Inderdaad! Kom gewoon met zoveel mogelijk mensen, zodat het nog gezelliger dan vorige week wordt!marco schreef:o ja wie gaan er vrijdag weer naar vedlhoven???,ik wil wel gaan was kei gaaf twee weken geleden ,
jij riel??,patrick l&b,moontje,michel,??
graag ff jullie reacktie
greetz marc man
marco schreef:o ja wie gaan er vrijdag weer naar vedlhoven???,ik wil wel gaan was kei gaaf twee weken geleden ,
jij riel??,patrick l&b,moontje,michel,??
graag ff jullie reacktie
greetz marc man
Hi guys, was dit weekend a/d belgische kust vandaar mijn late reactie. Mischien dat ik donderdagavond wel ff langskom, maar ik heb deze week weer wisselende diensten dus da`s een beetje lastig, vrijdag weet ik zeker dat ik niet kan, heb avonddienst. Maar ik hou wel ff in de gaten waar en wanneer er wat "gemeet" wordtmarco schreef:nou denk niet dat het wat wordt riel ,niemand die zich meldtjammer genoeg ,ach anders een andere keer ,greetz marco
goe dat kustje van ons (belgen)hePatrick L. schreef:Hi guys, was dit weekend a/d belgische kust vandaar mijn late reactie. Mischien dat ik donderdagavond wel ff langskom, maar ik heb deze week weer wisselende diensten dus da`s een beetje lastig, vrijdag weet ik zeker dat ik niet kan, heb avonddienst. Maar ik hou wel ff in de gaten waar en wanneer er wat "gemeet" wordtmarco schreef:nou denk niet dat het wat wordt riel ,niemand die zich meldtjammer genoeg ,ach anders een andere keer ,greetz marco
Zekers te weten!gille 21TURBO schreef:goe dat kustje van ons (belgen)hePatrick L. schreef:Hi guys, was dit weekend a/d belgische kust vandaar mijn late reactie. Mischien dat ik donderdagavond wel ff langskom, maar ik heb deze week weer wisselende diensten dus da`s een beetje lastig, vrijdag weet ik zeker dat ik niet kan, heb avonddienst. Maar ik hou wel ff in de gaten waar en wanneer er wat "gemeet" wordtmarco schreef:nou denk niet dat het wat wordt riel ,niemand die zich meldtjammer genoeg ,ach anders een andere keer ,greetz marco
ikke ga jou zien. En dan krijg jij van mij op de toeter.marco schreef:oke ikke ben er ook vanavond 8 uur be there![]()
![]()
patrick b jij ook???????
Hi Michel, ik heb spanners neem ik wel mee. heb jij die band nog 45-15? Kun je die meenemen?Michel S. schreef:Marco, patrick, riel en de rest die komen. Heeft iemand van jullie misschien verenspanners???
Ik heb namelijk mijn verlagingsveren voor de 21T binnen, maar kan ze niet monteren. Mijn verenspanners zijn niet meer zo fris, en ik heb geen zin om een veer tegen mijn harses aan te krijgen.
Dus als ik ze misschien zou kunnen lenen van iemand zou ik dat harstikke toppie vinden.
iemand? kan ik ze testen op de ring
groetjes