Groep N motorsteun
-
Wie kan mij hier wat meer over vertellen. Ik merk namelijk dat m'n motorsteun niet helemaal meer in orde is en heb nu zitten denken om dan maar meteen een groepN motorsteun te plaatsen, mits de kosten niet te erg extreem zijn. En waar zou ik deze dan kunnen kopen?
-
Ha Bart,
Volgens mij kun je Cup-motorsteunen gewoon bij de renault-delaer bestellen.Die zijn stugger als de normale.
Volgens mij kun je Cup-motorsteunen gewoon bij de renault-delaer bestellen.Die zijn stugger als de normale.
-
- Contacteer:
Moeten gewoon te koop zijn bij de dealer. We hebben ze net voor onze clio besteld. Pas alleen op met de prijs. We hadden ze eerst besteld bij een dealer, die er bij navraag 3000 gulden voor vroeg!!! Later wat rond wezen vragen en nu besteld voor iets van 150 euro, verschil van een factor tien...
Gijs
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
-
Heb net even gekeken bij Reichhard. Heb je ze allemaal?? Wat zijn verder je ervaringen hier mee??MyZ schreef:Zijn te koop bij Reichhard. Heb ze zelf ook. Maar de prijs schrik je wel even van.....
Heb er een paar, een paar zaten al bij mn blok, ook een extra ophangen bij de bak zat er al op, dus scheelde een bult geld.Maar mn auto is nog niet af, kan je nog niet vertellen wat het verschil is. Maar ik denk dat je auto meer trilt en je blok minder
.
Je blok zal er stugger in liggen. Maar waarom wil je ze halen? Heb je ze echt nodig? Ga ervan uit dat bij een standaard 16v blok de standaard ophangingen voldoende zijn.

Je blok zal er stugger in liggen. Maar waarom wil je ze halen? Heb je ze echt nodig? Ga ervan uit dat bij een standaard 16v blok de standaard ophangingen voldoende zijn.