Yes yes yes,
Mijn droom is eindelijk uitgekomen, ik heb een Gtt aangeschaft.
Het is een lichtblauwe (zelfde kleur als gtt Stefijn) Phase 2 uit '88.
Hij ziet er voor zijn leeftijd nog goed uit.
Ik heb hem gisteren opgehaald in Cuijck, hij is van een mevrouw geweest die hem altijd goed heeft behandeld.
Ze deed hem ook met pijn in het hart weg was te zien toen ik hem ophaalde.
Binnenkort volgen foto's, heb nu tijdelijk geen pc maar dit is binnen enkele dagen opgelost.
Jullie horen van me...
Groeten
Chrisv
P.s. Jetab (Jeroen) bedankt voor de tip en het kijken!
Yes yes Gtt Gekocht!!!
-
- Contacteer:
Gefeliciteerd Chris. Heb je vrijdag tijd om hem effe te komen showen in Veldhoven op vrijdag avond meeting?
Ik ben erg benieuwt. Heel veel plezier ermee.
Doei.
Ik ben erg benieuwt. Heel veel plezier ermee.
Doei.
als je die uit cuijk hebt gekocht, heb je idd een mooi bakkie in handen. Me vriendin woont ook in cuijk en daar had ik m al zien staan. Ziet er idd wel strak uit...jammer dat ik al een clio had 
veel plezier ermee natuurlijk en....drive fast, don't crash!!!

veel plezier ermee natuurlijk en....drive fast, don't crash!!!
-
Gefeliciflapstaart!!! veel plezier ermee!!
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
-
Km stand 180000 bijna, maar blok was gereviseerd meen ik (Toch jeroen???)
Turbo is 2 jaar oud.
Verder origineel.
Had gisteren alleen op de snelweg iets:
Bij gas-gaslos-gasbij (schoot mijn versnelling in zijn vrij)
2 of 3 keer.......
Niet goed gekoppeld?
Versnellingsbak zijn beste tijd gehad?
Verder rijdt hij echt lekker, mooi geluidje af en toe wat knalletjes bij gaslos bij 3000 toeren. Leuk!

Turbo is 2 jaar oud.
Verder origineel.
2 of 3 keer.......
Niet goed gekoppeld?
Verder rijdt hij echt lekker, mooi geluidje af en toe wat knalletjes bij gaslos bij 3000 toeren. Leuk!

some people are alive only because it's illegal to kill them
hey gefeliciteerd man... veel plezier ermee!
wat is eigenlijk de officiele naam voor die kleur (alpine-blauw o.i.d.??!)Stefijn schreef: Gave kleur ookben benieuwd naar de foto's. En verdere gegevens? Kmstand en zo?
-
Volgens mij alpineblauw ja, weet het niet zeker, daaromei ik het ook nietedwinvr schreef:hey gefeliciteerd man... veel plezier ermee!
wat is eigenlijk de officiele naam voor die kleur (alpine-blauw o.i.d.??!)Stefijn schreef: Gave kleur ookben benieuwd naar de foto's. En verdere gegevens? Kmstand en zo?
Gefeliciteerd man!
Wat betreft de versnellingsbak klinkt het inderdaad als iets dat moet worden nagekeken. Ik heb wel eens van dit probleem gehoord, maar dan in de 2e versnelling: flink op het gas en dan gas los -> hij schiet in z'n vrij.
Wat betreft de versnellingsbak klinkt het inderdaad als iets dat moet worden nagekeken. Ik heb wel eens van dit probleem gehoord, maar dan in de 2e versnelling: flink op het gas en dan gas los -> hij schiet in z'n vrij.
Kwestie van je schakelstang afstellen.Chrisv (pookie) schreef:
2 of 3 keer.......
Niet goed gekoppeld?

5 GT Turbo '88 GT5
-
Ja dit heb ik ook een keer gelezen hier, maar nog nooit van de 5e versnelling...Matijs schreef:Gefeliciteerd man!
-
- Contacteer:
Je bent altijd welkom he.Chrisv (pookie) schreef:Edwin,
Denk dat vrijdag niet lukt, maar ik beloof jullie dat ik binnekort een keertje kom!

