Toen we vrijdag naar FNZN reden (samen met Gille, Kevin, Bart, ...) hadden we al wel wat problemen. Dit na ongeveer een 10 a 15km rijden.
Héél de tijd achter een bus die 50 ging, waar je 70 mocht rijden... Wist ik veel hoe snel we gingen, mijn snelheidsmeter deed het niet

Uiteindelijk die bus met z'n alle voorbij...
Even lekker turbo de hoogte in..
Een paar meter verder begonnen de problemen, inhouden, afslaan, enz...
Zo naar Roosendaal gesukkeld.. miserie..
Na het vreten en tetteren over koetjes en renaultjes terug naar huis..
Totaal GEEN problemen ondervonden.
Wel tegen 90 a 100km/h, en zonder het gebruik van de turbo...
Vandaag weer wat gaan karren, turbo druk niet hoger laten opkomen dan de helft... Geen problemen ondervonden.
Toen we bijna terug thuis waren heb ik de gas nogmaals goed ingestamp.. en ja.. na een aantal keren gebruik te maken van de Turbo was het zo ver...
Terug stoten, stotteren, afslaan...
Wat denk ik nu zelf, dat door het gebruik van de Turbo, de themp bij de ontsteking (die er vlak boven hangt) te hoog oploopt, en daardoor begint te falen.
Is dit het einde van de ontsteking die in zicht is?
Hij heeft er in het begin nooit last van gehad...
Snif...
Hints en tip?