Green Air app. voor 20 pk meer
Ben van de week bij automat geweest kon die gast me vertellen dat er een apparaatje is dat je naast de opluchtfilter kun laten monteren en je dat dan +/- 20 pk meer vermogen kon geven.. Snapte het zelf niet zo goed.. Hij heeft het me toen laten zien uit een boekje van green air.. Het is een vierkant doosje meer weet ik niet
.. Weet iemand wat dit is en ofdat het iets is...

-
keap on dreaming....

-
Nou, als het een soort van compressortje is (misschien ééntje die niet door de motor/uitlaatgassen aangedreven wordt, maar door electriciteit) dan is het misschien wat, maar ik denk het niet. Dan moet je toch nog wel wat meer doen dan alleen dat kastje monteren toch?Armando schreef:Ben van de week bij automat geweest kon die gast me vertellen dat er een apparaatje is dat je naast de opluchtfilter kun laten monteren en je dat dan +/- 20 pk meer vermogen kon geven.. Snapte het zelf niet zo goed.. Hij heeft het me toen laten zien uit een boekje van green air.. Het is een vierkant doosje meer weet ik niet.. Weet iemand wat dit is en ofdat het iets is...
En dat App. moest € 500 gaan kosten!
Dat is dus € 25,-- per PK!
Kwil weleens weeten of het echt zoveel scheelt.
Gr.
JP 
Dat is dus € 25,-- per PK!
Kwil weleens weeten of het echt zoveel scheelt.
Gr.

-
- Über-Spammer
klinkt interessant..
voor welke auto's geld het allemaal??
voor welke auto's geld het allemaal??

Ahaaaa. Automat die 20 pk extra levert 

Het zal allemaal wel weer grote onzin zijn.
-
Nou, ik weet wel dat er voor de Peugeot 106 een klein luchtcompressortje te krijgen was, electronisch dus, dat een soort van turbowerking had. Wel eens een artikel over gezien uit een Engels blad, van zo'n bronskleurige 106 GTI
-
- Car: 5 GT Turbo
- Contacteer:
Dat is zo'n "Boost-Box2000"tm!!
Die produceerd ijs en ijskoude lucht.
Die word dan direct in je openluchtfilter geinjecteerd.
Hierdoor zuicht je luchfilter constant ijskoude lucht aan.
Bij die koude lucht word ook zo'n 0.05% Athementhaan-3ocillocitoreengas toegevoegd.
Dat zorgt voor een een extra verbrandings "boost" en kan tot wel 20pk meer vermogen leveren!!
WAUW!
is dat niet AMAZING!!?!?!!?
Nou zeg dat wel Mike!
Ik ben verkocht!
Ik wil ook zo'n "Boost-Box2000"tm!!

Mar mocht het nou ECHT iets zijn....
LET ME KNOW GOD DAMN-IT!!
mazzl.
Bij die koude lucht word ook zo'n 0.05% Athementhaan-3ocillocitoreengas toegevoegd.
Dat zorgt voor een een extra verbrandings "boost" en kan tot wel 20pk meer vermogen leveren!!
WAUW!
Nou zeg dat wel Mike!
Ik ben verkocht!

mazzl.
der bestaat wel een ander apparaatje dat er voor zorgd dat je motor op commando zon 0.5 pk meer levert. En weet je wat mike, het werkt echt heel goed.
Maar het dingetje zet gewoon je dynamo uit (door onderbreking van de veldstroom koolborstels), en je dynamo vreet zon 0.5 pk vandaar.
wow dit scheelt zeker 0.02 sec van 0-100!!
Maar het dingetje zet gewoon je dynamo uit (door onderbreking van de veldstroom koolborstels), en je dynamo vreet zon 0.5 pk vandaar.
spir@l schreef:Dat is zo'n "Boost-Box2000"tm!!
WAUW!
Nou zeg dat wel Mike!
Ik ben verkocht!
mazzl.
hahahaha, you guys crack me up....
Zal wel een doos met valse lucht zijn denk ik, NO WAY, dat je er zo maar 20 pk bij krijgt met zo'n doosje of whatever...komt wel iets meer bij te kijken
He, zo'n ding heb ik in mijn vorige Honda Civic gehad! Gekocht in Engeland, alterpower (.co.uk).robert schreef:der bestaat wel een ander apparaatje dat er voor zorgd dat je motor op commando zon 0.5 pk meer levert. En weet je wat mike, het werkt echt heel goed.
Deed niet echt iets, behalve dan inderdaad dat je lichten 's avond merkbaar zachter gingen branden als je je gas intrapte

's trouwens voor het eerst dat ik hier een Nederlander over hoor. Dacht dat alleen ik er voor gevallen was

-
[quote="Jesper16v"][img]http://www.gkb-import.nl/twisteralu1.jpg[/img]
quote]
Die heb ik op mijn Twingo.... Dat is een openluchtfilter met een propellor erboven op. De lucht wordt dan gewoon over het hele luchtfilter verdeeld. De chromen huls zorgt dat de lucht beter naar binnen gaat.
Werkt wel goed,maar levert zeker niet zoveel pk's op. Geluid is ook zeer goed te noemen.
Je hebt hem ook in doorzichtig, blauw, rood, carbon.
quote]
Die heb ik op mijn Twingo.... Dat is een openluchtfilter met een propellor erboven op. De lucht wordt dan gewoon over het hele luchtfilter verdeeld. De chromen huls zorgt dat de lucht beter naar binnen gaat.
Werkt wel goed,maar levert zeker niet zoveel pk's op. Geluid is ook zeer goed te noemen.
Je hebt hem ook in doorzichtig, blauw, rood, carbon.
Het is een doos waar 20 pk's in zitten,Armando schreef:Ben van de week bij automat geweest kon die gast me vertellen dat er een apparaatje is dat je naast de opluchtfilter kun laten monteren en je dat dan +/- 20 pk meer vermogen kon geven.. Snapte het zelf niet zo goed.. Hij heeft het me toen laten zien uit een boekje van green air.. Het is een vierkant doosje meer weet ik niet.. Weet iemand wat dit is en ofdat het iets is...
wel af en toe bijvullen!
dat bewijst dat je 0.5 pk niet voelt.Edo schreef:Gekocht in Engeland, alterpower (.co.uk).
Deed niet echt iets,
dacht je soms dat ik dat gekocht had?Edo schreef: Dacht dat alleen ik er voor gevallen was