Maar kijk maar als je tijd hebt om te komen.
Zou wel tof zijn.
dat is zeker een strak wagentje, die heb pas een keer in cuyk bij de maaskade zien staan, ziet er nog goed uit.
veel plezier ermee
greetz kay
veel plezier ermee
greetz kay
-
Thnx allemaal voor de reacties...
Jeroen, heb jij nog een voetenmatje (phase2, weet niet of er tussen phase1 en 2 verschil in zit) liggen voor achterin? (Weet toch wel dat je dit leest dus...)
Jeroen, heb jij nog een voetenmatje (phase2, weet niet of er tussen phase1 en 2 verschil in zit) liggen voor achterin? (Weet toch wel dat je dit leest dus...)
Heeee chris! Ben ff 2 dagen niet in de buurt van een pc geweest. Daarom late reactie!
Jongens, chris heeft echt een super mooi bakkie! Tuurlijk zo hier en daar wat puntjes maar echt toppie bak! En geloof inderdaad dat dat vrouwtje met pijn in haar hart afstand deed van de auto, was toch haar 1e autotje (en al voor 4 jaar of zo iets?)
Dat uit de versnelling schieten is denk ik inderdaad de versnellingsstang (stang tussen pook en bak).
Zoals je via mail al weet heb ik die matjes niet. En voor de nieuwschierigen, Chris en ik komen wel een keertje naar veldhoven of zo om onze gtt's te showen! Want jullie hebben die van mij ook nog niet live gezien!
Jongens, chris heeft echt een super mooi bakkie! Tuurlijk zo hier en daar wat puntjes maar echt toppie bak! En geloof inderdaad dat dat vrouwtje met pijn in haar hart afstand deed van de auto, was toch haar 1e autotje (en al voor 4 jaar of zo iets?)
Dat uit de versnelling schieten is denk ik inderdaad de versnellingsstang (stang tussen pook en bak).
Zoals je via mail al weet heb ik die matjes niet. En voor de nieuwschierigen, Chris en ik komen wel een keertje naar veldhoven of zo om onze gtt's te showen! Want jullie hebben die van mij ook nog niet live gezien!
Zo, hier ben ik allang niet meer geweest. Mijn pc is naar de klote en nu moet ik af en toe op het werk kijken alleen heb ik daar bijna geen tijd voor.
Goed man Chris, vooral omdat je zo lang hebt moeten wachten! Ik ken die gtt ook; mijn vriendin woonde er 2 straten vandaan in Cuijck. Ik ben 'm ook een paar keer op de A73 tegengekomen toen ik van mijn werk afkwam. Die vrouw reed echt altijd met een relaxed vaartje van 100-110kmh
. Die is dus ech nie afgeragd!!
Suc6 ermee, ik kom je wel een keer tegen....

Goed man Chris, vooral omdat je zo lang hebt moeten wachten! Ik ken die gtt ook; mijn vriendin woonde er 2 straten vandaan in Cuijck. Ik ben 'm ook een paar keer op de A73 tegengekomen toen ik van mijn werk afkwam. Die vrouw reed echt altijd met een relaxed vaartje van 100-110kmh

Suc6 ermee, ik kom je wel een keer tegen....
Hoi Chris,
Gefeliciteerd met je nieuwe bakkie. Wat ons betreft ook in de mooiste kleur! De meesten noemen die kleur hier alpineblauw, maar toen wij onze eerste knalblauwe kochten (11 jaar geleden) noemden ze het volgens mij miami blue. De andere Chris zei laatst dat dat een kleurbenaming voor de peugeot 205 is. Ik ben benieuwd of iemand dit nog eens ergens precies kan achterhalen. Geniet er in ieder geval van! Misschien komen we elkaar nog eens tegen in de blauwe XB of de blauwe YB (zijn we nu aan het opknappen)
Groetjes van Kaatje
Gefeliciteerd met je nieuwe bakkie. Wat ons betreft ook in de mooiste kleur! De meesten noemen die kleur hier alpineblauw, maar toen wij onze eerste knalblauwe kochten (11 jaar geleden) noemden ze het volgens mij miami blue. De andere Chris zei laatst dat dat een kleurbenaming voor de peugeot 205 is. Ik ben benieuwd of iemand dit nog eens ergens precies kan achterhalen. Geniet er in ieder geval van! Misschien komen we elkaar nog eens tegen in de blauwe XB of de blauwe YB (zijn we nu aan het opknappen)
Groetjes van Kaatje

de kleur is toch nummer 485 ? renault alpine blue
is mijn auto gisteren ook mee gespoten.
is mijn auto gisteren ook mee gespoten.
van marwijk passion
-
Hmm nu raak ik in verwarring...
Wie kan mij vertellen welke kleurcode het nu is?
495?
485?
Volgens mij 495, maar moet het toch ff zeker weten, anders is mijn spoilertje dadelijk in een totaal andere kleur, en da willen we natuurlijk niet
Wie kan mij vertellen welke kleurcode het nu is?
495?
485?
Volgens mij 495, maar moet het toch ff zeker weten, anders is mijn spoilertje dadelijk in een totaal andere kleur, en da willen we natuurlijk niet