een goeiedag
ik zal me even voorstellen ik ben roderick vos en ik kom uit gemert. ik bekijk nu al geregeld jullie gesprekken en het leek mij wel gezellig hier.
dus ik dacht laat ik eens lid worden.
ik ben al jaren fan van renault, dat komt omdat ik er van af mijn 13e bij heb gewerkt. zo is het een beetje gaan groeien. ik heb altijd al een renault 5 gt turbo gewild, sinds ik er een zag staan bij de garage. het probleem is dat ik altijd te laat ben voor de leuke goede auto's. maar goed, ik blijf zoeken!
nu rijd ik een renault 5 tl maar dat heb ik altijd als een begin-autootje beschouwd en zodra ik een leuke turbo tegenkom dan is ie weg. met pijn in mijn hart dat wel.
nou uh....
tot ziens
ff voorstellen
-
daar is hier een topic voor.. maar welkom in ons midden..
als je de gesprekken goed gevolgd had had je gezien dat we hier elke beginner op moeten wijzen.. zo ook mij bijna 1600 posts terug.. is niet erg hoor..
GTT fan's GOOD!!! er zit veel kennis binnen dit clubje, dus een goede GTT moet zo gevonden zijn, al moet je er dan wel redelijk voor kromliggen of veel mazzel hebben..

GTT fan's GOOD!!! er zit veel kennis binnen dit clubje, dus een goede GTT moet zo gevonden zijn, al moet je er dan wel redelijk voor kromliggen of veel mazzel hebben..
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
goh uh ja nou je het zegt had ik toch een beetje beter op moeten letten. voor alle leden: sorry voor het verkeerd geplaatse berichtje.Dirk (CRX) schreef:daar is hier een topic voor.. maar welkom in ons midden..als je de gesprekken goed gevolgd had had je gezien dat we hier elke beginner op moeten wijzen.. zo ook mij bijna 1600 posts terug.. is niet erg hoor..
hopelijk is het nu goed??

een dag niet geademt is een dag niet geleefd!
hi,
dat voorstellen doen we altijd in het wie is wie topic. Nou ja, de laatste tijd gaat het meestal wel goed.
http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... 80#1113980
das heel handig; als je iets over iemand wil weten kijk je via zijn profile naar zijn posts, en wat hij gezegd heeft in wie is wie.
dat voorstellen doen we altijd in het wie is wie topic. Nou ja, de laatste tijd gaat het meestal wel goed.
http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... 80#1113980
das heel handig; als je iets over iemand wil weten kijk je via zijn profile naar zijn posts, en wat hij gezegd heeft in wie is wie.

-
- Contacteer:
[quote="roderick
goh uh ja nou je het zegt had ik toch een beetje beter op moeten letten. voor alle leden: sorry voor het verkeerd geplaatse berichtje.
toch?[/quote]
Tuurlijk het is je al vergeven.
Heb je vrijdag (morgen) avond iets te doen?
Wij hebben dan een meeting in Veldhoven en het is misschien ook wel leuk al jij ook komt.
Ik hoor het nog wel.
Mazzelzzzzz
goh uh ja nou je het zegt had ik toch een beetje beter op moeten letten. voor alle leden: sorry voor het verkeerd geplaatse berichtje.

Tuurlijk het is je al vergeven.

Heb je vrijdag (morgen) avond iets te doen?
Wij hebben dan een meeting in Veldhoven en het is misschien ook wel leuk al jij ook komt.
Ik hoor het nog wel.
Mazzelzzzzz