Wijzerplaat+verlichting veranderen....welke site ook alweer?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dan zijn we dus met z'n tweeën, gezellig
Ik zocht ook al, er stonden namelijk plaatjes bij die ik wou gebruiken.
Dus, wie weet raad??

Dus, wie weet raad??
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Just the Cook 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
voor 170 doe ik je gehele dashbord dus 8 tellers 8 wijzers en drie verw knoppen in alle kleuren die je wil let wel dit duurt een week en gebeurt uitsluitent met losse platen voor het inbouwen komt er 30 euro bij en krijg je een half jaar garantie, zie fnb de blauwe clio met groen wit dashbord
if it isn't possible it is not impossible
-
ja voor meer inf. ff bellen tussen 9 en 12 smorgens naar 0402910803
-
ik kan wel iets zeggen over voorbeelden ik heb laatst een clio en een r19 geprepareerd als audi dashbord dus rood vuurrood ik spuit de wijzers in gewenste kleur en week de originele kleur van de platen af dan zoek ik de gewenste kleurcodes op en plak er nieuw folie op dus geen lampcondoompjes zooi
wat zeg ik nou die gast heet Just the Cook....Jasper clio 16v schreef:heb jij ook een eigen site voor wijzerplaat verlichting of is dat dan een ander persoon ?
(je concurrent ?)
die site had ook wat voorbeelden, en wat uitleg, e.d.
en die site zoek ik eigenlijk
Immer wieder die verdammte Holländer
-
Woon jij in Eindhoven? Zou ik eventueel een keer komen kijken???cliomaniac schreef:ja voor meer inf. ff bellen tussen 9 en 12 smorgens naar 0402910803
Laatst gewijzigd door BartK (Adrenalin) op di 4 jun 2002 21:15, 2 keer totaal gewijzigd.
-
kom maar naar gruyters banden centrum meerenakkerweg 6
-
Ben jij op zaterdagen ook daar?? Dan kom ik wel een keer langs.
-
vrijdag fnzn zaterdags werk ik bij snel inbouwcentrum vestdijk eindhoven ik moet wel alle zeilen bijzetten volgende week krijgt mijn wauh een niewe lak slik 1500 euro
-
Snel inbouwcentrum ken ik wel. Kom ik wel een keertje langs zodat je me wat meer over die tellerplaten kunt vertellen
.
-
ik werk door de weeks bij gruyters en zaterdags bij snel voor de duidelijkheid
-
Je ziet me bij een van die twee wel een keer verschijnen.
-
- Contacteer:
Hahaha, of je komt gewoon bij mij op bezoek! Ik woon ook in Eindhoven. Kijk anders eerst even op mijn site.
http://www.cockpitdesign.nl
(Even aan de forummoderator: dit is geen reclame, lol)
Groetjes,
Ed
http://www.cockpitdesign.nl
(Even aan de forummoderator: dit is geen reclame, lol)
Groetjes,
Ed
-
- Contacteer:
U got mail!MyZ schreef:Waarom werk je ook niet met fosfor? Heeft zoveel pluspunten, beter lichtverdeling, geen geklooi met lampjes etc etc.
-
ik praat over heel het dashbord dus ook alle knoppen en draaiknoppen
-
- Contacteer:
Ja, waanzinnig.
Is er iemand die me duidelijk kan uitleggen hoe ik zelf witte tellerplaten kan maken. Lees hier overal wel dat het mogelijk is ...
Maar als je dus een witte achtergrond neemt moeten de letters uiteraard in kleur zijn. Hoe zorg je er dan voor dat die doorzichtig zijn. Op fotopapier printen lukt dan toch niet ? Of heb ik het nu helemaal mis ?
Verlichting blijft origineel. Enige wat ik wil is een witte achtergrond met zwarte en/of rode letters.
Oh ja, ik wil ze echt zelf maken
Thx
Maar als je dus een witte achtergrond neemt moeten de letters uiteraard in kleur zijn. Hoe zorg je er dan voor dat die doorzichtig zijn. Op fotopapier printen lukt dan toch niet ? Of heb ik het nu helemaal mis ?
Verlichting blijft origineel. Enige wat ik wil is een witte achtergrond met zwarte en/of rode letters.
Oh ja, ik wil ze echt zelf maken
Thx
Beire, je hangt teveel op het forum rond , je begint al als een hollander te pratenBeire schreef:Oh ja, ik wil ze echt zelf maken![]()

Just The Cook is dit jaar ook nog niet op het forum geweest, zijn laatste post is van 20 oktober vorig jaar. Where could he be?
COOKINGMatijs schreef: Where could he be?
Ja dat vraag ik me ook al af!
Spreek je met hem af dat ie een sticker voor je maakt, stuur je een enveloppe met geld naar hem toe...hij zou tegelijkertijd de sticker sturen in goed vertrouwen....Yeah right. Die afspraak hadden we september vorig jaar! Kreeg in oktober nog een mailtje met verontschuldigingen dat ie het zo druk had enzo...verder nooit meer iets van gehoord. Denk dat ik een vriend van me z'n site ff laat platleggen, misschien dat ie dan luistet
Kortom, beetje vaag en ik ben mn centen kwijt (is maar 15 euro, maar toch...)

Spreek je met hem af dat ie een sticker voor je maakt, stuur je een enveloppe met geld naar hem toe...hij zou tegelijkertijd de sticker sturen in goed vertrouwen....Yeah right. Die afspraak hadden we september vorig jaar! Kreeg in oktober nog een mailtje met verontschuldigingen dat ie het zo druk had enzo...verder nooit meer iets van gehoord. Denk dat ik een vriend van me z'n site ff laat platleggen, misschien dat ie dan luistet

Kortom, beetje vaag en ik ben mn centen kwijt (is maar 15 euro, maar toch...)
Heeft iemand nog alternatieve adressen ? ik krijg ook al weken geen reactie van cockpitdesig, dus ik ben ook op zoek naar een alternatief.
there is no spoon.