Lexus achterlichten voor Clio 2

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Nick (germanstyle)

Er zijn nu ook Lexus achterlichten voor de Clio 2 verkrijgbaar.

Zie link:
http://www.auto-extreme.com/nl/viewtopi ... 17&id2=107
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Vetjes! Die moeten ze ook maar eens voor de 5 maken! :D
spir@l
Contacteer:

tja...ik vind t persoonlijk nog steeds helemaal niets die "botsauto-liggies".
Helemaal zo'n CRX met zo'n grote lichtunit van dit "soort". :lol:
Echt net een kermisautootje! :lol:

Maar ja....smaken verschillen gelukkig nog steeds.
Al is dit soort verlichting ook al niet zo heel apart meerr....

mazzl.
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

ech wel mooi lichtjes
Dirk (CRX)

spir@l schreef:tja...ik vind t persoonlijk nog steeds helemaal niets die "botsauto-liggies".
Helemaal zo'n CRX met zo'n grote lichtunit van dit "soort". :lol:
Echt net een kermisautootje! :lol:

Maar ja....smaken verschillen gelukkig nog steeds.
Al is dit soort verlichting ook al niet zo heel apart meerr....

mazzl.
Laat ik ze er nu net op willen bestellen :lol: no fucking way.. die zwarte toen ook op de FNB, verschrikkelijk gedrocht op die manier!
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
edwinvr
Contacteer:

je kan ook ff op http://www.reichhard-motorsport.com kijken, daar staan ze ook onder "news" => voor clio2: 199 pleuro...
Haas
Car: Megane RS

een ander woord dan afgrijselijk heb ik er niet voor....bij lexus staat t mooi, maar laat ze t dan bij lexus houden, niet ieder ander merk

But that's just my opinion.....:D
-Ray-
Contacteer:

edwinvr schreef:je kan ook ff op http://www.reichhard-motorsport.com kijken, daar staan ze ook onder "news" => voor clio2: 199 pleuro...
ik vind ze brutus.... waarom nou weer niet voor clio 1?? daar hebben ze alleen die achterlijk dure maar wel heeeeeele geile witte lichten voor... :)
Immer wieder die verdammte Holländer
Tom
Moderator
Car: MB

bij de meeste auto's oogt het idd erg goedkoop. En dan zeker bij een CRX :-* :-* :-*
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Anonymous

lexus lichten zijn eigenlijk nu een te erge rage, ik zag bij mij in de straat zelfs één of andere Daihatsoe Moef gedrocht, dit was de nieuwste uitvoering blijkbaar (die gozer is autoverkoper ofzo) en had dat ding voor de deur...met turbo staat er op..jaja en wat had hij er standaard op zitten? ...juist...lexus style achter lichten..lelijk...
Steven
Car: M536

Is dat geen Daihatsjoe YRV Turbo met 130 pk die in 8.4 sec naar de 100 gaat? Die ziet er standaard zo uit, ook luchthapper in de motorkap en wel geinige velgjes.

Die zijn wel geinig op zich, alleen vind ik het niet echt een sportief ogend autootje, ziet er meer uit als een snelle boodschappenkar. Niet het lage-kartachtige zoals clio's om maar es iets te noemen..

Het ergste vind ik de Zafira OPC, maargoed.
Anonymous

ja YRV helemaal goed...kan het wel snel zijn ja...het ziet er niet uit... :-*
Nick (germanstyle)

Voor de CRX vind ik die lampen echt wel mooi ... je moet alleen die middenbalk e.d. niet wit laten, die moet je weer mee laten spuiten in de autokleur. Zo krijg je een heel apart effect.

