mensen uit limburg

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
marco

hallo people,ik heb vernomen dat het vandaag en morgen super lekker weer wordt ,en nou was ik aan het denken of het niet leuk zou zijn om morgen zondag 2 juni ff bijelkaar te komen bij de mac in maastricht,lijkt me ff reuze gezellie om ff daarw at te drinken en ff weer wat bij te kletsen 8) ,graag jullie mening hierover !!
:D greetz marco
marco

niemand zin ??????
of is iedereen in zijn scheurijzer aan het kachelen
Riël
Über-Spammer

Jawel, moet zondag avond werken, dus zal aan de late kant worden ... :( als jullie er nog zijn kom ik wel.
marco

nou denk niet dat het wat wordt riel ,niemand die zich meldt :( jammer genoeg ,ach anders een andere keer ,greetz marco
Patrick

beetje laat topic,ik lees het nu pas.heb ook weer ff niet op internet gekunt vanmiddag!!
ik had wel ff zin gehad maar misschien kunnen we beter wat proberen af te spreken voor het volgend weekend,als het weer niet goed zou zijn is het zo afgelast of verzet,wat denken jullie.
sorry marco dat ik het zo laat pas lees maar heb morgen andere plannen,......relaksen bijvoorbeeld :wink: ik heb weer een paar dagen tot 23,30 gewerkt.
was je feestje nog leuk,sorry dat we zo snel weer weg waren maar moest weer vroeg op pad.
wij zien ons
Riël
Über-Spammer

he we hadden ook best met z'n tweetjes kunnen gaan marco :p

Spreken weer es wat af. Kunnen jullie deze weer doordeweek niet een avondje? Komt mij 10x beter uit. Donderdagavond terrasje maastricht ofzo.
marco

hmmm doordeweeks ken natuurlijk ook s"avonds,en donderdag is best een leuke dag :lol: ,maar weet niet hoe de rest dan zit ??, anders dat iedereen dan ff heir erbij zet wanneer het hem wel uitkomt en dan pikken we gewoon een dag uit ,roep maar ,
greetz marco
Riël
Über-Spammer

A.S. Donderdag zit ik prima!!!
Zeg het maar!!

Heej we kunnen ook es gaan karten hier in de buurt, en daarna ff wat drinken. Valt me net in heb al lang niet meer gekart ! Gaan we naar lanaken ofzo misschien dat iemand van de belgen mee wil?
marco

ook goed , eens kijken wie er allemaal willen komen ,de animo is nog best ver te zoeken in limburg ,jammer genoeg!!!!,hoop dat er snel wat verandering in komt ,want een weekelijkse meeting in het zuiden van het land zou ik zeer op prijs stellen ,kom op mensen wie komt er donderdag ?????,trouwens heeft de rtc iets van flyers???,zo ja dan zou ik graag willen weten hoe ik die in mijn bezit zou kunnen krijgen want ik zie er hier genoeg sportieve renaults rijden ,mischien dat ik zo dan de animo kan verhogen hiero in het zuiden
greetz marco
marco

o ja wie gaan er vrijdag weer naar vedlhoven???,ik wil wel gaan was kei gaaf twee weken geleden ,
jij riel??,patrick l&b,moontje,michel,??
graag ff jullie reacktie
greetz marc man 8)
Michel S.
Contacteer:

In het weekend zal moeilijk gaan. Dan is er een echte meeting in Duitsland. Waar we dus meteen effe de ring op gaan. Dus dat gaat dit weekend niet. Ander komen jullie toch naar duitsland :)

Anders door de week ergens.

mzzl
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
marco

hoi michel,nou donderdag avond bij de mac in maastricht ,dan willen we bijelkaar komen ,lijkt me wel cool als je dan ff met de 21 turbo zou willen langskomen???ik hoor het wel greetz marco
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

marco schreef:o ja wie gaan er vrijdag weer naar vedlhoven???,ik wil wel gaan was kei gaaf twee weken geleden ,
graag ff jullie reacktie
greetz marc man 8)
Inderdaad! Kom gewoon met zoveel mogelijk mensen, zodat het nog gezelliger dan vorige week wordt!

Michel? Patrick? Ook zin om naar Veldhoven te komen racen?
marco

ps michel,wanneer ben je thuis joh ??
kennen we wat afsprken om die claxhorn op te halen ,nog 13 dagen en dan moet ik op keuring,oh ooohhhhhh :lol: ,nee verwacht niet dat er wat is ,althans dat hoop ik ,greetz marco
Riël
Über-Spammer

Zoals gezegd ik kom donderdag wel! Maar vrijdag gaat niet ik moet werken dat is het probleem. Lang nix meer van moontje gehoord eigenlijk misschien dat ze ook meekomt donderdag.
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

marco schreef:o ja wie gaan er vrijdag weer naar vedlhoven???,ik wil wel gaan was kei gaaf twee weken geleden ,
graag ff jullie reacktie
greetz marc man 8)

Ikke ga aanstaande vrijdag weer naar Veldhoven... Samen die kant op rijden ???? Zeg maar waar en hoe laat we afspreken...
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Nu donderdag ??? Moet ik nog effe kijken...

