Achterdemper

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Hallo allemaal,

Kan iemand mij vertellen waar ze op voorraad een Peco of een Devil achterdemper hebben liggen voor mijn 5GTT?

Alvast bedankt!
Jasper
Foeke

PECO zal denk ik moeilijk worden, zit namelijk geen importeur meer van in Nederland. Voor een Devil >-) Improve tuning denk ik wel

Mzzls
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Marcel dLC

Ik heb mijn Peco ook gewoon bij Improve gehaald hoor. Is de importeur ermee gestopt dan ofzo? (maakt mijn uitlaat wel gelijk exclusief :D)
Foeke

Wou zelf ook een PECO hebben dus heb vorige week even met improve gebeld en toen werd mij verteld dat ze die dingen niet meer leverden omdat er o.a geen importeur meer in Nederland zit

HHHMMMZZ 8)
Anonymous

Ik hbe de importeur van Peco nog gesproken op Speed en Design; hij wou even weten of de zending al afgelverd was :p Verder heeft improve geen uitlaten op voorraad :)
Nick (germanstyle)

Veban in Lelystad levert PECO. Zij zijn ook degene die ze weer aan SK-Tuning verkoopt. Dus misschien zijn ze bij Veban wel goedkoper dan bij SK-tuning.
Foeke

Is wel een idee om daar ook even te horen of ze nog PECO verkopen
jeroen.k

Vindt het niet nodig om een nieuw topic te openen, dus danmaar ff hier.

Wat is een beetje een normale prijs voor een sportuitlaat? Ik heb ff geinformeerd bij Veban in Lelystad en die kunnen voor mijn auto (R19 1.4e) een devil (cup 85mm) leveren voor 341,60 euro. Is dit een beetje een normale prijs? Of moet dit goedkoper kunnen?
Marcel dLC

Dank dat rond de 300/350 euro wel een normale prijs is voor een sportdemper ja. Mijne heeft ook zoiets gekost bij improve.
Voor de 19 1.4e heb je sowieso allen keus tussen de peco 2x76mm of de devil 1x85mm dus aan die prijs kom je toch wel.

Marcel
HotShot

Volgens mij heeft frans (info@improve-tuning.nl) nog een gebruikte (nog geen 1000km) devil uitlaat liggen (van voor tot achter, demperloos). Je weet wel zo'n trompet geval aan het uiteinde.

Informeer eens bij hem!
jeroen.k

Marcel dLC schreef:Dank dat rond de 300/350 euro wel een normale prijs is voor een sportdemper ja. Mijne heeft ook zoiets gekost bij improve.
Voor de 19 1.4e heb je sowieso allen keus tussen de peco 2x76mm of de devil 1x85mm dus aan die prijs kom je toch wel.

Marcel
Ja die Peco moest bij Improve iets van 289 euro kosten, maar ik vindt een dubbele uitlaat niet echt wat. En die Devil is meteen een stuk duurder :(
dennis16v

kan je dat spul niet direct via de engelse fabrikant van peco kopen? hoe minder mensen ertussen zitten hoe beter.

heb zelf mn peco via Inet in duitsland gekocht. (ebay)
jeroen.k

dennis16v schreef:kan je dat spul niet direct via de engelse fabrikant van peco kopen? hoe minder mensen ertussen zitten hoe beter.

En waar komt Devil vandaan dan? (website?)

Kan hem nergens vinden op het web!
dennis16v

jeroen.k schreef:
dennis16v schreef:kan je dat spul niet direct via de engelse fabrikant van peco kopen? hoe minder mensen ertussen zitten hoe beter.

En waar komt Devil vandaan dan? (website?)

Kan hem nergens vinden op het web!
klopt. die hebben geen site. alleen voor motoren is er iets.
Foeke

http://www.autovision.nl/devil/Devil_frame.htmlpaar pics
Ben zelf wel benieuwd waar k een peco stainless steel kan krijgen
jeroen.k

kreeg net een mailtje terug van improve,

peco levert hij idd niet meer aangezien de importeur er mee gekapt is. De devil cup 85mm kan hij leveren voor 289 euro (ipv 340) dus hij is wel een stuk goedkoper! :D Alleen zegt hij dat die devil alleen voor de phase1 is. Zit er nu echt verschil in uitlaat tussen de ph1 en ph2 van de 19?

De enige optie die hij nog heeft voor een ph2 is een sebring 76mm deze kost iets van 259 euro, is dat een beetje een goede uitlaat zo'n sebring?
Plaats reactie