Staat wel een mooi voorbeeld in de Opgezet.
Nick (germanstyle)

Zoals deze, maar dan is dat zwarte natuurlijk lexus style

[img]http://frontpage.showyoursound.nl/publi ... C00946.JPG[/img]

[edit] IMG doet niet, wie helpt??? [/edit]

[edit author="Ploegah"]geen spaties in je URL aub [/edit]
Dirk (CRX)

Yr! schreef:ja YRV helemaal goed...kan het wel snel zijn ja...het ziet er niet uit... :-*
Doe mij maar zo'n wolf in schaapskleertjes met panterstreepies :) hij ziet er best wel aggressief uit en jemig die dingen verwacht je natuurlijk NOOOOOOOOIT zo snel.. ik vind ze stoer, je oma zou er in kunnen rijden en je totaal zoekrijden als je effe niet oplet..
Dirk (CRX)

Nick schreef:Zoals deze, maar dan is dat zwarte natuurlijk lexus style

http://frontpage.showyoursound.nl/publi ... C00946.JPG

maak er gewoon een URL van joh :) doet ie het wel
Dirk (CRX)

en hij doet het alsnog niet..

maar die CRX vind ik persoonlijk spuug en de spuug lelijk.. TE erg .. die lampen zo bah bah bah.. die dubbele vleugel, totale aanfluiting.. maar goed, das geheel mijn mening natuurlijk!!!

ik rij zelf vanaf morgen in een rode, maar die's helemaal origineel qua uiterlijk behalve dat alles in kleur is gespoten, vind ik persoonlijk netter staan als zo'n pooierbak!
edwinvr
Contacteer:

Ray (Zonnebril) schreef:
edwinvr schreef:je kan ook ff op http://www.reichhard-motorsport.com kijken, daar staan ze ook onder "news" => voor clio2: 199 pleuro...
ik vind ze brutus.... waarom nou weer niet voor clio 1?? daar hebben ze alleen die achterlijk dure maar wel heeeeeele geile witte lichten voor... :)
ze hebben wel witte voor de clio1, maar geen doorzichtige, zag ik net op reichhard... (clio1 => elektrik => Farbige Rückleuchten)
Stefijn

Je hebt een spatie in je link staan, dat gaat niet. Zo moet ie zijn:

frontpage.showyoursound.nl/public/evenementen/events/20020526%20123Systems1/640x480/DSC00946.JPG

:-* ik ben het met Dirk CRX eens, de rillingen lopen me over de rug van dit soort auto's
Anonymous

Doe mij maar zo'n wolf in schaapskleertjes met panterstreepies hij ziet er best wel aggressief uit en jemig die dingen verwacht je natuurlijk NOOOOOOOOIT zo snel.. ik vind ze stoer, je oma zou er in kunnen rijden en je totaal zoekrijden als je effe niet oplet..
precies, voor me oma is het leuk....en daar blijft het ook bij....btw niet echt een wolf in schaapskleren, aangezien dat ding vol zit met skirts en happers en groot TURBO erop...hmm beetje kermis anyway...beetje offtopic :p

die oranje crx is ook een beetje te...wat is dat voor wagen rechts van de foto...je ziet alleen een stukje onwijs erge bumperd met te veel gaas
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo 5 jun 2002 10:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Michel Meganefreak
Contacteer:

Stefijn (ZakRaket) schreef:

Je hebt een spatie in je link staan, dat gaat niet. Zo moet ie zijn:

frontpage.showyoursound.nl/public/evenementen/events/20020526%20123Systems1/640x480/DSC00946.JPG

:-* ik ben het met Dirk CRX eens, de rillingen lopen me over de rug van dit soort auto's
en toch uitgeroepen tot de mooiste auto van nl (getunde dan), bij speed eindigt die tenminste altijd hoor...........is ook best mooi hoor, alleen die dubbele vleugel is nu een beetje overdreven maar voor de rest erg strak hoor
Nick (germanstyle)

Vorig jaar zag hij er inderdaad mooier uit.... die dubbele vleugel is echt niet mooi. Maar voor de rest is die auto qua afwerking perfect.

Die auto met dat vele gaas was een BMW 3 serie E36.
De foto's zijn van de International Tuning Day. Die BMW was alles aan verbouwd... beetje te erg vind ik.
Michel Meganefreak
Contacteer:

2 jaar terug toen ie speed voor het eerste won was ie optisch het mooiste.....grotere wielen en zo

die bmw is inderdaad te extreem ook naar mijn smaak teveel verprutst aan het orginele concept
Steven

Ook zo jammer op die CRX: Type R stickertjes..

Hij is er nooit in die uitvoering geweest, dat vind ik net zo jammer als dat sommige mensen met een blauwe clio en willy stickers opplakken + uiteraard de velgen en dan keihard roepen dat het een willy is.

