vanaf zuiden naar automania
-
- Moderator
- Car: MB
het lijkt me wel lachen om een dagje naar automania te gaan en nu vroeg ik me eigenlijk af ofdat er nog meer mensen uit het zuiden waren die daar ook zin in hebben. Mischien kunnen we anders ergens afspreken en dan met zijn allen naar De flevopolder kachelen. ik zat zelf aan zaterdag te denken maar zondag is voor mij ook geen probleem
>>> Merijn, Johan, Armando, Jesper: wat doen jullie op die dag?
>>> Merijn, Johan, Armando, Jesper: wat doen jullie op die dag?
Heee de 29e of 30e dus? Ik wil misschien ook gaan alleen om nu eerst naar den bosch te rijden.... ik woon zelf in het oosten van brabant... (25km ten zuiden van nijmegen) Kunnen we niet ergens langs de snelweg afspreken... ik weet zo niet wat er echt op de route ligt maar in de buurt van arnhem of zo? Is dat niks?
Ik hoopt dat ik mee kan met de GTT, hij moet dan wel gekeurd zijn en ook nog verzekerd. Nu heb ik nog 2 weken maar dan zal het nog krapjes aan worden...
Ik hoopt dat ik mee kan met de GTT, hij moet dan wel gekeurd zijn en ook nog verzekerd. Nu heb ik nog 2 weken maar dan zal het nog krapjes aan worden...
Hee Frank, Dirk, Kay en Chris...
Jullie wonen allemaal bij mij in de buurt!
Gaan jullie ook naar automania?
Jullie wonen allemaal bij mij in de buurt!
Gaan jullie ook naar automania?
-
- Moderator
even voor de duidelijkheid (sorry voor de grootte, maar ik kreeg hem anders niet meer leesbaar)
[img]http://members.home.nl/t.hofkens/info%20automania.jpg[/img]
En wat mij betreft kunnen we ook ergens langs de snelweg afspreken hoor.
<< print ook even de kortingsbon >>
[img]http://members.home.nl/t.hofkens/info%20automania.jpg[/img]
En wat mij betreft kunnen we ook ergens langs de snelweg afspreken hoor.
<< print ook even de kortingsbon >>
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
Ik ga denk ik zaterdag, want zondag moet ik naar Rammstein! Ik kom uit waalwijk en kom dus zekers langs Den Bosch...
-
- Moderator
klopt Johan, ik denk dat we daar wel vanuit moeten gaan. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat Merijn, Armando en Jesper van plan zijn. Leek me lachen om daar met een stel wat rond te kijkenJohan de clio man schreef:tja zoals ik al heb gezegt de meeste stemmen gelden.
-
- Contacteer:
Als er nou even iemand een route uitstippeld en bij tankstations onderweg een vertrektijd afspreekt dan kun je met een hele groote groep het terein op rijden daaro (staat wel leuk renaultjes op een rij)
Desnoots zoek je een laatste verzamel plek op vlakbij sixflags kunnen we elkaar een keer ontmoetten.
Desnoots zoek je een laatste verzamel plek op vlakbij sixflags kunnen we elkaar een keer ontmoetten.
AT YOUR SERVICE
-
- Moderator
is best een goed idee, en ik zal morgen eens even kijken wat de beste route is. ik ben alleen meer voor een stop vrij aan het begin en dan weer aan het eind, ipv bij ieder tankstation. Daar krijg ik namelijk dus wel de #@@%$%#^ van, als ik iedere tien minuten moet stoppen.
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Als er nou Žs zondags nog mensen naar automania gaan, kunnen we wel samen op rijden
Heb al een kleine optocht:
Als het goed is 2 lagunaŽs en 2 clioŽs
Als het goed is 2 lagunaŽs en 2 clioŽs
-
- Contacteer:
Ik ga ook zondag. Jullie nou even zeggen waar je langs rijd en hoe laat kunnen we mischen ergens afspreken.RenaultclioII16v (Peter) schreef:Als er nou Žs zondags nog mensen naar automania gaan, kunnen we wel samen op rijden
Als het goed is 2 lagunaŽs en 3 clioŽs
O en het is nou ook niet de bedoeling om 80.000 keer te stoppen onder weg, maar een keer of twee drie. Een keer in brabant een keer in gelderland en een keer in utrecht of zo. dan hoeft niemand ver om te rijden.
AT YOUR SERVICE
-
Hi Tom, ik ga zondag, even kijken of er nog meer Limburgers op die dag gaan, wanneer ga jij ?Tom schreef:zijn er echt niet meer liefhebbers uit het zuiden
-
- Moderator
ik twijfelde eigenlijk nog een beetje over de dag (ligt ook een beetje aan het weer).
Ik las in een andere topic dat Armando ook op zondag ging (uit Oss) dus mischien is er wel wat te regelen.
>> Merijn, weet jij al iets meer over autmania? Kom je nu en zoja wanneer?
Ik las in een andere topic dat Armando ook op zondag ging (uit Oss) dus mischien is er wel wat te regelen.
>> Merijn, weet jij al iets meer over autmania? Kom je nu en zoja wanneer?
-
Riël post dan in dit topic je vragen.
-
Jij komt toch ook uit het zuiden Riël?!
-
- Contacteer:
2 of 3 x stoppenRonaldClio16v schreef:Ik ga ook zondag. Jullie nou even zeggen waar je langs rijd en hoe laat kunnen we mischen ergens afspreken.RenaultclioII16v (Peter) schreef:Als er nou Žs zondags nog mensen naar automania gaan, kunnen we wel samen op rijden
O en het is nou ook niet de bedoeling om 80.000 keer te stoppen onder weg, maar een keer of twee drie. Een keer in brabant een keer in gelderland en een keer in utrecht of zo. dan hoeft niemand ver om te rijden.

