Jouw mening ivm aanschaf koppeling GTT.

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
Rudo

Ok, binnenkort (lees: volgende week) ga ik samen met Steven mijn koppeling vervangen van de GT.

Nu twijfel ik een beetje waar ik deze koppeling zal gaan halen. Het liefst heb ik origineel van Renault, maar daar kost een complete set incl. drukgroep en lager 250 euro. Bij de Brezan kost een complete set 135 euro (incl. korting van Steef :D ).

What would i do??

Of zijn er nog meer goede alternatieven?

De standaard koppeling kan belast worden tot zo'n 180 pk is mij verteld, dus een race-koppeling o.i.d. zie ik egenlijk niet als een alternatief. (of die moeten net zo duur/goedkoop zijn).

Graag jullie mening/ advies :D
Tijn
Contacteer:

gewoon die van de brezan werkt bij mij prima.....
there is no spoon.
mathijs

ik heb pas bij mijn gtt een nieue koppeling erin gezet en heb me toen ook afgevraagd welke het beste was.
uiteindelijk voor de race koppeling van gttuning gegaan omdat die de hoogste koppel(nm) aankon. :)
het schijnt wel belangrijk te zijn dat je weet wat je van plan bent tot in hoeverre je je gtt wil tunen.
ik kan wel zeggen dat deze koppeling perfect is, valt nog goed mee te rijden voor een race koppeling!
Steven
Car: M536

Jah maar Rudo is een heel andere type rijder dan de meeste GT-rijders.

Rudo rijd met alles standaard en rijd gewoon netjes, dus is die race koppeling overbodig lijkt mij.

Rudo; ik heb het pasje weer binnen, dus belt u maar :)
canonballman

Ik ga ook altijd voor imitatie, Brezan oid dus.
Plaats reactie