Die gast hiero op het forum die een replica heeft geeft het gelukkig toe. (bovendien bestaat de Clio Willy :) )

Afijn lekker offtopic weer ;)
Merijn
Über-Spammer

Steven(ventieldopje) schreef:Ook zo jammer op die CRX: Type R stickertjes..

Hij is er nooit in die uitvoering geweest, dat vind ik net zo jammer als dat sommige mensen met een blauwe clio en willy stickers opplakken + uiteraard de velgen en dan keihard roepen dat het een willy is.

Die gast hiero op het forum die een replica heeft geeft het gelukkig toe. (bovendien bestaat de Clio Willy :) )

Afijn lekker offtopic weer ;)
Inderdaad! Die stickers zien er niet uit. Hie rijdt er ook zo'n gast rond met een Civic 1.3 DX en die heeft ook allemaal van dat soort zooi op zijn wagen geplakt! Dan ben je gewoon triest bezig.

Persoonlijk vind ik het mooiste als je auto helemaal geen stickers heeft. Geen striping, geen type-plaatjes, helemaal niks! Met uitzondering van sommige auto's overigens, maar in de meeste gevallen geldt dat wel, vind ik.
Michel Meganefreak
Contacteer:

met een volledig getuned blok incl. compressor mag ie er van mij type R wel opplakken :D
Nick (germanstyle)

Zeker mag hij het dan .... niet op een suffe honda met kleine spoiler ...
Merijn
Über-Spammer

Michel Meganefreak schreef:met een volledig getuned blok incl. compressor mag ie er van mij type R wel opplakken :D
Het MAG wel, maar als het geen Type R is, zal het dat ook nooit worden. Of je moet 'm demonteren, alles vervangen wat anders is. Maar goed... Ieder zijn smaak. :)

Ik hoef niet zo graag te laten zien dat ik een snelle wagen heb. Dat merken ze wel als ik naast ze sta bij het stoplicht. :D
Steven

Ja, maar het heeft toch nix met Type R te maken?

Als mijn motorblok getuned is door DJH ga ik toch ook geen Achterberg sticker op me achterruit plakken (ff voorbeeld).

Edit: Merijn was net iets eerder :)
Merijn
Über-Spammer

Steven(ventieldopje) schreef:Edit: Merijn was net iets eerder :)
:D
Tom
Moderator
Car: MB

dat is hetzelfde als al die "m3's". Daar is maar is maar 1 woord voor: WALGELIJK
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Merijn
Über-Spammer

Tom schreef:dat is hetzelfde als al die "m3's". Daar is maar is maar 1 woord voor: WALGELIJK
Ik vind het altijd grappig om dat te zien! Een beetje autoliefhebber ziet binnen een seconde dat het geen M3 is... Wie staat er dan voor lul!? :lol:
jeroen.k

Hmmm, ik denk dat ik die sticker met V6 Bi-Turbo maar ff van mn 19 1.4 afhaal dan! :lol:

Ontopic: Vindt die Lexus-lampies wel mooi, maar het is allang niet bijzonder meer
Dirk (CRX)

Merijn schreef:
Tom schreef:dat is hetzelfde als al die "m3's". Daar is maar is maar 1 woord voor: WALGELIJK
Ik vind het altijd grappig om dat te zien! Een beetje autoliefhebber ziet binnen een seconde dat het geen M3 is... Wie staat er dan voor lul!? :lol:
daar heb ik mij een keer in vergist.. ik altijd maar denken een M3 heeft dubbele uitlaat, mooi niet, de oude E36 heeft nog 1 uitlaat.. dus ik denk, ik sta naast een 318i met M3 sticker.. DOEI DOEI DOEI, echte M3 met 286 pk :lol: ga je toch effe lekker af met je GTT
Merijn
Über-Spammer

Dirk (CRX) schreef:daar heb ik mij een keer in vergist.. ik altijd maar denken een M3 heeft dubbele uitlaat, mooi niet, de oude E36 heeft nog 1 uitlaat.. dus ik denk, ik sta naast een 318i met M3 sticker.. DOEI DOEI DOEI, echte M3 met 286 pk :lol: ga je toch effe lekker af met je GTT
Beter opletten, dus... :lol:
Plaats reactie