We kunnen toch in een keer doorrijden?

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Contacteer:
Je moet toch ergens bij elkaar komen.RenaultclioII16v (Peter) schreef:2 of 3 x stoppenRonaldClio16v schreef:Ik ga ook zondag. Jullie nou even zeggen waar je langs rijd en hoe laat kunnen we mischen ergens afspreken.RenaultclioII16v (Peter) schreef:Als er nou Žs zondags nog mensen naar automania gaan, kunnen we wel samen op rijden
O en het is nou ook niet de bedoeling om 80.000 keer te stoppen onder weg, maar een keer of twee drie. Een keer in brabant een keer in gelderland en een keer in utrecht of zo. dan hoeft niemand ver om te rijden.![]()
We kunnen toch in een keer doorrijden?
AT YOUR SERVICE
ja kom uit het zuiden. Maar hier ging het om Den Bosch, neem ik aan. Mensen vanuit DIT zuiden hebben dit topic gezien, en kijken niet meer, voor hun niet interessant. Snappie? Ik kijk hier zelf nl ook niet meer in. Daarom een nieuwe.Robert dB. schreef:Riël post dan in dit topic je vragen.
JAAAAAA ik kom uit het zuid-oosten maar wil zeker wel ergens in Den Bosch afspreken op Zondag!! Waar en wanneer zeg maar, i'll be there
En waarschijnlijk is het alleen maar heen rijden want vrienden van mij (OPEL LIEFHEBBERS :-* ) rijden met zijn 7en op naar Automaxx, en heb net even geen zin om daar mee mee te rijden!
Gr.
JP 
Gr.

heej ik wil ook wel mee, naar auto-mania-maxx, ik kom uit gemert en das best zuidelijk en als ik niet met een groepje meerijd dan kom ik er waarschijnlijk helemaal niet
dus als ik met jullie die uit het zuiden komen (zuid-oost toch?) mee kan rijden dan ben ik heel blij
dus nou ja ik hoor het wel waar we afspreken. ik ga trouwens op zaterdag voor ik het vergeet te zeggen.
groeten roderick

groeten roderick
een dag niet geademt is een dag niet geleefd!
-
- Contacteer:
Als er nou nog mensen zijn die ZondagŽs gaan, dan kunnen we gelijk oprijden....
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Contacteer:
iddTom schreef:ik krijg het idee dat er weinig van gaat komen op deze manier. Maar ja, we zien wel

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Contacteer:
Nou wie maakt er dan een route tje
Kan ik onderweg opspringen ik woon in het noorden van het zuiden dus.
Kan ik onderweg opspringen ik woon in het noorden van het zuiden dus.
AT YOUR SERVICE
-
Owkee....
Ik ga zaterdagochtend.
Het maakt voor mij niet uit of ik via de A2 of de A27 omhoog rij dus wie gaat er nog meer. Noem maar een tankstation ofzo dan rij ik mee
Ik ga zaterdagochtend.
Het maakt voor mij niet uit of ik via de A2 of de A27 omhoog rij dus wie gaat er nog meer. Noem maar een tankstation ofzo dan rij ik mee