Weet nog nie zeker... Maarre, lijkt me wel leuk !! 8)
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

Ik zou graag effe langskomen, maarja er zijn ook nog mensen die moeten werken. :(
Vrijdag ben ik wel van de partij. :) Zaterdag ga ikke lekker naar de ring. :)
Nou mensen tot de volgende keer.
Mazzelzzzzzzzzzz
Patrick L.

marco schreef:nou denk niet dat het wat wordt riel ,niemand die zich meldt :( jammer genoeg ,ach anders een andere keer ,greetz marco
Hi guys, was dit weekend a/d belgische kust vandaar mijn late reactie. Mischien dat ik donderdagavond wel ff langskom, maar ik heb deze week weer wisselende diensten dus da`s een beetje lastig, vrijdag weet ik zeker dat ik niet kan, heb avonddienst. Maar ik hou wel ff in de gaten waar en wanneer er wat "gemeet" wordt :D
gille
Contacteer:

Patrick L. schreef:
marco schreef:nou denk niet dat het wat wordt riel ,niemand die zich meldt :( jammer genoeg ,ach anders een andere keer ,greetz marco
Hi guys, was dit weekend a/d belgische kust vandaar mijn late reactie. Mischien dat ik donderdagavond wel ff langskom, maar ik heb deze week weer wisselende diensten dus da`s een beetje lastig, vrijdag weet ik zeker dat ik niet kan, heb avonddienst. Maar ik hou wel ff in de gaten waar en wanneer er wat "gemeet" wordt :D
goe dat kustje van ons (belgen)he
Patrick L.

gille 21TURBO schreef:
Patrick L. schreef:
goe dat kustje van ons (belgen)he
Zekers te weten!
Hotelletje in Oostende, bezoekje aan Brugge, flaneren en strandje pakken in Blankenberge :D Super weekend, enne...aardige gasten, die Belgen :lol:
Riël
Über-Spammer

Eej marc oh moniek gaat wel mee zijn we al met z'n 3en!!
Rob

marco schreef: nou donderdag avond bij de mac in maastricht ,dan willen we bijelkaar komen
Hoe laat dan ongeveer
want als het een beetje redelijke tijd is ben ik wel van de partij
Rob
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Ik was zelf aan ut denken om rond een uur of 8 af te spreken !!! :p
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Effe naar boven halen.... :D :D

Vanavond vanaf een uur of 8 bij de McDonalds De Geusselt in Maastricht....

Wie zijn er :

-Moniek, Mégane Coupé;
-Riel, R5gtt.

Wie nog meer ????
Michel S.
Contacteer:

ik zal ook effe langskomen. Met of zonder aanhang, dat weet ik nog neit.

Maar 8.uur dus. Misschien dat ik iets later, maar zal niet veel zijn.
Moet de wereld namelijk nog verbeteren met mijn experimenten :lol: :lol:

oh ja, ik kom uiteraard met de 21 turbo.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Patrick L.

Zoals ut er nu uit ziet, lukt het me denk ik wel om ff langs te komen op de Geusselt, dus maybe tot straks :)
Michel S.
Contacteer:

moet hem wel effe afspuiten want het ding zit onder de smerigheid. Daaronder zit een mooie waxlaag, dus met de slang moet het al wonderen doen :)

tot straks
marco

oke ikke ben er ook vanavond 8 uur be there 8) 8)
patrick b jij ook???????
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

Heel veel plezier mensen vanavond.
Ik hoop dat het weer vanavond een beetje vriendelijk is voor jullie.
Zijn er nog mensen die vrijdag naar Veldhoven komen?
Zou wel gezellie zijn. :)

Mazzelzzzzz
Michel S.
Contacteer:

marco schreef:oke ikke ben er ook vanavond 8 uur be there 8) 8)
patrick b jij ook???????
ikke ga jou zien. En dan krijg jij van mij op de toeter.

euhh nee. Jij krijgt van mij een toeter. Leg hem nu al in de auto, anders vergeet ik hem straks.

kost je wel een Mckroket. hahahaha
marco

oke is goed michel krijg jij van mij een mc kroket :lol: :lol: :lol:
see ya all later
greetz marco
Michel S.
Contacteer:

Marco, patrick, riel en de rest die komen. Heeft iemand van jullie misschien verenspanners???

Ik heb namelijk mijn verlagingsveren voor de 21T binnen, maar kan ze niet monteren. Mijn verenspanners zijn niet meer zo fris, en ik heb geen zin om een veer tegen mijn harses aan te krijgen.

Dus als ik ze misschien zou kunnen lenen van iemand zou ik dat harstikke toppie vinden.

iemand? kan ik ze testen op de ring :)

groetjes
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Aha... Met z'n vijven vanavond... 8) 8) 8) 8) 8)

Dat wordt wel gezellig...

Tot straks mensen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Patrick L.

Michel S. schreef:Marco, patrick, riel en de rest die komen. Heeft iemand van jullie misschien verenspanners???

Ik heb namelijk mijn verlagingsveren voor de 21T binnen, maar kan ze niet monteren. Mijn verenspanners zijn niet meer zo fris, en ik heb geen zin om een veer tegen mijn harses aan te krijgen.

Dus als ik ze misschien zou kunnen lenen van iemand zou ik dat harstikke toppie vinden.

iemand? kan ik ze testen op de ring :)

groetjes
Hi Michel, ik heb spanners neem ik wel mee. heb jij die band nog 45-15? Kun je die meenemen?

See ya.
Plaats reactie