hoor ik iets rammelen of schuren, kan het niet helemaal thuisbrengen. Als ik een beetje harder rem is het ook weer over trouwens.
Verder remt hij best stevig en trekt ook bijna niet scheef bij lomp remmen. Er zit een nieuwe APK op.
Binnenkort krijgt ie een grote beurt, maar ik zou wel graag willen weten wat dit nou eigenlijk is/kan zijn.
[R5 TR 1.4] hoor iets rammelen/schuren bij heel licht remmen
Welcome KillerB
Je kunt jezelf voorstellen in een topic genaamd wie is wie en we werken hier liever niet met nicknames!
Verder heb ik geen idee wat je probleem kan zijn!
Lagers? Aandrijfassen? Blokjes?
greetz Jeroen
Je kunt jezelf voorstellen in een topic genaamd wie is wie en we werken hier liever niet met nicknames!
greetz Jeroen
-
Dit zou de remvoering kunnen zijn.
Soms dan laat dat los, dat is niet erg. Maar het maakt wel een raar geluid ja. :-*
Lijkt alsof je remmen goed gaar zijn.
Maar ga dat gewoon even navragen bij een garage.
Gr
Serge
Soms dan laat dat los, dat is niet erg. Maar het maakt wel een raar geluid ja. :-*
Lijkt alsof je remmen goed gaar zijn.

Gr
Serge
Ik heb geregistreerd met een normale naamjeroen.k schreef:Welcome KillerB
greetz Jeroen

Het is niet zo hard hoor, met de radio aan hoor ik het niet eens.Confusedsb schreef:Dit zou de remvoering kunnen zijn.
Lijkt alsof je remmen goed gaar zijn.![]()
Gr
Serge
Is me nog niet opgevallen.Mickael schreef:Welkom!
Eerst ff een vraagje:
Trilt je stuur als je hard remt?
Ik kan ook niet helemaal plaatsen waar het vandaan komt, alleen dat het iets erger is dan een maand terug.
Eerst leek het van voren te komen, maar nu lijkt het weer van achteren te komen(achter trommels, kan dat wel? )
Zet anders je auto ff op de krik.
Vervolgens draai je aan de wielen (die om hoog staan
). Voorkant mag een iets wat schurend geluid af komen, achter (igv trommel) niet. Mocht het zo zijn dat je achter wel geluid hebt kunnen het een aantal dingen zijn.
Dus probeer dit eens en laat het maar ff weten.
Vervolgens draai je aan de wielen (die om hoog staan
Probeer ik straks evenMickael schreef:Zet anders je auto ff op de krik.
Vervolgens draai je aan de wielen (die om hoog staan). Voorkant mag een iets wat schurend geluid af komen, achter (igv trommel) niet. Mocht het zo zijn dat je achter wel geluid hebt kunnen het een aantal dingen zijn.

Je had ook gewoon je naam kunnen veranderen!Rene.B schreef:Ik heb geregistreerd met een normale naamjeroen.k schreef:Welcome KillerB
greetz Jeroen

LOLjeroen.k schreef:Je had ook gewoon je naam kunnen veranderen!Rene.B schreef:Ik heb geregistreerd met een normale naamjeroen.k schreef:Welcome KillerB
greetz Jeroen

Dat wil op andere fora niet, vandaar